vaimolle vierasta

aaaahh!!

kiihotun ajatuksesta että joutuisin katselemaan sidottuna vierestä kun yksi tai useampi isokyrpäinen mies ottaisi vaimoni rajusti.ensin vaimo vastustelisi kiivaasti kauhuissaan,mutta todettuaan sen mahdottomaksi,antautuisi hän miesten halujen kohteeksi ylivoiman edessä.Vaimo vaikeroisi tuskissaan ison kalun työntyessä hänen sisäänsä,hetken kuluttua kun paikat ovat lämmenneet ja venyneet,alkaisivat nautinnolliset kiiman aallot lyömään vaimoni sisuksissa,valtavat orgasmit kouristaisivat hänen muodokasta vartaloaan kerta toisensa jälkeen.Vaimo työntelisi rivakasti vastaan silmät lasittuneina ja hamuaisi toista megaluokan kalua suuhunsa,sulkien kaiken ympärillään tapahtuvan pois tajunnastaan,nähden edessään vain tuon mahtavan kuuman sykkivän kyrvän.Miehet välillä vaihtaisivat paikkojaan saman menon jatkuen aina vaan,lopuksi miehet siittäisivät rouvani,tarkoituksenaan saattaa vaimoni siunattuun tilaan.Kaikki tämä tapahtuisi kuitenkin roolipelin hengessä,jokaisen vapaaehtoisuuteen perustuen ja ketään vahingoittamatta.

34

11795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munista lukos

      Meillä kokeiltiin minut sidottiin sängyn päätyyn (pää sänkyynpäin) ja munista remmi vielä varmuudeksi sängyyn kiinni.
      Sitten vieras kaveri pani vaimoani edestä ja takaa , ja vaimolle teki hyvää.
      Naivat kaksi kertaa ja minun piti katsoa metrin päästä kun kaveri survoi melaa pilluun.
      Kannattaa kokeilla .

      • Jotain uutta

        Kun aina täytyy keksiä jotain uutta, päätimme kokeilla lukkohommaa. Aika moni vieras mies on käynyt panemassa minua. On ollut hyviä ja huonoja. Taisi olla mieheni idea, että ostetaan pieni lukko ja siihen kettinki. Kun sitten kolmistaan nousimme yläkertaan, komensin mieheni ottamaan housut pois, ja vieraamme pani lukon kivespussin juureen ja kettingin kaiteeseen kiinni. Mieheni näki makuuhuoneen puolelle ainakin kummankin jalat, kun naiskelimme oikein himokkaasti. Se miehen lukitseminen kiihotti kumpaakin entistä enemmän. Toisen kierroksen jälkeen iroitin mieheni, mutta en antanut panna vielä samana iltana.


    • Tirkistellen

      Vieraiden miesten käynnit piristävät avioliittomme seksielämää. Eräs mies käy aika useinkin, ja kerran taas kaiken jälkeen keskustelu lipsahti siihen, että he haluaisivat naida kahdestaan. Vaimoni oli erityisen innokas. Lupasin antaa heidän naida kahdestaan parisen tuntia. Kun sovittu päivä lähestyi, minua rupesi jänistämään, mutta en kehdannut peruuttaa koko asiaa. Valikoimme vaimon kanssa sopivat vaatteet iltaa varten, ja kun hän meni pesulle livahdin vaatehuoneeseen. Sovittuna aikana mies tuli, eikä olohuoneessa tuhrattu aikaa. Pelkäsin aivastusta ja yskää, mutta kaikki meni hyvin. Näin ja kuulin kaiken, kun vieras paritteli vaimoni kanssa parin metrin päässä, ja homma tehtiin perusteellisesti. Vaimoni sai siemennestettä sisälleen molempiin päihin eikä itsekään jäänyt ilman nautintoja. Mies vitsaili, että minä istun jossakin baarissa kulli pystyssä ja mietin, mitähän ja miten me täällä kotona teemme. Hän ei ainakaan suostuisi luovuttamaan rakastamaansa naista vieraalle miehelle nussittavaksi. No kulli oli tosiaan pystyssä. Kun pari sitten siirtyi toisiaan hyväillen ja puristellen pesuhuoneeseen, luikahdin eteiseen ja ulos. Aikanaan tulin takaisin, ja vaimo kertoi jotakin tapahtuneesta mutta ei kaikkea. Hän kuitenkin sanoi heidän haluavan uusia tämän kaiken.

      • Kysymys....

        Mitä vaimosi jätti kertomatta mikä olisi sinun mielestäsi pitänyt kertoa?

        Jotain tuollaista fantasiaa olen itsekin pitänyt yllä, että jäisin tirkistelemään, mutta en ole viitsinyt jäädä mihinkään komeroon. Sen sijaan kaveri käy kyllä kylässä aktiivisesti ja vaimoni menee aika usein työpäivänsä jälkeen "kauppaan" tai "kirjastoon" eli vierailulle kaverini luokse jossa tietysti naivat. Pakko sanoa että kenellekään tuntemattomalle en hänen ilojaan soisi, mutta kaverin kanssa hän saa tehdä ihan mitä haluaa. Ei siinä mielessä ettenkö luottaisi vaimooni, vaan siinä mielessä etten luota tuntemattomiin miehiin jotka voivat olla arvaamattomia. On se kyllä kiihottavaa kun hän joskus yllättää nopeasti sivumennen kuitaten että oli ihanaa taas tänään naida, paikat ihan hellinä, samalla kun laittaa kauppatavaroita jääkaappiin tai tiskaa, tai tekee jotain muuta kotityötä tai töitään ja kun keskustelemme ihan jostain normaalista asiasta mikä ei lainkaan liity seksiin. Jotenkin irstaalta tuntuu kun hän siinä on kuin ei olisi mitään tapahtunut ja kun tiedän sen että hän ei vaihda pikkuhousujaan tai pese alapäätään heidän tapaamisensa jälkeen.

        Minä saan harvemmin kuulla tarkemmin että mitä he ovat tehneet, miten ja missä.


      • Tirkistellen
        Kysymys.... kirjoitti:

        Mitä vaimosi jätti kertomatta mikä olisi sinun mielestäsi pitänyt kertoa?

        Jotain tuollaista fantasiaa olen itsekin pitänyt yllä, että jäisin tirkistelemään, mutta en ole viitsinyt jäädä mihinkään komeroon. Sen sijaan kaveri käy kyllä kylässä aktiivisesti ja vaimoni menee aika usein työpäivänsä jälkeen "kauppaan" tai "kirjastoon" eli vierailulle kaverini luokse jossa tietysti naivat. Pakko sanoa että kenellekään tuntemattomalle en hänen ilojaan soisi, mutta kaverin kanssa hän saa tehdä ihan mitä haluaa. Ei siinä mielessä ettenkö luottaisi vaimooni, vaan siinä mielessä etten luota tuntemattomiin miehiin jotka voivat olla arvaamattomia. On se kyllä kiihottavaa kun hän joskus yllättää nopeasti sivumennen kuitaten että oli ihanaa taas tänään naida, paikat ihan hellinä, samalla kun laittaa kauppatavaroita jääkaappiin tai tiskaa, tai tekee jotain muuta kotityötä tai töitään ja kun keskustelemme ihan jostain normaalista asiasta mikä ei lainkaan liity seksiin. Jotenkin irstaalta tuntuu kun hän siinä on kuin ei olisi mitään tapahtunut ja kun tiedän sen että hän ei vaihda pikkuhousujaan tai pese alapäätään heidän tapaamisensa jälkeen.

        Minä saan harvemmin kuulla tarkemmin että mitä he ovat tehneet, miten ja missä.

        "Mitä vaimosi jätti kertomatta mikä olisi sinun mielestäsi pitänyt kertoa?"

        Vaimohan antoi suunnilleen ymmärtää, että he olivat naineet kerran. Itse näin, miten ensimmäisen kerran jälkeen pari suuteli kiihkeästi ja kumpikin runkkasi toista. Kun mies virnuili minun runkkaamisestani baarissa, vaimo vihjaisi, että minulla on niin pieni kulli, että se mahtuu kovanakin hyvin housuihin. Vaimo kehui miestä hyväksi nussijaksi ja pyysi käymään useammin meillä. Mies taas ehdotti, että koetettaisiin tavata kahdestaan ja naida salaa. Vaimo kääntyi miehen jalkojen väliin ja alkoi imeä kullia, ja siitä lähti toinen nussimiskierros käyntiin. Mies veti kuitenkin kullin ulos ja vei sen vaimoni suuhun. Rouva imi innokkaasti miehelle orkun ja nieli sperman, joka kuulema maistui seksikkäältä.

        Aika paljon jäi häneltä kertomatta. En tiedä, ovatko he tapailleet salaa, mutta käynnit meillä ovat tihentyneet selvästi.


      • Näinkin
        Kysymys.... kirjoitti:

        Mitä vaimosi jätti kertomatta mikä olisi sinun mielestäsi pitänyt kertoa?

        Jotain tuollaista fantasiaa olen itsekin pitänyt yllä, että jäisin tirkistelemään, mutta en ole viitsinyt jäädä mihinkään komeroon. Sen sijaan kaveri käy kyllä kylässä aktiivisesti ja vaimoni menee aika usein työpäivänsä jälkeen "kauppaan" tai "kirjastoon" eli vierailulle kaverini luokse jossa tietysti naivat. Pakko sanoa että kenellekään tuntemattomalle en hänen ilojaan soisi, mutta kaverin kanssa hän saa tehdä ihan mitä haluaa. Ei siinä mielessä ettenkö luottaisi vaimooni, vaan siinä mielessä etten luota tuntemattomiin miehiin jotka voivat olla arvaamattomia. On se kyllä kiihottavaa kun hän joskus yllättää nopeasti sivumennen kuitaten että oli ihanaa taas tänään naida, paikat ihan hellinä, samalla kun laittaa kauppatavaroita jääkaappiin tai tiskaa, tai tekee jotain muuta kotityötä tai töitään ja kun keskustelemme ihan jostain normaalista asiasta mikä ei lainkaan liity seksiin. Jotenkin irstaalta tuntuu kun hän siinä on kuin ei olisi mitään tapahtunut ja kun tiedän sen että hän ei vaihda pikkuhousujaan tai pese alapäätään heidän tapaamisensa jälkeen.

        Minä saan harvemmin kuulla tarkemmin että mitä he ovat tehneet, miten ja missä.

        Pitkään avioliitossa olleina päätimme kokeilla vierasta miestä makuuhuoneessamme. Se tuntui mukavalta, ja meillä kävi useita miehiä. Lopulta eräänlaiseksi vakiomieheksi tuli samassa kaupungissa asuva mies. Asia kääntyi päälaelleen. Nyt on niin, että vaimoni ja mies tapaavat toisiaan kahdestaan, ei toki minulta salassa. Vaimo soittaa töistä, että tänään menee vähän pitkäksi tai joutuu lauantaina iltapäivällä käymään jossakin. Nyt aamulla jäi ikkunoitten peseminen kesken, kun kadulle ilmestyi vieras auto ja vaimon mielestä minä voin ihan hyvin yksinkin jatkaa pesua. Vaimo näytti kerran valokuvan hänestä ja tästä miehestä. En edes tiedä hänen etunimeään. Kysyksessä on silti pelkä seksisuhde.


    • kävin erään

      kaverin kotona kaveri pyysi fistaamaan vaimoaan .

      Kaveri oli suostunut siihen , tosi kaveri vihjasi käytä molemmat nyrkit ,tätä vaimo ei varmaan tiennyt.

      No kamarissa kaverin vaimo oli sidottu siten että tavara oli sopivasti esillä.

      Otin rasvaa käsiin voitelin tavaran ja käteni aloin homman . Kyllä akka ynisi !

      Sitten kun aloitin työntämään toista nyrkkiäni sisään , alkoi akka kieltää - yhdestä nyrkistä oli kyse . Kaveri otti pyyhkeen ja sulki akan suun ja käski työntää molemmat nyrkit sisään .

      No tein työtä arastellen -mitähän tästäkin ?

      Aikani yritettyä menihän molemmat sisään tietysti akka yritti huutaa ja rimpuloida vastaa minkä pystyi ja reikä oli pirun tiukka ranteiden ympärillä epäilin lähteeköhän pois ja millaista jälkeä tulee ....
      Yritin irrottaa vetämällä - ompa tiukkaa varmaan meni parikymmentä minuuttia ennen kuin viimeinkin sain toisen nyrkin pillusta .

      Akka oli raukea kokemuksesta .
      Hetken päästä kun tein lähtöä , toivoi minun tulevan uudelleen pikapuoliin , saas nähdä ...

    • ajatus tosiaan

      Et ole yksin fantasioinesi. Onhan se mahtava nähdä, kun Mamma saa kunnon kyytiä.

      • tilalle

        Minä antaisin vaimoni milloin tahansa näin hyvään käsittelyyn, onhan vaimoni ollut jo kahden valkoisen miehen käsittelyssä ja tykkäsi siitä valtavasti


      • samoin
        tilalle kirjoitti:

        Minä antaisin vaimoni milloin tahansa näin hyvään käsittelyyn, onhan vaimoni ollut jo kahden valkoisen miehen käsittelyssä ja tykkäsi siitä valtavasti

        Voi onnenpekkaa, meillä vaimoa ei kiinosta vieraat eikä ryhmä. HARMI !


    • Aisan kannattajana

      Fantaisoin usein, että vaimoni saisi kahta miestä ja minä joutuisin sidottuna katselemaan vierestä.
      Vaimoni vaatimuksesta miehet olisivat tummia somaleja.

      Olen jo valmiiksi sidottuna sängyn päätyyn. Vaimollani on läpinäkyvä aamutakki. Läpi paistaa valkoiset seksikkäät alusasut. Ovi kello soi, amiehet tulevat makuuhuoneesen vaimoni perässä. He naureskelevat ja "surkuttelevat" tilannettani hetken. Sitten he keskittyvät vaimooni.
      " Ooh you have nice wife. Beautyfully body."
      Olen raivona. Miehet riisuvat aamutakin. Toinen hyväilee rintoja ja riisuu sitten alushousut ja hyväilee vaimoni kumpua.
      "nice pussy"
      Toinen riisuu housunsa ja runkkaa mustaa kyrpäänsä ivan kasvojeni edessäja nauraa minulle.

      Sitten alkaa panojuhlat. Edestä ja takaa, joka reikään. Vaimoni on aivan kiimoissaan. Sperma lentää ja vaimoni pyyhkii välillä alushousuhinsa limoja. Sitten hän työntää ne suuhuni.
      " Maista sinäkin hyvää mustan kullin spermaa"

      Pano jatkuu pitkään. Vihdoin se loppuu. Toinen somalista otta alushousut suustani. Sitten he pyyhkivät munansa niihin ja saan ne takaisin suuhuni, reippaan naurun kera.

      Kaikki kolme menevät pois. Kuulen kuinka vaimoni antaa heille kännykkänumeroni ja meili osoitteeni. Sano, että soittakaa tai meilailkaa kun haluatte taas kiimaista valkoista naista.
      Miehet poistuvat. Vaimoni palaa makuuhuoeesen. Olen vielä sidottuna sängyn päätyyn. vaimoni menee sängylle makaamaan haarat levällään suoraan silmieni edessä. Hän hyväilee pilluaan ja kertoo kuinka ihanaa se oli ja sain mitä tilain. Sitten hän nukahtaa ja jään katselemaan kiimaisena hänen haarojaan.

      Seuraavana päivänä töissä puhelin soi ja somalimiehet sanovat tulevansa taas meille panemaan vaimoani. Toivotan heidät tervetulleiksi niin kuin vaimoni käski tehdä.

      • mr jack

        Tässä videossa on juuri kuvailemasi tapahtuma ja mielestäni tämä on paras video pitkään aikaan, sillä tässä tilanne on ihan oikea eikä mitään näyteltyä. Tässä oikeasti kolme mustaa kundia nussii jonkun tyttöystävää ja poikaystävä ottaa kaiken videolle.

        http://www.redtube.com/10593


      • Virkarouva51
        mr jack kirjoitti:

        Tässä videossa on juuri kuvailemasi tapahtuma ja mielestäni tämä on paras video pitkään aikaan, sillä tässä tilanne on ihan oikea eikä mitään näyteltyä. Tässä oikeasti kolme mustaa kundia nussii jonkun tyttöystävää ja poikaystävä ottaa kaiken videolle.

        http://www.redtube.com/10593

        Tuon haluan näyttää illalla miehelleni. Aidon tuntuinen kiihottava, tuollaisesta pidän.


    • virkarouva51

      Huh, miten kiihottavaa. Fantasioin juuri tuollaisesta, jää varmaan sille asteelle.

      • kiinnostaa,,,

        hei, kiinnostaisi tietää fantasioitko myös siitä vieraan miehen toteuttamasta siittämisestä oman miehesi edessä?

        Meillä on vaimoni kanssa kaverini siittämä lapsi. Kuulostaa kieltämättä oudolta, enkä sellaista suunnitellut kun yhteistä taivalta aloimme kulkea. Tilanne kuitenkin nykyään toimii ja poikaani rakastan vaikka en hänen biologinen isä olekaan. Kyse oli ihan vahingosta, eikä tuollaista suunniteltu.


      • Melkein meilläkin
        kiinnostaa,,, kirjoitti:

        hei, kiinnostaisi tietää fantasioitko myös siitä vieraan miehen toteuttamasta siittämisestä oman miehesi edessä?

        Meillä on vaimoni kanssa kaverini siittämä lapsi. Kuulostaa kieltämättä oudolta, enkä sellaista suunnitellut kun yhteistä taivalta aloimme kulkea. Tilanne kuitenkin nykyään toimii ja poikaani rakastan vaikka en hänen biologinen isä olekaan. Kyse oli ihan vahingosta, eikä tuollaista suunniteltu.

        Kerro muutamalla sanalla, mikä oli teillä se tilanne, jossa vaimosi siitettiin. Kolmen kimppa, syrjähyppy, saunareisu ...?

        Meillä oli käydä - tai onnistuihan se siitos - samalla tavalla. Olimme usean avioparin kanssa vappujuhlissa isossa, vanhassa huvilassa. Syötiin, juotiin, rupateltiin, tanssittiin jne. Kaikki pikkupöhnässä. Jossakin vaiheessa huomasin vaimoni hävinneen johonkin. Kävelin ja katselin, kunnes yhden huoneen ovi avautui ja ulos tulivat kaverini ja perässä vaimoni, joka jäykistyi kauhistuneena. Mies totesi rauhallisesti:"Kiitos lainasta. Sulla on hyvä vaimo panemaan." En jatka pitempää, mutta kotona tiedustelin ehkäisystä. Oli nimittäin pillerien välikuukausi. Vaimoni meni hiljaiseksi. Se oli unohtunut. Muutama seuraava viikko oli piinallista odottelua, ja sitä jatkui vielä neljä viikkoa lisää. Riitelyt sikseen, mutta onneksi luonto hoiti asian.

        Kertokaa vastaavista kokemuksista.


      • tässä_
        Melkein meilläkin kirjoitti:

        Kerro muutamalla sanalla, mikä oli teillä se tilanne, jossa vaimosi siitettiin. Kolmen kimppa, syrjähyppy, saunareisu ...?

        Meillä oli käydä - tai onnistuihan se siitos - samalla tavalla. Olimme usean avioparin kanssa vappujuhlissa isossa, vanhassa huvilassa. Syötiin, juotiin, rupateltiin, tanssittiin jne. Kaikki pikkupöhnässä. Jossakin vaiheessa huomasin vaimoni hävinneen johonkin. Kävelin ja katselin, kunnes yhden huoneen ovi avautui ja ulos tulivat kaverini ja perässä vaimoni, joka jäykistyi kauhistuneena. Mies totesi rauhallisesti:"Kiitos lainasta. Sulla on hyvä vaimo panemaan." En jatka pitempää, mutta kotona tiedustelin ehkäisystä. Oli nimittäin pillerien välikuukausi. Vaimoni meni hiljaiseksi. Se oli unohtunut. Muutama seuraava viikko oli piinallista odottelua, ja sitä jatkui vielä neljä viikkoa lisää. Riitelyt sikseen, mutta onneksi luonto hoiti asian.

        Kertokaa vastaavista kokemuksista.

        Meillä on ollut pidemmän aikaa kolmen kimppa jossa kaveri ja vaimo ovat välillä hoidelleet toisiaan myös kaksistaan. Lupa on ollut, ei siinä mitään. Tietysti nyt lapsen syntymän jälkeen tahti on hidastunut huomattavasti ja viimeisestä kerrasta on jo aikaa.

        Minulla oli pitkä muutaman viikon työreissu Saksaan muutama vuosi sitten ja siinä ajassa ehti vahinko tapahtumaan. Kävin muutamana viikonloppuna kotona, mutta väsymyksestä ja kiireistä johtuen seksiä en jaksanut silloin harrastaa, eli se on 100% varmuudella kaverin.

        Olihan se melkoinen yllätys kieltämättä kun ei sellaista oltu suunniteltu, vaikka vauvasta oltiinkin jo pidemmän aikaa vaimon kanssa keskusteltu. Kyseessä oli kuitenkin tällä kerralla ihan puhdas vahinko.

        Kun selvyys oli saatu että vaimo on todellakin raskaana, he olivat ensiksi keskustelleet kahdestaan tästä yllätyksestä ja minun palattua keskustelimme vielä toistamiseen vakavasti siitä että mitäs nyt tehdään. Asiasta ei tarvinnut riidellä tai edes pahemmin väitellä. Sovimme siten että hänellä ei ole osaa eikä arpaa hänen elämäänsä, vaan minä olen isä lapselle. Tottakai hän on lapsen biologinen isä ja "kummi", mutta kasvatusvastuu on täysin meillä kahdella.


      • virkarouva51
        kiinnostaa,,, kirjoitti:

        hei, kiinnostaisi tietää fantasioitko myös siitä vieraan miehen toteuttamasta siittämisestä oman miehesi edessä?

        Meillä on vaimoni kanssa kaverini siittämä lapsi. Kuulostaa kieltämättä oudolta, enkä sellaista suunnitellut kun yhteistä taivalta aloimme kulkea. Tilanne kuitenkin nykyään toimii ja poikaani rakastan vaikka en hänen biologinen isä olekaan. Kyse oli ihan vahingosta, eikä tuollaista suunniteltu.

        Tuo ajatus tuntuu vieraalta, lapsen on hoidettu maailmaan oman miehen kanssa. Nyt olisi villitysten aika... kokeilla rajoja.


      • eronnut virkamies
        virkarouva51 kirjoitti:

        Tuo ajatus tuntuu vieraalta, lapsen on hoidettu maailmaan oman miehen kanssa. Nyt olisi villitysten aika... kokeilla rajoja.

        Mitä rouva haluaisi? Oletko valmis kolmanteen pyörään, vai joko olette kokeillut, voisin myös yksin sinua hoidella. Millaisista leikeistä pidät, olet varmaan puutteessa?


      • Anonyymi
        kiinnostaa,,, kirjoitti:

        hei, kiinnostaisi tietää fantasioitko myös siitä vieraan miehen toteuttamasta siittämisestä oman miehesi edessä?

        Meillä on vaimoni kanssa kaverini siittämä lapsi. Kuulostaa kieltämättä oudolta, enkä sellaista suunnitellut kun yhteistä taivalta aloimme kulkea. Tilanne kuitenkin nykyään toimii ja poikaani rakastan vaikka en hänen biologinen isä olekaan. Kyse oli ihan vahingosta, eikä tuollaista suunniteltu.

        Tuo on kyllä kiihottavaa jos vieraan spermat siittäneet vaimon. Voisin myös tehdä niin. T. Isokalu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä kiihottavaa jos vieraan spermat siittäneet vaimon. Voisin myös tehdä niin. T. Isokalu

        Ai että vain 14 vuotta olet asiaa pohtinut.


      • Anonyymi
        virkarouva51 kirjoitti:

        Tuo ajatus tuntuu vieraalta, lapsen on hoidettu maailmaan oman miehen kanssa. Nyt olisi villitysten aika... kokeilla rajoja.

        Hei virkarouva51 kirjoita olis kiva jutella


    • teille kaikille

      Antaisitteko vaimonne naida kolmatta tai montaa muusta miestä paljaalla ja päästää spermat vaimon sisään?

      Entä vaimot jotka harrastavat tätä kolmannen pyörän kanssa, annatteko kolmannen pyörän laueta sisäänne ilman kondomia?

      Jos kuitenkin käytätte kondomia esimerkiksi sukupuolitaudin vuoksi, toivoisitteko että saisi tehdä sitä paljaalla?

      Kuinka pitkät sessiot teillä yleensä on? pari tuntia, koko ilta, vai koko viikonloppu tai jopa viikko esim. lomalla jolloin vieras mies käy pedissä ja aviomies katselee tai on poissa paikalta?

      • pari-tre

        1. sinkut ja eronneet aina kumin kanssa, mutta luotettavat ukkomiehet on naineet vaimoa paljaalla (harkinnan mukaan).

        2. Useampi ukkomies on laskenut sisään spermansa.

        3. Paljaalla aina parasta, mutta varovaisuus ennekaikkea, eli kumi tilanteen mukaan.

        4. Vaimo yksin vieraissa sessiot on ollut noin tunnista alkaen, mutta yleensä yön yli kestäviä. Jonkinverran ollut viikonloppureissuja pe-su.
        Kolmansien kanssa yleensä pe-la tai la-su, kun aviomies mukana.


      • Rva-tku

        Kihlauksen jälkeen minulla on aina ollut ehkäisy kunnossa. Kumia ei ole käytetty, vaan mehut ovat tulleet sisälleni. Ehkä vähän tyhmää, mutta niin kiihottavaa, kun pesulle mennessä sisältäni valuu vieraan mehuja reisilleni.

        Kolmannet pyörät tai muut vieraat miehet ovat olleet sen verran tuttuja, ettei ole tullut edes mieleen käyttää kumia.

        Session pituus kyllä vaihtelee. Työajan jälkeinen pikapanu vienee 15 minuuttia, mutta kun meille mökille tuli yksi aikaisemmin sovittu mies, hän oli kolme päivää ja naitiin useaan kertaan. Olin koko sen ajan, kauppareisut ja muut matkat lukuunottamatta kesämekossa tai yöpaidassa ilman pikkuhousuja. Siitä sitten laskemaan session pituutta. Ensimmäisen illan jälkeisenä aamuna miehen kulli taisi olla sisälläni kolme tuntia jäykkänä ja puolijäykkänä, mutta ei siis naitu sitä aikaa yhteen menoon.


    • Anonyymi

      Pomon kanssa nai.
      Mä läksin rannalla käymään lasten kanssa.
      Ei oikein ollut seisona a vanhalla pomolla.
      Sit kokeilivat työpaikalla vaimo sai kullia eka kertaa viagran voimalla.
      Työpöydän reunalta antoi.
      Sai hyvin.
      Sit pomon kotona oikein kunnon pano vanha mies viagralla kulli seisoi tunnin siinä takkahuoneen vällyn päällä olivat naineet vaimo oli ollut äänekäs ja sai jatkuvaan.
      Vielä lakka reissu metsä polulla
      Takaapäin pani vaimo imi myös silloin.
      Tosin sain tietää jälkikäteen eräältä näkijältä oli salaa saana katsella.
      Useessa paikassa kuksivat kyllä se mua kiihotti. Autossa eräässä tuttavan asunnossa.
      Hierojia oli useita mut ne teki käsin ja sauvalla.
      Tykkäsin näyttää itseään ja sai hyvin. Oltiin 35-55vuotiaita kun nää tapahtui. Aikansa kutakin.
      Kaikki alkoi kun vaimo oli22v kun kävi vanhalla hierojalla oli siellä alasti ja mies hieroi oikein kunnolla.
      Tää juttu on tosi.. Ei kiihottavaa kun en osaa niin kirjoittaa.
      Silloin oli mulla kulli pystyssä kun ootin.. Namia kotiin.
      Mautetta aviossa ja lapsiperheen äidin laatu aikaa..

      • Anonyymi

        Aika realistinen ehken totta.


    • Anonyymi

      Olin kerran muutaman ystävän kanssa tansseissa maaseudulla seurantalolla. Ilta meni kivasti, mutta tuli ongelma, kun toinen pariskunta oli jätetty ilman kyytiä ja he pyytelivät minulta kyytiä. Olivat aika juovuksissa, kun tälläytyivät takapenkille. Auto oli aika täynnä ja vaimoni joutui istumaan toisen pariskunnan miehen syliin takapenkille ja vaimo joka oli vähän tuhdimpaa kokoa, viereeni eteen. Minä olin sinä iltana kuskina. Matkaa oli n 70 km. Hidasta kapeaa tietä kaupunkiin. Känninen pariskunta alkoi kuorsaamaan lähes heti, mutta minä tunsin koko ajan pientä liikehdintää ja ähinää selkänojassani ja ymmärsin että ,itä siellä tapahtui. Minulla kulli seisoi kiimasta kun kuvittelin kaikkea. Siirsin penkin lähemmäksi rattia jo lähtiessä ja siitä olin mielessäni kiitollinen, sillä nyt heillä oli tilaa!!
      Miehen vaimo vieressäni nuokkui hänkin hiukan ja minä korva trarkkana kuuntelin naimaääniä takaa. Sitten tuli hiljaisuus. Ajoin loppumatkan sanomatta sanaakaan. Välillä vaimo huokaili pitkään. Vein kyydittävät koteihinsa ja ajoimme kotiin. Vaimoni koetti vältellä katsettani, mutta kun kysyin, että olivatko he nussineet, hän ei kieltänyt sitä ja kun pääsimme sisään, minä suorastaan revin vaatteet hänen yltään, varsinkin limaiset pikkarit kiihottivat lisää. Vaimo levitti jalkansa ja minä jalkojen väliin nuolemaan vieraan spermat pois. Vaikka oli myöhä, niin rakastelimme pitkään ja sen jälkeen olemme etsineet vieraita miehiä vaimolle. Tämän kyydittävän sain houkuteltua uudestaan kivalla tempulla. Olin lähdössä muutaman päivän työmatkalle ja soitin hänelle, että voisiko hän käydä katsomassa vaimoni perään, kun talomme oli vähän syrjässä kaupungin ulkopuolella. Hän lupasi ilman muuta ja kun viikon kuluttua tulin takaisin, vaimo kertoi ihan pieniontä yksityiskohtaa myöten mitä olivat tehneet. Kerran olimme saunomassa heidän luonaan. Naioset ensin ja men miehet perässä. Lauteilla kerroin, että tiesin kaiken. Mies säikähti, mutta rauhoittui, kun kerroin, että hänellä oli ihan vapaat kädet käydä kylässä milloin halusi. Huomasin että hänellä seisoi ja silloin alkoi minullakin. Minä aloin runkkaamaan ja hön perässä. Hän kysyisiinä että olisiko se pahasta, jos minä imisin häneltä?? No ei. ei todellakaan. Menin lattialle ja hän levitti hoiukan jalkojaan ja imin hänelle orkut saaden spermalastin suuhuni. Olin niin kiimassa että sain itse orkun vaikka en edes koskenut siinö vaiheessä kulliini. Myöhemmin joskus salaa imeskeltiin hänen kanssaan, mutta vaimoni oli se tärkein vierailun kohde hänelle.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­­umme sinu­­t käym­ään uudessa cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://3422111.com/H/i5Vd6 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä oon imenä kanssa vaimoni hierojan kulleja..kerra salarakkaNi kanssa kävimme naimassa hierojan kanssa ja hieroja nai mua sen nähden.. Kiihotti kun vaimoani oli hierottu orgguihin monta kertaa samassa huoneessa.. Nyt kaikki 4 oli sana samassa paikassa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua kiihottaa kovasti ajatus, että vanhempi (70-80v) mies ottaisi puoliväkisin vaimoni ja tunkisi vanhan miehen kyrvän vaimooni. Paukuttaisi takaapäin säälittä menemään. Vaimon peppu lätisisi ja tissit heiluisivat työntöjen tahdissa. Lopuksi mies ruiski armotta spermansa vaimon estelyistä huolimatta sisään.

      Minä katsoisin kyrpä jäykkänä vieressä ja kun vanhempi mies lopettaisi, astuisin vuorostani vaimoni.

      Ja jos vanha mies jaksaisi, saisi käydä säännöllisesti nussimassa vaimoani, luvallani vaikka en olisi paikalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe