Hirschovitsin vastaanotto maanantaina

steeveen

Annetaan Hirsolle oikein lämmin vastaanotto maanantaina Espoossa.

8

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri Matikainen

Ihan tavallinen vastaanotto Kim Hirsovitsille, olen päättänyt Bluesin päävalmentajana että emme kosta sitä miksi Kim Hirsovits löi törkeästi mailallaan Oskar Osalata sormeen hius murtuman ottelussa Jokerit - Blues Lauvantaina 1.3.2008!

• Juha82

hyvästä panoksestasi Bluesissa.
        Sinussa kuvastuu sellainen ammattimainen asenne työtäsi kohtaan.
        Hyvä yleisnäkemys.

Toivon että voitatte mestaruuden.

• steeveen

Tosi on olet nero Bluesin päävalmentaja Petri Matikainen!

• Petri Matikainen

Nyt keskitykää Blues fanit kannustamaan Bluesia, minä taas keskitys valmentamaan Bluesia ensinmäiseen Sm kultaan suomen mestaruuteen vuosimallia 2008!

• Refree
        Petri Matikainen kirjoitti:

Nyt keskitykää Blues fanit kannustamaan Bluesia, minä taas keskitys valmentamaan Bluesia ensinmäiseen Sm kultaan suomen mestaruuteen vuosimallia 2008!

Onnea yritykselle, Blues! Toivottavasti nähdään hyvää ja jännittävää kiekkoa reilussa hengessä. Paras voittakoon. Toivottavasti Jokerit, mutta ei Stadissa itku pääse, vaikka toisinkin kävisi. Mutta, helpolla voitto tuskin irtoaa. Kummallekaan.

• Näin se on!
        Refree kirjoitti:

Onnea yritykselle, Blues! Toivottavasti nähdään hyvää ja jännittävää kiekkoa reilussa hengessä. Paras voittakoon. Toivottavasti Jokerit, mutta ei Stadissa itku pääse, vaikka toisinkin kävisi. Mutta, helpolla voitto tuskin irtoaa. Kummallekaan.

Toivon että Jokerit voittaa Bluesin ja koko Suomen mestaruuden ne ansaitsee sen monen vuoden yrityksen jälkeen!

• 78565478E69RI7J8U6H5
        Näin se on! kirjoitti:

Toivon että Jokerit voittaa Bluesin ja koko Suomen mestaruuden ne ansaitsee sen monen vuoden yrityksen jälkeen!

väärä vuosiluku ehkä jotain 200006756442380 voisi olla lähempä todellisuutta J0KERIT ON PASKAA!

• Ei mestaruutta koskaan!
        78565478E69RI7J8U6H5 kirjoitti:

väärä vuosiluku ehkä jotain 200006756442380 voisi olla lähempä todellisuutta J0KERIT ON PASKAA!

Olet siis Blues fani, Bluesin mestaruutta ei koskaan nähdä, Blues on paskaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe