Karpelaa, ei kuulemma ole näkynyt kesän kokkareilla. Ehkä on oivaltanut, että parasta pysyä poissa, kun ei kulttuurista kuitnkaan mitään ymmärrä. Julkisuuden kipeän on varmaan tuonkin jutun soittanut lehteen. Missä olen, kun minua ei ole näkynyt. Olenko hukassa.
Kulttuuri ministeri
7
656
Vastaukset
- kulttuuria
eli kulttuuriministeri on YHDYSSANA!!!
- maiju
Kyllä kulttuuriministeri saa mielestäni lomailla aivan rauhassa pienten lastensa kanssa. Miksi pitäisi kiitää ympäri Suomea erilaisissa tapahtumissa, kun voi olla kotona lastensa kanssa. Eiköhän hän joudu koko talven tekemään pitkää päivää ja olemaan paljon erossa lapsistaan. Lapset on vain kerran pieniä.
- Seurannut
kulttuuriministeri. Toivottavasti.
- Seurannut
Ja hyvä onkin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Ja kerranhan se Tanjakin vaan on kuttuuriministerinä. Toivottavasti.
- Julle
Kyllä kulttuurin harrastaminen käy työstä kulttuuriministerille, eikä hän sen vuoksi lomaansa uhraa kulttuuririennoissa käymiseen.
- turha pyrkyri
Jos kulttuuri ei kuulu Karpelan harrastuksiin vaan on hänelle jotain pakkopullaa niin mitä ihmettä tissimissi vienonen tekee kulttuuriministerinä?
- iVE
Mitä sitä töitä tehdä, kun apulaiset juoksevat ja liksa pösähtää tilille kuitenkin. Tässä on kansan kiitos tissimallille.
Antaisi kansan rauhassa tiirailla tissejä telsusta, eikä taistelisi vastaan. Voipi käydä huonosti ensivaaleissa muutoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333