MAAILMAN KALLEIN LEXUS?

21.3.2008

15

2064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki

      siitä, miten hyvin Lexus pitää arvonsa. Paljonkohan tuo hinta vielä nousee kun tulee enemmän kilometrejä mittariin?

      • varmaankin maksaa

        Joku varmaankin maksaa pyydetyn hinnan ja on sitten tyytyväinen kaluunsa.


    • Suslek

      Eikö se leksus ole kuitenkin ihan oikeasti tojota?

      • hyviä ranskiksia ei ole

        se on hyvä corolla pösö miesten mielestä.


      • LexusMan

        Näin on. Kuten Mersun S-sarja on kuin Smart !
        Kannattaa ostaa Smart auto, vaikka presidentille.
        Sama valmistaja on tehnyt kummatkin autot.


    • kuin siveltimellä piirretty...
      • luksus=lexus

        jos GS:n ja 5-bemarin pistää vierekkäin niin bmw näyttää suorastaan rumalta.


      • LUXUSTA
        luksus=lexus kirjoitti:

        jos GS:n ja 5-bemarin pistää vierekkäin niin bmw näyttää suorastaan rumalta.

        Lexuksella on paljon malleja joissa on enemmän persoonallisuutta ja erilaisuutta kuin muilla valmistajilla. Esim. 99 lanseeratut Lexus valot jota varmaan kaikki autonvalmistaja ovat yrittäneet kopioida.

        Lexus=Luxus.


      • niinsanotuissa
        LUXUSTA kirjoitti:

        Lexuksella on paljon malleja joissa on enemmän persoonallisuutta ja erilaisuutta kuin muilla valmistajilla. Esim. 99 lanseeratut Lexus valot jota varmaan kaikki autonvalmistaja ovat yrittäneet kopioida.

        Lexus=Luxus.

        "teinituning"-piireissä on Lexus-valot erittäin suosittu varuste.


      • niin on
        niinsanotuissa kirjoitti:

        "teinituning"-piireissä on Lexus-valot erittäin suosittu varuste.

        Teinit koittavat epätoivoisesti tuoda säälittäviin bemareihinsa edes joitain häivähdyksiä laatuautoista.


    • jouk.

      nyt on tullut vahingossa tuon ilmoituksen jättäjälle kirjoitus virhe moka -eli yksi numero liikaa!!.
      83.000euron ymmärtää,MUTTA (830.000)euroa...!!.

      • Omistaja.

        kyllä toi ihan ton hintanen kuuluu olla. Lexus nostaa ajan myötä arvoaan, toisin kuten monet muut merkit.


    • Luxus

      Yhden yön ihmeenä hinta on laskenut 747 000 euroa.

      Nopeasti näkyy Lexuksen hinta alenevan. Vähän aikaa kun odottaa, niin antavat vielä rahaa jos joku hakee auton pois.

      • tapaus!

        Varmaan joku myyjän kloppi on kolaroinut liikkeen auton... Tai en tiiä, oisko alkuperäinen pyyntö ollut ehkä sittenkin vähän yläkanttiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe