Minua mietityttää se kun olen nähnyt, valkoisia hahmoja, mutta nyt useammin mustia hahmoja. mistähän voi olla kysymys? Itse olen leijona naaras voimakas luonne, herkkä sielu.
Hei leijonat, oletteko te kokeneet yliluonnollisia
3
980
Vastaukset
- spookyy
En tiedä, liittyykö tämä horoskooppimerkkiin mutta olen myös leijonanainen ja olen kokenut muutaman yliluonnollisen tilanteen. Kaksi kertaa olen nähnyt valkoisen hahmon, kerran mustan (?). Näen enneunia ja aavistan asioita, esim. milloin puhelin soi tai joku tietty ihminen menee ikkunan ohi.
- ole leijona!
Mut mun kaverilla (leijona nainen) on hyvinkin paljon taipumuksia nähdä enneunia ja usein olen minä kohteena. Tai sitten hänellä jos sattuu jossain asiassa olemaan joku tunne, joka liittyy muhun ni sekin yleensä on tapahtunut. Sitä en kyllä muista olisiko hän hahmoja nähnyt.
- joo o8)
hei olen myös leijona nainen..ole nähnyt myös muutaman kerran tumman hahmon..ja myös muutama kaverikin näki (eivät leijonia mutta seurassani) ja enneunia olen nähnyt paljon ja kaikki on toteutunut :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268