Ihana neitokainen...

ex-hatam

Tampereelta etsii herraseuraa aatelisesta suvusta ja mieluummin arjalaisista lähtökohdista peräisin olevista hörökorvista.
Tavattasiin puistossa ja otettaisiin ilo irti elämästä. Voitaisiin jopa leikkiä ärriä ja purriakin takajaloillamme toisiamme vasten nojaten ja sitä mahdotonta mekkalaa pitäen niin, että lähinaapurit taas jo kiireesti poliisia paikalle soittaisivat. Ja pikkukoirat omistajineen hyppisivät aitojen ylitse kuin Bryggaren Artot muinaisina aikoina parhaimmillaan ja kaakattaisivat kanalauman tavoin sitten aidan toiselta puolin turvassa meidän lemmenleikeiltämme.
P.s. Olethan myös todella isokokoinen, sillä minä en pienistä pojista välitä. Hyvätapainen tosin saisit myöskin olla ja ennen kaikkea suoraselkäinen sekä E,D,C ja B-luokista viiruksettomat.

12

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tampereelta,mutta olen komea ja pirteä,arjalaisen ihanteen mukainen vaalea lihaksikas uros.Silmäni eivät kuitenkaan ole siniset.
      Voisin tulla päiväkaveriksesi pitkiin leikkeihin,kirmaisimme kuin lapset niityllä,rotuisekseni omaan erinomaisen kunnon ja energiaakin minussa riittää,sanovat että olen erittäin massiivinen ja kaunisilmeinen nuori mies.Hyvät tavat muistan aina,paitsi että ruokaani et saa koskea ja minä söisin mielelläni sinunkin,haluanhan huolehtia naisellisista linjoistasi ja niiden pysyvyydestä.
      Jos salskea nuorimies päivämuonan merkeissä kiinnostaa,vastaa ystävällisesti tämän palstan kautta nimimerkille:Vaalea ja muodokas.

      • ex-hatam

        oikeastaan kaikki kiinnostaa tässä vaiheessa.
        Tosin se vaaleus hiukan arveluttaa näin aluksi mutta eiköhän siihen ajanmittaan totu.
        Ei silti etteikö se olisi nimenomaan arjalaisittain merkitsevää mutta kun minun kirjoihini on mainittu minenomaan musta/ruskein merkein, niin sattaa syntyä pientä sekaannusta, jos kovastikkin riehaannumme siellä niityllä.

        Silmien sinisyys sentään menettelee mutta siinä ruokapuolessa saattaa syntyä heti eripuraa. Minä kun en voi hyväksyä sitä että kukaan tuppautuu ruokakupille ennen minua.

        Mutta katsellaan.


    • alotustas

      kuukausia sitten.Se oli rakkauden ammattilainen.En tajuu mikä siinä sillon viähätti,mut ny on ihan sama tunne ku tän alotuksen luin.Vaikka se oli kirjotettu koirana,niin se vaikutti kuitenki samalla tavalla sisimpään.Sä oot jotenki erikoinen tyyppi.Ei pahassa vaa hyvässä mieles.Mut mua jää vaivaa se asia ettei susta pääse kiinne.Ei millää tavalla.

      • ex-hatam

        on myöskin se rakkauden ammattilainen.
        Pitää ottaa huomioon lemmikin tarpeet siinä missä ihmistenkin, ja kolme lasta lapsenlapsineen saa kummasti elämään lisää rakkauden tunnetta ja särmää.

        Ja tämä yhteisö, vaikka nettiyhteisö onkin, on omiaan parantamaan ajatusmaailmaa hyvään suuntaan. Tosin voi se huononpaankin mennä, kuten monilla on käynyt, mutta sille minä en voi mitään.


    • urosten aatelia. Sukutauluni sisältää Englannin korkeimman aateliston ja Jenkkeihin muuttaneet siniveriset.
      Olen täysmusta ja omaan paremman parran kuin yhdelläkään germaanilla. Viikseni ovat upeat. Korvani eivät ole mitkään löpsyt vaan tanakasti oikeilla paikoillaan törröttävät. Olen tarkka niin puunoksasta kuin pallostakin,, nehän ovat minun. Keskustelen sivistyneesti artikuloiden ja olen komea varsinkin kukkoilessani. Omaan myös paremman lauluäänen kuin yksikään muu ja laulan niin ovikello rokkia kuin haikeita balladeja. Ruoan suhteen olen lähes kaikkiruokainen.
      Vaikka olen pieni varreltani olen suuri egoltani.
      Pidän kaikenkokoisista ladyista väriin katsomatta.
      Nuorempana olin kova lukemaan kaikenlaista kirjallisuutta, sarjakuvatkin kelpasivat.

      • ex-hatam

        sinun kaikkien hyvien puoliesi jälkeen, että oletkin se pikkukoira, joka ei minua kovasti kiinnosta.
        Leikkiä toki osaan sinunkin kokoistesi kanssa mutta kuten laulussa sanotaan, monta vaarraa on sinun kanssasi painiessa liikenteessä.

        Mutta älä lannistu, kyllä sinulle varmasti joku tasoisesi seuralainen löytyy.


      • ex-hatam kirjoitti:

        sinun kaikkien hyvien puoliesi jälkeen, että oletkin se pikkukoira, joka ei minua kovasti kiinnosta.
        Leikkiä toki osaan sinunkin kokoistesi kanssa mutta kuten laulussa sanotaan, monta vaarraa on sinun kanssasi painiessa liikenteessä.

        Mutta älä lannistu, kyllä sinulle varmasti joku tasoisesi seuralainen löytyy.

        Ei se koko ratkaise,vaan se miten...

        Mutta lyhyesti virsi kaunis.

        Aito American gentleman,jota ei vielä yksikään tytsy ole pystynyt vastustamaan, tarjolla laadukkaille ja laatua vaativille typyköille,joille kelpaa vaan paras.
        Todellinen kosmopoliitti,jonka kanssa ei tartte hävetä.Eikä jää jalkoihin,charmi tyrmää jo heti kättelyssä vastapuolen...


    • Vilkas ja notkea, erityisesti vanhempia rotunaisia jumaloiva monen herraskaisen suvun jälkeläinen etsii kesänarttua! Olen taistellut paljain käpälin auton puskuria vastaan päästäkseni ihastukseni luokse (joka tosin jää Sinun jumalaisen kauneutesi edessä toiseksi ellei peräti viidenneksitoista), enkä epäröi hetkeäkään hyppäämistä tervatynnyriin, jos Sinun kauneudentajusi sitä vaatii! Mieluiten tietysti lakritsimassaan jotta voisit nuolla minut puhtaaksi...
      http://foto.vg.no/show_image_stream.php?bid=93507587&dx=580&dy=405

      Olen ehdottoman suoraselkäinen (paitsi heitellessäni voltteja ja kuperkeikkoja eteen- ja taaksepäin) ja hyvätapainen nuori herrasmies, osaan sekä alistua että alistaa, mikä vain neidille sopii. Sen minkä senttimetreissä häviän, voitan ryhdikkyydessä ja liito-ominaisuuksissa. Sydämeni oli aivan pakahtua kun luin, että pidät samasta leikistä jota minä rakastan eniten maailmassa; että edessäni juosten yllättäen käännyt ja irvistät minulle, ja minä liidän uljaasti ylitsesi, kääntyäkseni sitten uuteen raisuun syöksyyn. Vilpittömän ihastukseni ilmoitan epäröimättä kovaan ääneen koko lähitienoon kuuluville. Minussa on sukuni taustan ansiosta ainesta sekä erittäin kantavaan haukkuun että kaihoisten aarioiden sydäntäriipaiseviin tulkintoihin.

      Palvon ruohoa tassujesi alla sekä aurinkoa ja kuuta jalojen hörökorviesi yllä jo nyt.

      Ikuisesti (tai ainakin lähiseudun narttujen juoksuaikaan asti) Sinun,

      St. Lurjus alias Santtu

      • ex-hatam

        Veit sanat suustani ja teit minusta uteliaan noilla uljailla ja mieleenpainuvilla sanoillasi. Ennenkaikkea minua innosti se auton puskurin repiminen lemmen takia.
        Ja tuo kumipallomaisuus vasta hauska juttu onkin. Minä kun tälläisenä massiivisena naisena en osaa edes kuvitella pomppivani edelläsi karkuun. Etupäässä käytän mieluummin sellaista sutta muistuttavaa jolkotusta, mutta kai se pomppimisenkin kanssasi nopeasti oppii.

        Kuva oli kiva ylläri. Katselen sitä aina iltaisin nukkumaan mennessäni, niin jos isäntä viitsii avata tietokoneen. Itse en ole sitä vielä oppinut kättämään vaikka yrittänyt olenkin.

        Tapaamista odotellen!!!


      • piilotetulta
        ex-hatam kirjoitti:

        Veit sanat suustani ja teit minusta uteliaan noilla uljailla ja mieleenpainuvilla sanoillasi. Ennenkaikkea minua innosti se auton puskurin repiminen lemmen takia.
        Ja tuo kumipallomaisuus vasta hauska juttu onkin. Minä kun tälläisenä massiivisena naisena en osaa edes kuvitella pomppivani edelläsi karkuun. Etupäässä käytän mieluummin sellaista sutta muistuttavaa jolkotusta, mutta kai se pomppimisenkin kanssasi nopeasti oppii.

        Kuva oli kiva ylläri. Katselen sitä aina iltaisin nukkumaan mennessäni, niin jos isäntä viitsii avata tietokoneen. Itse en ole sitä vielä oppinut kättämään vaikka yrittänyt olenkin.

        Tapaamista odotellen!!!

        pervolta, anteeksi vaan.No huvinsa kullakin, mutta eikö tämäntyyppisille perversioille ole ihan yksityiset klubit.


      • ex-hatam
        piilotetulta kirjoitti:

        pervolta, anteeksi vaan.No huvinsa kullakin, mutta eikö tämäntyyppisille perversioille ole ihan yksityiset klubit.

        joka minulla kuulemma erään maatuskan mielestä on, on myös jotain hyötyäkin.

        Minä kun en mitään piilopervoilua näe ellei oteta lukuun sinun kirjoittamiasi ajatuksia.
        Muuta niistä taas minä en välitä pätkääkään.


      • ex-hatam kirjoitti:

        joka minulla kuulemma erään maatuskan mielestä on, on myös jotain hyötyäkin.

        Minä kun en mitään piilopervoilua näe ellei oteta lukuun sinun kirjoittamiasi ajatuksia.
        Muuta niistä taas minä en välitä pätkääkään.

        pahvia vai mitä, kun en minäkään näe mitään piilopervoilua... Semmoista ei meidän koirat tunne ollenkaan, ne toteuttaa itseään ihan avoimesti. :)


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe