Taistelu oli kova ja peli sekä hienoa, jännää, että reilua. Kiitos Pelicansseille loistavasta tsempistä ja onnea ensi kaudelle.
Ei me kaikki stadilaiset olla kusipäitä, vaikka jotkut ovatkin. Te kaaduitte saappaat jalassa. Kuin miehet.
Kiitos Pelicans!
One more
2
262
Vastaukset
- mmjklms
Omat SUOSIKIT MM PELICANS < ERÄÄNLAISTA LAHTI-SYMPATIAA ON....ELI EI KAUPUNKI AIVAN VIERAS OLE...
HOLLOLASSA KÄYTIIN EILEN... - mmjklms
niin Mm Lahdessa ja Tampereella ja Hämeenlinnassa ja Lahdessa < Pelicans ja sitten Mies asuisi hollolassa ja kävisi lahdessa treenaamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423