NAISET NE VAAN JAKSAA OLLA TÄÄLLÄ. TUPPERWARE ON JUURI TEIDÄNLAISILLE MARTTAKERHOLAISILLE KUIN AHVENA PERÄREIÄSSÄ.
MENKÄÄHÄN HAMEVÄKI JO PÄÄSIÄISSAUNAAN
8
1525
Vastaukset
- havainnoija
käykö voimille päivystää 24/7 ?
- ---
Kyllä tuo tosihomppeli007 oli pari tuntia pois
palstalta, ilmeisesti sammui.
Mutta näyttää taas heränneen. - tosimies007
olen tehnyt busineksia tässä välissä. ottanut hevoset sisään talliin. käynyt pääsiäissaunassa. juonut lasin hyvää punaviiniä ja sillai. ai niin ehdin tuossa välissä laittaa lapsilleni ruokaakin. ei käy voimille, kunhan näin pääsiäisen kunniaksi kirjoitelen joskus tuonne väliin jotta ihmiset näkee että kirjoittaa täällä muutkin kuin hameväki
- ANKARA HOMO77
TAIDAT OLLA KOVIN EPÄVARMA OMASTA SEKSUAALISUUDESTASI JA MIEHISYYDESTÄSI KUN SITÄ TÄYTYY YRITTÄÄ KOROSTAA NOIN VOIMAKKAASTI??!?! EI SINUN OLE TÄÄLLÄ PAKKO ROIKKUA JOS TEKEE PAHAA!! VAI PELKÄÄTKÖ ETTÄ VOISI JÄÄDÄ RIPAN TAI HANSKIN VIESTI NÄKEMÄTTÄ JOS ET OLE TÄÄLLÄ JATKUVASTI VAHDISSA?!?!?
- tosimies007
ei kukaan oo niin idi ku sää. ei tänne kukaan winiläinen kirjoita mitään josta sulle olisi mitään kerrottavaa. aivan eri foorumit sitä varten pelle
- AdaFlink
... asiaa yhtään pitemälle, kun tollasen laukasit. Me Martatahan tehdään myös sinulle ruokaa ja ainakin meillä on tapana sanoa, jotta "nälkä saa tulla missä tahansa, mutta syödä pitää kotona". On muuten sattuva neuvo moneen elämäntilanteeseen.
Ja mitaan ette voi...Minä olen tehnyt Martalle ruokaa tänään kaksi kertaa.
Martta on elämässään käynyt yhden kerran saunassa joku vuosi sitten ja se riitti.
- Auvo
tosin Marttakerhokin pystyy vaativampiin tekoihin kuin täällä pyörivä hameväki hymiöineen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238