Auto: Peugeot 106 XR 1.4 1993 115000 km
Auto käy tyhjäkäynnillä tasaisesti, mutta kun lähtee ajaamaan auto hyytyy kuin seinään jos kierroksia koneessa 1300-3000 rpm. Sitten jos painaa kytkimen pohjaan ja tarjoaa kierroksia niin kone kyllä ottaa kierroksia, mutta kun yrittää pitää vetoa päällä pienillä kierroksilla niin kone hyytyy ja sammuu.
Vika: ? ? ? ?
Mikä on kun pösö hyytyy...
4
1210
Vastaukset
- Mies
Onko sulla käsijarru päällä?
- n.n.
-onko ilmasuodatin kunnossa tai umpeen muurattu ?
-ns ilmamäärämittari ruisku´n puolella
-kaikki vakumiletkut, eteenkin MAP anturin letku- 106
Minulla ainakin hyytyy kylmällä moottorilla,mutta
hetken ajon jälkeen hyytyminen häviää (1,4 xr)
- Ana
En nyt halua maalata piruja seinille, mutta muutama vuosi takaperin omistamassani 309 oli samanlainen vika. Otti kivasti kierroksia kunnes laittoi vedon päälle. Kaikenlaiset alipaineletkut ja sähköosat tarkistettiin ja vaihdettiin ja korjattiin. Vika vaan ei poistunut.
Sitten lopulta joku viisas mies avasi pösön kannen... sieltähän se vika löytyi. Nokka akselin nokat oli melkein pyöreitä(osa siis). Pösön voitelu järjestelmä oli ilmeisesti pettänyt kannen osalta ja se oli aiheuttanut nokka-akselin kulumisen.
No koko kansi vaihdettiin, kun saatiin halvalla just rempattu vanha kansi. N. 15 000 km ja taas alkoi samaa vikaa esiintyä. Ja itseasiassa se oli vasta siinä vaiheessa, kun huomattiin että puutteelisen voitelun takia kansi oli taas menossa paremmille metsästysmaille.
No okei auto on täysin eri kuin 106 ja sillä mun autolla oli ajettu jo 270tkm, joten toivoa on. Kuulostaa vaa noi oireet aika samoilta.
Lykkyä pyttyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808