kissahiirileikkiä

kyllästynyt vesimieswoman

Mitä ihmettä teen valloittavan jousimiehen kanssa, jonka kanssa ollut jo useamman vuoden (noin neljä vuotta) on-off-meininkiä (ei seksiä). Olemme tunteteet toisemme yhteisten vapaa-ajan harrasteen kautta, ja välillämme on kai ollut jonkinlaista sähköä, alusta asti.
Jousimies on viihtynyt poikamiehenä, joten jutusta ei tähän mennessä ole tullut mitään vakavaa, mutta toistemme mielenkiinnon olemme säilyttäneet (menemättä tässä yksityiskohtiin).

Kaikkea emme tiedä toistemme henk.koht.elämästä, koska tapaamme epäsäännöllisesti "kavereina". Molemmat kuitenkin tietää, että ilmassa on muutakin.
Välillä tilanne tuntuu kuivuvan kokoon, mutta sitten yhtäkkiä joko minun tai jouskarimiehen itsensä taholta tilanne muuttuu taas, ja ilma on jälleen hyvin sähköistynyt.
Välissämme pyörii Härkä-nainen, jonka kanssa miehellä ei ole tietääkseni mitään meneillään, mutta jota kohtaan tuntee selvästi jotain mielenkiintoa.
Luulen, että the bull estää jouskaria tekemästä lopullista siirtoaan..Härkä kun on kortti, jota hän ei ole kääntänyt ja tarkistanut. Tosin tietää, että häivyn kuvioista saman tien, jos ottaa "härkää sarvista". Mahdollisuus minun kanssani menee siinä tapauksessa sataprosenttisella varmuudella. Sen pelossa luulen, että jousimies ei lähesty härkäliiniä, vaikka vähän ehkä kiinnostaisikin, mutta ei uskalla tehdä lopullista ratkaisua minunkaan kanssani (ja minun kanssani kyllä tekemisissäkin).
Minä en huolisi häntä, vaikka härän kanssa menisi miten pyllylleen.

Olen ollut tähän jouskariin hyvin, hyvin ihastunut, ja menettänyt yöuneni hänen takiaan monia kertoja. Edelleen pidän häntä mukavana tyyppinä, pidän tosi paljon jousimies-luonteesta (jos yleistää voi).
MUtta tunteeni ovat kuitenkin vähän jäähtyneet tämän kissahiirileikin aikana. Enää en osoita ihastusta samalla tavalla, olen ehkä vähän etäinen, ja paljon varauksellisempi.
Minua kiusaa/loukkaa, kun niin selvästi näen piilevän mielenkiintonsa härkänaista kohtaan, enkä sen takia osaa enää heittäytyä ja paljastaa korttejani täysin! Olen kerran paljastanut ne. Mutta nyt luulen, että jousimies ajattelee, että en välttämättä ole hänestä enää kiinnostunut siinä mielessä, vaan pelkästään kaverina.
Olen kyllä kiinnostunut, mutta vesimiehenä olen etäinen muutenkin, ja vähän ärsyttävän äitelästä härästä hermostuneena vielä etäisempi.

Härkä tietää tunteeni (sattuneista syistä) jousimiestä kohtaan, mutta jyrää näyttämölle jatkuvasti, ja yhtään häpeilemättä näyttää pettynyttä, loukkaantunutta ja surullista naamaa (hyvin härkämäisesti), jos häntä ei huomioida!! Itse en osaa pettymystäni siten näyttää.

Välimme ovat jonkun aikaa olleet viilenneet, kunnes viimeaikoina jousimies on taas aloittanut piirileikkinsä ympärilläni. Olen suojakilven takana, koetan vältellä iskuja..En tiedä miksi. Jotenkin alkanut tuntua, että jouskari tällä kertaa voisi olla tosissaan..Mutta se hitsin härkä..En pysty unohtamaan, että ehkä hän arpoo välillämme, ja se loukkaa..Ja saa aikaan sen, että olen kylmä jousimiehelle, ja häntä alkaa taas kiinnostaa härkä..

Sekopäistä. VOisin haluta hänet, mutta..Mitään vakavaa ei mies ole kuitenkaan ehdottanut. Hakeutuu kyllä lähelleni, mutta jotenkin kuitenkin vaikuttaa, että toinen jalka oven raossa. Ja niin kauan kuin tunnen sen, en voi antaa itse kaikkeani, vaan pidättelen!
Piirileikin vaan kestäessä ja kestäessä ajatuksiini ja elämääni on hiljaisesti hiipinyt muuan Kaurismies (ei seksiä hänenkään kanssaan, vielä), johon olen hullaantunut. Mutta omalta puoleltani tunnen, että meillä olisi enemmän yhteistä Jousimiehen kanssa. Jousimies on helpompi lukea, Kauriin kanssa suuria kommunikaatiovaikeuksia..
Mutta kun tilanne vaan jatkuu ja jatkuu Jousimiehen kanssa, alan välillä kallistua jo kauriin kannalle..Kauris on hiljaisella komeudellaan ja intensiivisellä katseellaan lumonnut minut tietyllä tavalla..

Mutta jouskari antaa omia merkkejään,viimeksi tänään. Ja kuten sanottua, pidän jouskari-luonteesta, jota tämä kyseinen herra edustaa parhaimmillaan.
Sanokaa, te hänen lajitoverinsa, että pitäisikö minun nyt paljastaa korttini täysin, ja ilmoittaa, että tilanne on now or never?? Juokseeko karkuun..?
En tiedä, kauanko tätä jaksaisi venyttää..Niinkö kauan, että härkäfemale löytää jonkun muun..? Jos siis härästä on kiinni. Voihan olla, että härän mentyä tulisi vielä joku muu vaihtoehto.
En haluaisi itse olla tässä aloitteellinen. Mutta asiat eivät etene eteen eivätkä taakse, jos mitään siirtoja ei tehdä...
Unohtaminen ja hautaaminen on yksi vaihtoehto. Sitä olen harrastanut jouskarini kanssa jo useasti, kunnes taas tulee tilanne, että välillämme käy joku roihahdus..Niin varmaan on niin kauan, kun molemmat juoksemme vapaalla jalalla..
Olisko jollain jousilajin edustajalla ehdottaa jotain juonta tilanteen selvittäväksi?? Vai siirränkö aatokseni vain tyystin hiljaisen charmanttiin Kauriiseen (jonka muuten karttojen mukaan pitäisi sopia Härälle. Mutta sattumoisin hänkin tuntee/tietää kys. härän, eikä saa hänestä mitään kiksejä). Että jo on...

7

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousnainen

      olen jousinainen ja tiedän että tunteet ovat pelissä jousimiehellä. Valloita hänet ole hänen luottamuksen arvoinen älä piiloita tunteitasi enää vaan näytä ne!!Valloita hänet lopullisesti ole aito ja vilpitön lähesty ja yllätä puhu suoraann mitä tunnet ! Voithan tunteet kertoa mutta ei se ole vielä seurustelua tai naimisiin meno. Hän ei ole vielä saanut sinua suinkaan itselleen, hän haluaa kaikki sinut omakseen. Hän arvostaa kun puhut suoraan.Et menetä mitään ole ihanan valloittava ja kerro kaikki ihailusi hänelle. Hän ei voi vastustaa ja katso miten käy. Jousimies on ihana ihminen antaa silmät päästään ja tekee kaikkensa saadakseen sinut itselleen kun rakastuu ja saa varmuuden.Anna hänen hoitaa loppu! Itselläni on kauris viileä ja tulinen mutta mielestäni kauris on arvoituksellisempi ei yhtä helppo ihminen kuin jousimies. Nyt sinun kannattaa ottaa kaikki naiselliset avusi käyttöön ja ole ihana voitat härän oikullisuuden järjestä juhlat! Jousimies rakastaa arjen yläpuolella olemista. Tie hänen sydämeen käy vatsan kautta ja hemmottelua hän ei voi vastustaa. Onnistut!!!Itse olisin todella otettu jos minun vuoksen nähtäisiin vaivaa !Rakastuisin heti.

    • Jousinainen joka tietää

      Jousimies on elämän kaveri,ainoastaan voit hänet pitää hyvänä ystävänä joka ei loukkaa sinua millään tavalla,siinä on lämpimiäkin tunteita mutta älä ala semmosiin sillon pilaat sen syvän ystävyyden mitä teillä on,kyllähän hormoonit hyrrää välillä mutta seksiin jos menettä ystävyys loppuu siihen,saat olla huoleti siitä että härkänainen ei ole jousimiehelle muutakun hyvä ystävä,ei yhteiselämää ole eikä tule heilläkään,valitettavasti vesimies ja jouskari ei käy yhteen parina,syvä ystävyys pysyy jos asian hoitaa.Lykkyä tykö :))Yksi jouskarinainen joka tietää paljon...

    • minähärkä-72

      Hei,niin itse olen härkänainen,yh,ja minuun on rakastunut ihan korviaan myöten jousimiesmies-71.Jo ennen kuin tutustuin tähän mieheen,tuntenut nyt vuoden,niin tapailin yhtä toista jousimiesmiestä,joka hänkin edelleen kiinnostunut minusta.Että onhan se kohtalokasta,että sellaiset "seikkailijat" kuin jousimiesmiehet kiinnostuvat noin minusta,härkänaisesta.Mutta vaatimattomuus kaunistaa ja aina ovat miehet kiinnostuneet...:)!!!Niin,mietin vaan,että älä sinä turhaan mieti,vaan kerro tunteesi ja katso vaan miten jousimies vastaa siihen tietoon,niin voitte edetä yhdessä,ilman härkänaista,jos taas ei ole 100%mukana sinun kanssa,niin anna mennä sen jousimiehen,ne tykkää,kun antaa vapautta.Tulee takaisin,jos tuntee aiheelliseksi.Ja tietysti,jos kysyt suoraan,mitä se härkänainen sille jousimiehelle merkitsee,niin saat varmasti vastauksen.Ja voit itsekin edetä elämässä,vaikka sitten kaurismiehen tai kenen hyväänsä kivan miehen,vaikka etsit jonkun toisen jousimiesmiehen itsellesi,omaksi.Sanotaan ,ettei jousimiestä voi"omistaa",mut kyllä voi.Kun rakastuu,niin antaa itsensä kokonaan ja on paikalla,haluaa perheen,lapsia,olla isä...Tämä minun jousimiesmies rakastaa lastani,kohta 4-vuotiasta poikaani,koska meitä tulee aina 2kpl.:)!!!Että kyllä ne kaikkensa antaa ja tekee,kun rakastuvat.Tsemppiä sulle,tiedän kyllä miten hurmaavia ovat,vaikea olisi luopua.

    • valloittajat

      Jousimies lupaa paljon, mutta luu jää käteen. Jousimiesnainen on sitä vastoin intohimoinen. Sanotaankin, että yö jousimiesnaisen kanssa vastaa kymmentä vuota muun naisen kanssa. Jousimiehet sen sijaan ovat raamikkaita, mutta vähän tosipaikan tullen puhtia puntissa.

    • ihastunut...

      jousimiesmieheen.. ensimmäinen kokemus kyseisestä merkistä ja olen kyllä myyty. Nyt vain tullut ilmi, että joku hänen existään on "ilmoittanut" olevansa vielä kiinnostunut hänestä, vaikka aikoinaan jätti kyseisen miehen toisen miehen takia. Jousimiesmies on kertonut hänellä olevan tunteita tähän exään. No sehän oli minulle tietysti iso kolaus. nyt hän kuulemma miettii mitä aikoo tehdä.. hän on kertonut olevansa ihastunut minuunkin.. en tiedä jäädäkö odottamaan hänen päätöstään.. kuitenkin olen alkanut viilentämään tunteitani.. mietityttää, että onko kyseinen jousimies vain pelimies.. neuvoja kaivattais, josko jollain sellaisia olisi mistä tarjota..

      terkuin veskarinaikkonen

    • vilijonka

      huh, en edes jasanut lukea kokonaan viestijäsi. Kasva itse aikuiseksi ja tee päätökset ite

      • oikeassa

        ei jaksa lukea näitä romaaneja. On taas vissin Vaakoja liikenteessä nekun jaksaa selittää asioit juurta jaksaen ja ei ikinä anna periksi vaan inttää sitä omaa mielipidettä elämän loppuun asti. HOH HOIJAA!! Haukotus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe