Skorpionimies

sheitan71

On ihanin. Salaperäinen, hauska, äärimmäisen omistushaluinen, joskus tosin liikaakin, mutta kun luottamus on kerran rakennettu, skorpionimiestä kiihkeämpää, rakastavampaa ja uskollisempaa seuralaista saa hakea!

Skorpioni jaksaa päivästä toiseen ihastuttaa, vihastuttaa, tylsää ei ole!

Sängyssä valmis IHAN KAIKKEEN, ja mitä tekee, tekee sen voimakkaasti ja tunteella.

Skorpionimies tarvitsee rinnalleen hyvän itseluottamuksen omaavan naisen, koska on itsekin äärimmäisen haasteellinen.

Skorpioni vs Neitsyt, parasta "taistelua", luodut toisilleen :-)

9

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähähh

      Olet näköjään kokeillut kaikkia merkkejä? Jos noin monta miestä olet kaatanut, tuskinpa pääset syvälliseen tuntemiseen. Itse tunnen skorpioni miehiä, jotka kaikki ovat kiinnostuneita vain formuloista (jos yleistämään ruvetaan).
      Koita myös ymmärtää se, että jokainen ihminen on yksilö.

      • sheitan71

        No tunnethan säki skorpionimiehiä, pitikö mennä kaikkia panemaan? Noi jos yleistämää ruvetaan... ;-D


      • änimöl
        sheitan71 kirjoitti:

        No tunnethan säki skorpionimiehiä, pitikö mennä kaikkia panemaan? Noi jos yleistämää ruvetaan... ;-D

        Siskot vääntää :) . Se luottamus on avain > toiseen avaimeen joka on tunnerytmi... Ihan sama mitä skorp.miehet ovat tekopyhyydessään kiinnostuneita tekemään, mutta kyllä katseesta tietää jos ihminen on valmis antamaan sulle ytimensä. Nauraa niin, että tulee tippa silmään, nauttii elämästä niin, että tulee tippa silmään, rakastelee niin, että tulee tippa silmään. Kaikki me olemme samaa eläinkastia.
        Näkyykö edes pieni vilahdus totuudesta, vai tahtooko
        kaikki arkinen kuvio helposti sumentaa tämän kauniin
        kuvan?


    • Miss Marraskuu

      Mä en tykkää oikein kenestäkään tuntemastani skorpionimiehestä. Varsinkin eräs skopumies on niin ärsyttävä vittuilija, että aina tekis mieli ladata turpaan kun nähdään. Yks toinen skopumies on jo vähän siedettävämpi, mutta ei silti todellakaan mies mun makuuni. Vähän sellanen paskanjauhaja.

      Skopunaiset(kuten minä) ovat upeita mutta skopumiehet melkoisia ääliöitä. Härkämiehet ja kaurismiehet ovat mun makuuni. ;)

      • kun ei

        vesimiehet...


      • ne osaa tosiaan

        sen vittuilun taidon. Siinä palaa jo pinna mieheltä ja naiselta sukupuolesta riippumatta. Ja sen toista parempaa leikkimisen taidon. Tosin se ei ole niille mitään leikkimistä. Ne tosiaan luulee olevansa parempia kuin moni muu. Täysin ilman mitään perusteita. Ei ne ymmärrä ja siinä on se heikkous,mikä skorpionin merkissä syntyneillä on. Aivokapasiteetti ei vain riitä, siihen mitä ne kuvittelee. Ei se vain riitä. Ne on niin subjektiivisia ja omaan napaan tuijottajia, äly ei riitä mihinkään muuhun. T. Veskarit


    • I love skorpions

      Totta puhut neitsyt. Itsekkin olen skopun kanssa ja tiiätkös, että mää vasta haastetta annankin ja otan tietty vastaan skopumiehen haasteellisuuden ^^ ite oon merkeiltäni Aries eli oinas :D Hyvin meillä on menny, vaikka ollaan yhteenkin otettu ;) Tietystikkään en ole kaikkia merkkejä kokeillut enkä edes haluaisikaan, mulle riittää tämä skopu

      • vaikka edes yksi

        lapsi. Ja pysykää yhdessä siihen asti. Sitten se ihanuus tullee tarkemmin esille. Siis se ihanuus.


    • neitsykäinen

      yhdyn tuohon todellakin..mutta haasteellisuus kyllä kysyy hermojakin..lievää epävarmuutta ilmassa,mutta yhdessä olo aivan ihanaa ja tunteita riittää...rakastan skorppari miestäni!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe