Vaikea merkki

ihan oikeesti

Olette sit vaan vaikea ja ristiriitainen merkki kun tämä on varmasti vilkasliikenteisin horoskooppi keskustelu. Itsellä hyviä kokemuksia naisista, mutta miehet haluan kyllä vaan unohtaa.

6

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just nyt

Mutta mistä se kertoo? Neitsyistä vai niistä, jotkaovat neitsyitten kanssa tekemisissä? Tämä menee kyllä ohi aikanaa. Näitä puuskia on ollut aikaisemminkin. Nyt vaan sattuu niin, että joku on saaanut kyllikseen yhdestä neitsyestä ja kaikki neitsyet saavat sitten tämän syyt niskoilleen. Samaa voi tehdä vaikka poliisille, opettajille, vanhemmille... Olisko syytä itsetutkiskeluun?

• merkki............

Pelkästää NEITSYT sana, täällä herättää keskustelua.
      Sillähän kun muitakin merkityksiä.
      Joka merkistä löytyy ihan samanlaisia luonteeltaan kuin Neitsyt merkkiset...

Faktaa tää on eikä Fiktiota!

• vaikeamerkki

Neitsyt ei ole sen vaikeampi kuin muutkaan, mutta jotain totta siinä kyllä on. Neitsyt sulkeutuu herkemmin kuin muut merkit ja nurkkaan ajettuna se kyllä älykkyydellään tulee sieltä pois. Neitsyt on neitsyt ja puhtaana syntynyt. Varhaiskasvatuksella on suurempi merkitys neitsyelle kuin muille merkeille, koska neitsyt syntyy neitsyenä. Syntymässään sille on annettu vain älykkyys ja tehtävä itse selvittää maailma. Neitsyt ei myöskään menee useitten muitten tavoin päätä pahkaa kaaikkeen uuteen, vaikka uuden oppimishalu onkin loputon. Neitsyen maailmaan pääsee sisälle, kun tietää, että neitsyt elää karmallisesti opintojansa aloittavaa nuorta. Koko ikänsä. Monet muut merkit vanhenevat, mutta neitsyt on ikuinen nuori. Usein neitsyt on kiinnostunut juuri kauriista, sillä se taas on aikuinen, mutta ei vanha. Vanhetessaan neitsyt saa kauriilta "vanhemman" neuvoja.
      Viimeaikaiset keskustelut palstalla ovat luisuneet sivuraiteille, niinpä toivonkin mikäli mahdollista, pohtivampaa asennetta keskusteluun. Jos elämässä on suuria vaikeuksia, niinkannattaa kääntyä mielenterveyden ammatilaisten puoleen. Astrologia johtaa siinä vaain harhaan.

• asenteessa

neitsyt on hyvä kumppani,uskollinen ja omistautuu perheelleen.mutta ketä tahansa loukataankin myös neitsyt osaa näyttää myrskyn merkit.itse neitsyt.

• vaikea merkki
        asenteessa kirjoitti:

neitsyt on hyvä kumppani,uskollinen ja omistautuu perheelleen.mutta ketä tahansa loukataankin myös neitsyt osaa näyttää myrskyn merkit.itse neitsyt.

Mikään muu merkki ei kestäisi tällaista perusteetonta ilkeilyä kuin neitsyt. Vain neitsyt on paha! Mutta varoitan kuitenkin siitä, että saturnus on merkissämme. Se näkyy jo palstan kirjoituksissa.
        Neitsyt putsaa turhat ihmiset ympäriltään. Katsotaan ketä neitsyt kunnioittaa. Voi olla että tulee yllätyksiä?

• -n-
        vaikea merkki kirjoitti:

Mikään muu merkki ei kestäisi tällaista perusteetonta ilkeilyä kuin neitsyt. Vain neitsyt on paha! Mutta varoitan kuitenkin siitä, että saturnus on merkissämme. Se näkyy jo palstan kirjoituksissa.
        Neitsyt putsaa turhat ihmiset ympäriltään. Katsotaan ketä neitsyt kunnioittaa. Voi olla että tulee yllätyksiä?

niin loppupeleissä jäät nuolemaan näppejäsi:))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe