Leijonamies

sheitan71

On itsevarma ja hurmaava. Kun rakastuu, olet aivan kaikki mitä on koskaan halunnut ja mistä ei koskaan luopuisi mistään hinnasta.

Jellona osaa huolehtia kaikista tarpeistasi.. Ja tekee sen äärimmäisen hyvin.

Jellona on myös mustasukkainen. Yllättäen lapsuudenkaverisi ei ehkä olekaan sitä, vaan kenties salainen rakastajasi.. Ja sitten alkaa epäileminen, nalkutus, jolle ei loppua näy.

Mutta jos saat Jellonan luottamaan itseesi, mikä ei ole se helpoin tehtävä, nii varmasti sellainen mies jonka kanssa suhde kestää...Kestää...Kestää...

7

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin totta

Nauroin tolle kohalle: "Jellona on myös mustasukkainen. Yllättäen lapsuudenkaverisi ei ehkä olekaan sitä, vaan kenties salainen rakastajasi.. Ja sitten alkaa epäileminen, nalkutus, jolle ei loppua näy. "

Todennäköisesti voit esitellä jonkun sukulaispojankin leijonamiehelle ja vielä mainita, että on vaikka veli ja silti leijonalla kilahtaa. Mutta ihania ovat, sen myönnän ;)

• Lionman35

itse olen ainakin helvetin mustasukkainen. Mutta kylläpä elämä on senkin opettanut että ei ole vaistoni aina ollut väärässäkään............

• toimistopaholainen

Ovat itserakkaita ja olevinaan
      niin hemmetin kaikki-tietäviä.

Tämä on mimun mielipiteeni leijona-miehistä.

Työkavereina on leijonia, miespuolisia. Kun on hyvä päivä, kaikki on hyvin ja paistattelevat
      pöyhkeänä kunnian kukkuloilla toisten tehdessä työt ja itse ottavat kehut. Kun on huono päivä, saa sen kyllä huomata. Ja toiset ovat tehneet virheet, sillä eihän leijona-mies, luomakunnan kruunu, tee virheitä. Ei ainakaan sitä tunnusta.

Luoja varjelkoon minua, etten mokomiin törmää duunin ulkopuolella.......

• on tuttua

juuri tollasia ne jellonat on aina oikeessa ja kaikki pitäs pyöriä niitten navan ympärillä.huono tuulisia lähes aina,joitain poikkeuksia lukkun ottamatta.kun puhuvat kaikkien täytys olla kuulolla ja myönnellä mut ite eivät toisten asijoita paljon kuuntele.poikki puolista sanaa ei kehtaa sanoa jos ei halua saada pitkiä tilityksiä miten he kyllä tietävät ja osaavat eivätkä myönnä olevansa koskaan väärässä.en tiedä minkälaiset ihmiset tulisi heidän kanssan juttuun.itse olen härkä ja en ole saanut vahvasta luonteestani huolimatta mitään rakentavaa aikaan.

• yks kauris

Itselläni eri kokemuksia leijonasta, sekä miehet että naiset iloisia, posiviivisia ja toisia huomioon ottavia.

• mmjklms

Onko noin

• korppi-93

oletko varma että leijonat ovat se oikea kumppani ja sielun kumppani. :D
      ei kyllä leijona mies tai sanotaanko poika niin on mulle tosi ihana. mutta mua on alkanut vähän epäillyttämääm meidän suhde kun.. se ei mukamas pääse koskaan kaupungille koulun jälkeen enään.. :)
      mutta muuten mulla menee hyvin sen kanssa mutta se vaan tressaa et onko mulla mahdollisuuksia enään häneen.. :D auttakaa joku mua!! :D xd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1751
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1676
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1353
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      324
      1325
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1308
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1278
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1225
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1152
    Aihe