Hoitsua etsin..??

Sarahin

Hei vaan!
........
Siis olen katsellut eri virtuaalitalleja mutta en ole löytänyt mistään sopivaa hoitsua! Joten viimeinen mahdoillisuus on tämä:
----------------------------
-Etsin hoitsua tallilta jossa/joka olisi:
...............................
-Siisti, Copyt kunnossa, hoitajapulaa(ei pakko)
-Tykkäisin hoitaa arabia/arabeja joten tallilla voisi olla pari arabia.
-Talli omistaa säännöt!
.....................
Siinä ne olikin ja vielä sitä että en ole TODELLAKAAN mikään aloittelija vaan 7vuoden kokemuksella. :).
Haluaisin että ehdottaisitte talliltanne jotain tiettyä hevosta.. Se olisi niiin Mahtavaa! (HUOM.
EI PAKOLLISTA!!!)
.................
Noh, eiköhän ne ollut siinä kaikki. Toivoisin että vastauksia tulisi. Jos tulee niin joku teistä varmasti saa minut hoitajakseen! :D!
---------------------------------------------
PS.Olen ennenkin hoitanut vr talleilla.
PPS. Muistakaa laittaa Ossat!

12

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnnie

      Heiis! Rainbow on juuri eilen avannut uudet porttinsa HTML puolella kun suntuubissa tehty kokeilutalli alkoi ärsyttää.. (osasinhan minä tehdä koodeilla) Noniin lisää siitä tuossa alemmassa viestissä! xD No Rainbow'ssa on kaksi hevosta, jotka ettivät hoitajaa. Toinen on vuonisruuna Troll Boy, kotoisammin Peikko. Se tarvitsee kokenutta hoitajaa joka pärjää sen kanssa vaikeissakin tilanteissa. Toinen on connemararuuna Yoncey's Herkules, Herkku. Se on vähän helpompi pakkaus.

      Minusta talli on siisti ja copyt OVAT kunnossa. Hoitajapulaa ei varsinaisesti ole, mutta ei niitä kovin hääppösesti ole.. Tallilla on kahdet säännöt, hoitajille ja yleisille käyttäjille. Jos kiinnostuit käy kurkkaamassa osoitteessa: http://www.freewebs.com/mt_rainbow

      Hoitopyynnöt tapahtuvat sähköpostitse ja lisää tietoa linkistä toiminta, ja sieltä hoitajat. Jos nyt koko tallista kiinnostuit, mutta haluaisit arabia, pistä vaikka, tähän, sähköpostiin tai vieraskirjaan niin voin sitten vaikka sinulle ihan tehdä oman unelmahoitsun. :) Laitappa siis vähän kommenttia! xD

    • Valkosuklaa08

      Lacrima on ollut pystyssä viime syksystä lähtien. Copyt ovat kunnossa (osa kuvista omia ottamiani ja muut käytössä kuvaajan luvalla) ja hevosten kuvat eivät ole "vapaasti-kopioitavaa"-sivuilta.

      Talli on tällä hetkellä hieman sekava, sillä olen vaihtamassa ulkoasua, mutta yritän selkeyttää sivuja.

      Arabeja ei ole, kaikki hevoset ovat puoliverisiä (kaksi hannoveria, kaksi trakehneria, kaksi SWB:tä ja yksi holstein).

      Jos jotain hevosta suosittelisin niin oma suosikkini on Kapu (Geraldja's Carthago)
      http://www.freewebs.com/lacrima07/kapu.html
      Hevosella ei ole hoitajaa, vaikka sen sivuilla niin lukeekin (hoitaja lopetti).

      Tervetuloa siis Lacrimaan!
      http://www.freewebs.com/lacrima07/

    • heppaflikka

      Tule katsomaan sivujani: www.freewebs.com/bestisten-talli. Muutkin saavat tulla katsomaan! Lisäämme Arabeja jos on halukkaita hoitamaan!!!!!

    • Mirccccu

      Eli Niittylään, aivan uusi virtuaalitalli jonne kaivataan innokasta hoitajaa, joka voisi hoitaa väh. kerran kahdessa(2) viikossa. Tallissamme majailee tällähetkellä 3 ponia, 7 hevosta, 1 varsa JA 2 yksäriä, kohta tulee vielä 2 yksäriä lisää, eli joillekkin yksäreillekkin otetaan hoitaja.Hevosia löytyy kaiken näköisiä ja karvaisia otuksia, tallilla juoksentelee myös neli tassuisia kavereita, eli tallikoiranpentu Rocky ja tallikissa Jussi .. Tervetuloa!

      • Mirccccu

        Joo .. eli osoite unohtui ja se on: www.freewebs.com/niittylan .. ja niittylä muutta piakkoin HTML puolelle .


    • CCaren

      Soulfulissa jokaiselle aranille otetaan hoitaja. SOulfulissa kasvatetaan arabeja=)

    • Jessssy

      Moi! Mulla on kaksi pollea ratsutilarose virtuaalitallilla. Toinen Settis ja toinen Haflinger. Haflingerin nimi on Osku ja käytän Oskua kisahevosenani. Settiksen nimi on Sunny.
      Koulutan Sunnyä pientenponien estekisoihin ja näyttelyihin. Jos kiinnostuit mailaa osoitteeseen [email protected] Pollet löytyvät osoitteesta ratsutilarose.suntuubi.com
      ja sieltä yksärit. Kiitos

    • inksutin95
    • Rouzzi

      Praline on virtuaalitalli, joka kasvattaa tinkereitä, shettiksiä, arabeja ja vuoniksia. Suunnitteilla on parin issikan otto tallille. Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että talli on vielä kesken. Siis siinä määrin, että hevosia on vähän. Mitään erityistä hevosta en suosittele, sehän on oma asia mistä pitää. Mutta jos kiinnosuit, käväise täällä: www.freewebs.com/praline. Mielestäni täytti kriteerisi.:)

      PS. Hevosia on tulossa lähipäivinä!

    • Serppa
    • JellonGirl

      Tervetuloa Elessariin!

      Elessar on aivan äskettäin perustettu monitoimitalli.
      Hevosia tallilla on vielä 8,mutta ne ovat personaallisia ja niillä on voimaa kuin pienellä kylällä!

      Elessarin ominaisuuksia:

      -Personaallisia hevosia
      -Päivittäin päivitellään
      -Ja paljon hauskaa!


      Rakkaudella sinua kutsuen:
      Fel ja kauraturvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe