Kuoleeko tulilisko jos se on yksin? meillä nimittäin kuoli toinen tulilisko ja toinen jäi yksin pitäisikö ostaa uusi tilalle?????
Tulilisko!
5
638
Vastaukset
- tarsku
hei!
minulla on ollut tulisiskoni jo vuodesta 1995 jolloin se tuli minulle toisen kaverin kanssa. toinen niistä kuoli kolme vuotta myöhemmin ja tämä toinen joka elää vieläkin ei kyllä mielestäni ole ollut moksiskaan.
välillä sillä oli sellainen pikkuinen sammakko kaverina mutta se ei elänyt kovinkaan kauaan. sitten sillä oli omenakotilo kaverina mutta sitä se nyppi niin että se ei elänyt kauaa.
nyt sen kaverina on ollut parta monni jota se joskus innostuu hättyyttämään mutta muuten ne tulee hyvin toimeen.(se partamonni on sitä varten että leväkasvusto pysyisi kurissa).
mielestäni ne pärjäävät kyllä hyvin yksinkin sillä myös tuo kin on ollut välillä yksin siinä akvaariossaanpitempiäkin aikoja.- ronja
Miina on elännyt meillä joku 15 vuotta ja se oli
vanha ! silloin kun se meille tuli. Yksin on ollut aina mitänyt joskus on kokeiltu miljoonakaloja, Miina on syönyt kaikki. Ruokimme
milloin muistetaan noin 1-2 viikon välein verimatoja tai katkaravun pyrstöä. Se on tosi sitkeä sissi, välillä se karkailee akvaariosta ja löytyy lattialta jostain,emme tiedä kuinka kauan milloinkin on ollut menossa.
- 2 liskon omistaja
Suosittelen uuden ostamista. Ainakin minun liskot tykkäävät telmiä kahdestaan niin aika ei tule pitkäksi.
- _-lime-_
ei kuole!! mun tuliliskolta kuoli kaveri varmaan joskus puolvuotta sitten ja ostin vasta eilen sille uuden kaverin,mutta onhan se varmaan kivempi jos sillä on kaveri.. kannattaa ostaa saman kokoinen kaveri sille kun sinun liskosi on.. =)
- jo98
Mulla kuoli tänään toinen mun tulareista. :( Naaras kuoli mut uros jäi ny yksin akvaterraan. kannattaisko hommata uus kaveri vai seliviikö yksinkin? Sitä paitsi tietäiskö kukaan kuolinsyytä? Se oli turvonnu siitä lähtien kun sain sen noin 2 vuotta sitte. Voisko olla joku kasvain tai joku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126