On itsevarma ja hurmaava. Kun rakastuu, olet aivan kaikki mitä on koskaan halunnut ja mistä ei koskaan luopuisi mistään hinnasta.
Jellona osaa huolehtia kaikista tarpeistasi.. Ja tekee sen äärimmäisen hyvin.
Jellona on myös mustasukkainen. Yllättäen lapsuudenkaverisi ei ehkä olekaan sitä, vaan kenties salainen rakastajasi.. Ja sitten alkaa epäileminen, nalkutus, jolle ei loppua näy.
Mutta jos saat Jellonan luottamaan itseesi, mikä ei ole se helpoin tehtävä, nii varmasti sellainen mies jonka kanssa suhde kestää...Kestää...Kestää...
Leijonamies
7
1903
Vastaukset
- niin totta
Nauroin tolle kohalle: "Jellona on myös mustasukkainen. Yllättäen lapsuudenkaverisi ei ehkä olekaan sitä, vaan kenties salainen rakastajasi.. Ja sitten alkaa epäileminen, nalkutus, jolle ei loppua näy. "
Todennäköisesti voit esitellä jonkun sukulaispojankin leijonamiehelle ja vielä mainita, että on vaikka veli ja silti leijonalla kilahtaa. Mutta ihania ovat, sen myönnän ;)- Lionman35
itse olen ainakin helvetin mustasukkainen. Mutta kylläpä elämä on senkin opettanut että ei ole vaistoni aina ollut väärässäkään............
- toimistopaholainen
Ovat itserakkaita ja olevinaan
niin hemmetin kaikki-tietäviä.
Tämä on mimun mielipiteeni leijona-miehistä.
Työkavereina on leijonia, miespuolisia. Kun on hyvä päivä, kaikki on hyvin ja paistattelevat
pöyhkeänä kunnian kukkuloilla toisten tehdessä työt ja itse ottavat kehut. Kun on huono päivä, saa sen kyllä huomata. Ja toiset ovat tehneet virheet, sillä eihän leijona-mies, luomakunnan kruunu, tee virheitä. Ei ainakaan sitä tunnusta.
Luoja varjelkoon minua, etten mokomiin törmää duunin ulkopuolella....... - on tuttua
juuri tollasia ne jellonat on aina oikeessa ja kaikki pitäs pyöriä niitten navan ympärillä.huono tuulisia lähes aina,joitain poikkeuksia lukkun ottamatta.kun puhuvat kaikkien täytys olla kuulolla ja myönnellä mut ite eivät toisten asijoita paljon kuuntele.poikki puolista sanaa ei kehtaa sanoa jos ei halua saada pitkiä tilityksiä miten he kyllä tietävät ja osaavat eivätkä myönnä olevansa koskaan väärässä.en tiedä minkälaiset ihmiset tulisi heidän kanssan juttuun.itse olen härkä ja en ole saanut vahvasta luonteestani huolimatta mitään rakentavaa aikaan.
- yks kauris
Itselläni eri kokemuksia leijonasta, sekä miehet että naiset iloisia, posiviivisia ja toisia huomioon ottavia.
- mmjklms
Onko noin
- korppi-93
oletko varma että leijonat ovat se oikea kumppani ja sielun kumppani. :D
ei kyllä leijona mies tai sanotaanko poika niin on mulle tosi ihana. mutta mua on alkanut vähän epäillyttämääm meidän suhde kun.. se ei mukamas pääse koskaan kaupungille koulun jälkeen enään.. :)
mutta muuten mulla menee hyvin sen kanssa mutta se vaan tressaa et onko mulla mahdollisuuksia enään häneen.. :D auttakaa joku mua!! :D xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152