Täsä ohjeet:
1. Aseta kumppanisi(mies tai nainen) tiskipöydälle tai vaikka auton konepellille, pyllistävään asentoon!
2. Käske tämän puristella pallejasi niin kauan, että seuraa seisokki!
3. Survo peli esinahat taakse vedettynä, jompaan kumpaan reikään hartaasti!
4. Anna palaa!½
5. Muista säännöt 1-4!
Onko kysyttävää?
perseeseen vedon alkeet
7
6812
Vastaukset 7
- Nimetön
mitäs sitten kun mut oikeesti raiskattiin perseeseen. maaailmahan siinä mureni:pieni nainen kun olin tuli ihan yllättäen tää veto. kiihottaako. mua satttu niin mielettömästi. itketti. mureni sirpaleiksi koko maailma.
- SeBBuuuUU
miten olis yks pano?
- Iinuliini.
Im not a gayman, becouse i im hetero! Pitääkö vielä suamentaa? Enought for you?
- Ei persereikään
Persereikä ei ole tarkoitettu panemiseen, siellä haisee paska. Vain hullu panee sinne.
- suppo77
tosimiehellä pienestä paskanhajusta vaan tahti kiihtyy.
- 1316
Minulla ainakaan ei kivesten puristelusta seuraa erektio. Kyllä se peniksen hyväilystä tule.
- Anonyymi
Sääntö 6. Spermat pitää aina laskea mahdollisimman syvälle suoleen.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522