Miksi nuorilla

on.,

Joka toinen sana v....u

4

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tybykkätyty

täydentää mukavasti lauseita, antaa väriä niihin, kohdistaa huomion oikeaan asiaan, painottaa tärkeää kohtaa ja hauskuuttaa sopivissa kohti.

Ei vaan, en tiedä.
      Välillä itseltäkin lipsahtaa. ;P

• Lähinnä noilt teineilt kuulee kyl sitä. Kai ne luulee olevas koviaki sen takii..

• hjuifdheiuhnfidso

tohon äskeseen jaa-a:han että tuskin Juha Vuorinen(kirjailija)luulee olevansa kova käyttämällä kirosanoja kirjoissaan.että tuskin kukaan käyttää kirosanoja sen takii että luulee olevansa kova.itsekin kiroilen joskus mutta se vain tulee sieltä,ei niinkään sen takia että tuntisin oloni cooliksi.

• ruuikku

Ei kai joka toinen sana sentään...? Varmaan siksi koska on niin pahalla päällä. Tai sitten kyseessä on taas joku idiootti teini, jolla on pieni sanavarasto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe