bellasara

Vee....

Kerääkö kukaan täällä Bellasara-kortteja? Minulle on kertynyt muutamia samoja heppoja, joita olisin voinut vaihtaa pois!

27

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukketalo

      Mulla on 10 bellasara korttia.
      Haluaisin vaihella ja saada uusia.
      Tiedätkö miten niillä pelataan?

      • vee...

        mene osoitteeseen www.bellasara.com. Sivuille pitää rekisteröityä,se on ihan helppoa,siellä on ohjeet.Sen jälkeen voit lisätä talliisi heppoja korteissa olevien koodien avulla.Onko sinulla sähköpostia,voisin lähettää mitkä kortit minulla on niin voisimme vaihdella,jos sinulta puuttuu niitä mitä minulla on useita?


      • Nukkketalo
        vee... kirjoitti:

        mene osoitteeseen www.bellasara.com. Sivuille pitää rekisteröityä,se on ihan helppoa,siellä on ohjeet.Sen jälkeen voit lisätä talliisi heppoja korteissa olevien koodien avulla.Onko sinulla sähköpostia,voisin lähettää mitkä kortit minulla on niin voisimme vaihdella,jos sinulta puuttuu niitä mitä minulla on useita?

        No mul ei oo kyl e-mailii mut mul ois kyl osote.
        eli jos kirjeellä kysyisit.
        P.s:Voin alkaa kirjeen vaihtoon!


      • vee...
        Nukkketalo kirjoitti:

        No mul ei oo kyl e-mailii mut mul ois kyl osote.
        eli jos kirjeellä kysyisit.
        P.s:Voin alkaa kirjeen vaihtoon!

        Voitko laittaa osoitteesi e-mailina tähän osoitteeseen niin kirjottelen sinulle!
        [email protected]


      • lattia
        vee... kirjoitti:

        Voitko laittaa osoitteesi e-mailina tähän osoitteeseen niin kirjottelen sinulle!
        [email protected]

        Jooo! Huippuu!Oletko jo muuten tehny bellasaraan ukon?


      • maissipatukka
        vee... kirjoitti:

        mene osoitteeseen www.bellasara.com. Sivuille pitää rekisteröityä,se on ihan helppoa,siellä on ohjeet.Sen jälkeen voit lisätä talliisi heppoja korteissa olevien koodien avulla.Onko sinulla sähköpostia,voisin lähettää mitkä kortit minulla on niin voisimme vaihdella,jos sinulta puuttuu niitä mitä minulla on useita?

        mul on tuhansia bellasara-kortteja. ja myös samoja kortteja jos joku voi vaihtaa niin tuu 21.09.08 nettiin klo.15.00


      • uranus fany

        multa löytyy bella sara korteista nää sheng,tao,greenlock(kaveri antoi),iduna,lakehorse,sitte se hopee kortti,sara,ebenos,thora,jajali,honora,nike,uranus,edana,airstos castle (ei oo heppa),shanti,kulta kortti,medusa,rimfaxe,skipper,conall,kona,thunder,donn,kelpie-pooka,viking siinäpä ne oli


      • jasmin-01

        Sun pitää rekisteröityä.Ja tarvitset sähköposti osotteen.Haluaisin vaihdella kanssasi,antaisitko osoitteesi?En tarkoita pahalla.Mulla oli bella,mutta ei enää.
        Jos kertoisit mitä sinulla niistä on, niin minäkin kerron sinulle.T:jasmin-01


      • cj
        lattia kirjoitti:

        Jooo! Huippuu!Oletko jo muuten tehny bellasaraan ukon?

        olen tehnyt ukon bellasaraan! :)


    • mumel

      mitä sulla on

    • kyoko-chan90

      ... vaihtaa sunkaa, mul ois Aphaia ja Echo ylimääräsinä et jos kiinnostaa niin voisin vaihtaa ne.

    • kerääjä

      tässä on tavallisia hevosia Fiona,Thalia 2kpl,,jupiter 2kpl,Vesta,Clio,Demeter 2kpl,Diana 3kpl,Gaia 2kpl,Juno 2kpl,Apollo,Bella,Ceres,Cupid 2kpl,Echo,Epona,Hestia 3kpl,Pandora 2kpl,Selene 2kpl,Aphaia 2kpl,Cybele,Flora 3kpl,Hera,Persephone,Thunder(huom tekstissä esiintyy 2 thunderii kummatkin eri näkösii)Balto,Colour 2kpl,Firewalker 2kpl,Jonas,Star,Walter 2kpl,Yasmin,Bosi,Lakehorse,Moonlight,Kelpie-pooka 2 kpl,Melusine,Rauni,Saga,Viking,Mandalay.....viel olis lisää yhteensä 112 korttia.....!

      • korttikeräilijä

        Minulle voi laittaa mailia, mikäli kiinnostaa vaihtaa/myydä Bella sara-kortteja!
        [email protected]
        Laita lista, mistä sarjoista ja mitä kortteja sinulta löytyy. Ja kerro, ovatko kortit aktivoituja vai aktivoimattomia.


    • Florabellasara

      Mul on kyl niit 5 mut kerään niitä :D

      • sheng

        mul ois yks kysymys tietääkö kukaan minne menee semmoset hevoset nimeltä tao,sheng,medusa ja lancelot mä oon aktivoinu ne mut minne niinku menee


      • sheng kirjoitti:

        mul ois yks kysymys tietääkö kukaan minne menee semmoset hevoset nimeltä tao,sheng,medusa ja lancelot mä oon aktivoinu ne mut minne niinku menee

        Ne menee peliin Bella Sara.com osioon Maagiset hevoset !:)


    • bellasarahullu

      mä kerään mitä sulla oisi?

    • höpsö

      en

    • villi ori

      mä kerään tiedoks vaan on täys kansio vee....

    • yllökkö

      mä kyl kerään mul on täys kansio

    • bellasara-sussu

      Mul on € täysinäistä kansiota kunolen kerännyt niitä pari vuotta suosikkejani on esim lakehorse ja flora ja flame vaan vuttaaa et ne on kaaliita mut mul on sikana niitä

    • bellasara-iita11

      mul on sellanen söpö fiona se on thunderinkans ja sit n toinen mis se on 4 varsan kans ja kirjan

    • xxx<3

      haluuks joku vaihtaa bella sara korttej?

      • xxx<3

        Mulle voi laittaa mailia joss kiinnostaa vaihtaa/myydä Bella sara-korttej
        [email protected]
        kerro mitä kortteja sult löytyy ja kerro nimi mitä sarjaa ja onks ne aktivoituja vai aktivoimattomia.


    • Anonyymi

      Vaihtaisin mielelläni kortteja, kaikkein aniten mua kiinnostaa Native lights kortit. Multa uupuu Anisinabe, Apuni, Keetowah ja Osage.

    • Anonyymi

      Vaihtaako joku vielä Bellasara-kortteja olis tarve =D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe