Tulilisko!

min

Kuoleeko tulilisko jos se on yksin? meillä nimittäin kuoli toinen tulilisko ja toinen jäi yksin pitäisikö ostaa uusi tilalle?????

5

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarsku

hei!
      minulla on ollut tulisiskoni jo vuodesta 1995 jolloin se tuli minulle toisen kaverin kanssa. toinen niistä kuoli kolme vuotta myöhemmin ja tämä toinen joka elää vieläkin ei kyllä mielestäni ole ollut moksiskaan.
      välillä sillä oli sellainen pikkuinen sammakko kaverina mutta se ei elänyt kovinkaan kauaan. sitten sillä oli omenakotilo kaverina mutta sitä se nyppi niin että se ei elänyt kauaa.
      nyt sen kaverina on ollut parta monni jota se joskus innostuu hättyyttämään mutta muuten ne tulee hyvin toimeen.(se partamonni on sitä varten että leväkasvusto pysyisi kurissa).
      mielestäni ne pärjäävät kyllä hyvin yksinkin sillä myös tuo kin on ollut välillä yksin siinä akvaariossaanpitempiäkin aikoja.

• ronja

Miina on elännyt meillä joku 15 vuotta ja se oli
        vanha ! silloin kun se meille tuli. Yksin on ollut aina mitänyt joskus on kokeiltu miljoonakaloja, Miina on syönyt kaikki. Ruokimme
        milloin muistetaan noin 1-2 viikon välein verimatoja tai katkaravun pyrstöä. Se on tosi sitkeä sissi, välillä se karkailee akvaariosta ja löytyy lattialta jostain,emme tiedä kuinka kauan milloinkin on ollut menossa.

• 2 liskon omistaja

Suosittelen uuden ostamista. Ainakin minun liskot tykkäävät telmiä kahdestaan niin aika ei tule pitkäksi.

• _-lime-_

ei kuole!! mun tuliliskolta kuoli kaveri varmaan joskus puolvuotta sitten ja ostin vasta eilen sille uuden kaverin,mutta onhan se varmaan kivempi jos sillä on kaveri.. kannattaa ostaa saman kokoinen kaveri sille kun sinun liskosi on.. =)

• jo98

Mulla kuoli tänään toinen mun tulareista. :( Naaras kuoli mut uros jäi ny yksin akvaterraan. kannattaisko hommata uus kaveri vai seliviikö yksinkin? Sitä paitsi tietäiskö kukaan kuolinsyytä? Se oli turvonnu siitä lähtien kun sain sen noin 2 vuotta sitte. Voisko olla joku kasvain tai joku?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe