Skorpionimies

sheitan71

On ihanin. Salaperäinen, hauska, äärimmäisen omistushaluinen, joskus tosin liikaakin, mutta kun luottamus on kerran rakennettu, skorpionimiestä kiihkeämpää, rakastavampaa ja uskollisempaa seuralaista saa hakea!

Skorpioni jaksaa päivästä toiseen ihastuttaa, vihastuttaa, tylsää ei ole!

Sängyssä valmis IHAN KAIKKEEN, ja mitä tekee, tekee sen voimakkaasti ja tunteella.

Skorpionimies tarvitsee rinnalleen hyvän itseluottamuksen omaavan naisen, koska on itsekin äärimmäisen haasteellinen.

Skorpioni vs Neitsyt, parasta "taistelua", luodut toisilleen :-)

9

3115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähähh

Olet näköjään kokeillut kaikkia merkkejä? Jos noin monta miestä olet kaatanut, tuskinpa pääset syvälliseen tuntemiseen. Itse tunnen skorpioni miehiä, jotka kaikki ovat kiinnostuneita vain formuloista (jos yleistämään ruvetaan).
      Koita myös ymmärtää se, että jokainen ihminen on yksilö.

• sheitan71

No tunnethan säki skorpionimiehiä, pitikö mennä kaikkia panemaan? Noi jos yleistämää ruvetaan... ;-D

• änimöl
        sheitan71 kirjoitti:

No tunnethan säki skorpionimiehiä, pitikö mennä kaikkia panemaan? Noi jos yleistämää ruvetaan... ;-D

Siskot vääntää :) . Se luottamus on avain > toiseen avaimeen joka on tunnerytmi... Ihan sama mitä skorp.miehet ovat tekopyhyydessään kiinnostuneita tekemään, mutta kyllä katseesta tietää jos ihminen on valmis antamaan sulle ytimensä. Nauraa niin, että tulee tippa silmään, nauttii elämästä niin, että tulee tippa silmään, rakastelee niin, että tulee tippa silmään. Kaikki me olemme samaa eläinkastia.
        Näkyykö edes pieni vilahdus totuudesta, vai tahtooko
        kaikki arkinen kuvio helposti sumentaa tämän kauniin
        kuvan?

• Miss Marraskuu

Mä en tykkää oikein kenestäkään tuntemastani skorpionimiehestä. Varsinkin eräs skopumies on niin ärsyttävä vittuilija, että aina tekis mieli ladata turpaan kun nähdään. Yks toinen skopumies on jo vähän siedettävämpi, mutta ei silti todellakaan mies mun makuuni. Vähän sellanen paskanjauhaja.

Skopunaiset(kuten minä) ovat upeita mutta skopumiehet melkoisia ääliöitä. Härkämiehet ja kaurismiehet ovat mun makuuni. ;)

• kun ei

vesimiehet...

• ne osaa tosiaan

sen vittuilun taidon. Siinä palaa jo pinna mieheltä ja naiselta sukupuolesta riippumatta. Ja sen toista parempaa leikkimisen taidon. Tosin se ei ole niille mitään leikkimistä. Ne tosiaan luulee olevansa parempia kuin moni muu. Täysin ilman mitään perusteita. Ei ne ymmärrä ja siinä on se heikkous,mikä skorpionin merkissä syntyneillä on. Aivokapasiteetti ei vain riitä, siihen mitä ne kuvittelee. Ei se vain riitä. Ne on niin subjektiivisia ja omaan napaan tuijottajia, äly ei riitä mihinkään muuhun. T. Veskarit

• I love skorpions

Totta puhut neitsyt. Itsekkin olen skopun kanssa ja tiiätkös, että mää vasta haastetta annankin ja otan tietty vastaan skopumiehen haasteellisuuden ^^ ite oon merkeiltäni Aries eli oinas :D Hyvin meillä on menny, vaikka ollaan yhteenkin otettu ;) Tietystikkään en ole kaikkia merkkejä kokeillut enkä edes haluaisikaan, mulle riittää tämä skopu

• vaikka edes yksi

lapsi. Ja pysykää yhdessä siihen asti. Sitten se ihanuus tullee tarkemmin esille. Siis se ihanuus.

• neitsykäinen

yhdyn tuohon todellakin..mutta haasteellisuus kyllä kysyy hermojakin..lievää epävarmuutta ilmassa,mutta yhdessä olo aivan ihanaa ja tunteita riittää...rakastan skorppari miestäni!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3270
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1869
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      141
      1552
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1423
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1345
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1341
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1284
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe