The Thing..

Duke..

The Thing tulee juuri telkkarista ja on hyvä leffa!! Hitto nuo 1980-luvun efektit on melkein parempia kuin nykyiset tietokone efektit, niissä on tunnelmaa :D

7

1213

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no fx
    • animaatio on perseestä

sillon piti tehä ne robotit sun muut mitkä oli niitä örkkejä. niitä sitten liikuteltiin vaikka millä siimoilla. olihan se monesti hiukan kökköä se toteutus, mutta se oli kuitenkkin aitoa ja oikeeta. animaatio voi olla vaikka kuinka kehittynyttä niin silti siitä paistaa se tietokonegrafiikka. niiku vaikka spiderman joka on tehty aikalailla päin persettä.

• joku
    • Call-of-Phoenix

Nykyään ei enää osata tehdä elokuvia. The thing voi olla vanha leffa, mutta se on 100x aidomman tuntuinen, kuin nykypäivän tietokonemässäilyt ja tunnelma on aivan eri luokkaa kuin missään nykypäivän kauhuleffassa.

• Nimetön

ja efektejä väsäs joku parikymppinen jätkä melkein itsekseen suunnitellen.
      varmasti edullisemminkin ku monta nörttiä näitä tietokone räpellyksiä.
      harva niistä on minkäänsortin taiteilija!

• elmo

carpenterin versio on kyllä erinomainen mutta ei se alkuperäistä voita!ehdoton ykkönen..jopa väriversiona!

• 50-luvun versio

Kannattaa katsoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe