Kumpi A4 2.5 tdi vai A4 3.o quattrona ?

Haaveista totta

Mulla saattaisi tuossa tulla mahdollisuus vaihtaa
uudeen A4 Avant:iin.

Mietiskelen tässä kumpaanko päätyisin. Nykyinen
auto on Passatin farkku tdi. Dieselin piirteet on kyllä tiedossa, mutta tuo 3-litran V6 himottaa ...

Ajokilometrit ovat jäämässä vuositasolla alle 30 000km, joten tuo bensavehje on aika vahvoilla.

Vai mitä ?

5

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

taitaa olla parempi että jatkat vaan unelmointias ja pidät peukalon suussa.ei taida olla varaa yli 50000 euron autoon oikeesti kuitenkaan

• Hohhoijaa

Taas joku varaton liikkeellä ajatuksella "kun ei oo mulla varaa niin ei oo muillakaan". Ei se 50 donaa nyt niin iso summa ole.

• tanu

ota se diesel..sitä on 163hv ja 180hv mutta se pienempi on saatavana multitronik vaihteistolla ni onhan se makia ajaa ja vaihteisto pelaa kuin unelma ja vähäruokanen jos kerran ajat noin paljon

• rkt

Itselläni on ollut hetken aikaa 3 litrainen a4 sedan ja olen ollut oikein tyytyväinen. Urheilullisuutta ja laatua samassa paketissa... Moottori toimii kuin unelma.

• Keke (bmw)

Kyllähän se 180hv tdi voi olla ihan mukava ja vääntävä mylly, mutta jos vaan rahkeet riittää niin kyllä tuo 3.0 bensa vie voiton. Dieselillä saa ripeän kulkupelin, mutta tuo 3l mylly tuo sitä urheilullisuutta jos sitä kaipaat. Ja passaa siihen varmaan tomaattikin ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe