Tässä eletään puutteessa. Juu'u viime suhteestakin taas pari vuotta aikaa. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän alkaa ottamaan päähän kaikki median hehktukset tyyliin.
-Kannatatko seksilomaa (totta jumalauta kannatan, Pääsis vaan)
-Naimattomat miehet kuolee aikaisemmin. Kiitos siis pääsee ainakin ajoissa paratiisiin neitsyeitten pariin.
-Seksi laihduttaa.
-Seksi yhtä hyvä kunnon kohottaja kuin..
-Sen ja tämän salarakas
-Lempi hehkuu
-Kaikki mikä vähänkin liittyy romantiikkaan. Itse en taatusti katso leffaa joka tituleerataan "romanttinen komedia"
-Yhtään minnekkään ei enää jaksa lähteä (joo tiedetään masennusta pukkaa ainakin jossain määrin)
-Naiset kohta, ihan kohta, jo yleensä.
-En enää omasta mielestäni edes osaa rakastua. Jos jonkin sortin tunnetta pukkaa tapan sen samantien pois. Olen jo käsittämättömän taitava tässä. Älkää ymmärtäkö väärin. Olen mitä suurin humanisti ja erittäin myötätuntoinen ihminen. Ei siis mitään psykopatiaan viittaavaa.
Että jonkun
verran kyrsii
2
977
Vastaukset
- (yksinainen)
Tuttu tunne
Ei varmaan lohduta,mutta et ole
yksin meitä on monta.
Samat fiilikset.- -.-.---.-.
Jep, meitä on enemmän kun arvaatkaan.
Itse olen myös mestari tunteiden tappamisessa eroni jälkeen. Mielestäni en tee sitä tahallaan, mutta silti se tapahtuu joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910553Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304892- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243413- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060