Kun tässä alempana puhutaan , miten kommunistit tekevät vallankumouksen, ja miten Suomen tulevaisuus laajenevassa Unionissa on oleva erittäin hutera, ja miten ennen pitkää alkavat Suomessa suuret mellakat,--- voin näkemyksenäni todeta niiden pelkojen olevan realitstisia..
Yhä useammat viisaat suomalaiset tietävät tämän, ja yhä useampi toivoisi maahan kunnon isäntää , vahvaa johtajaa..
Halmeestä odotettiin tällaista, mutta hänen älyllinen kapasiteettinsa ja ilmeisesti urheilupiristeillä käsitelty hermostonsa ei siihen yllä..
Hän on huumepuheineen ja ampumisjuttuineen pilannut
mahdollisuutensa.
Lässyttävää, teeskentelevää täti-Halosta ei mitenkään voi pitää '' vahvana johtajana''. kieroilijana enemmänkin.. Häntä inhotaan jo
varsin yleisesti.. Kaimani Pekka Siitoin on hitler viiksineen ja aiempine
tempauksineen realistisesti katsoen ''out''. Mutta se ohjelma jota hän
edustaa, sillä on ERITTÄIN vankka kannatus ja se kasvaa vuotta 2006
tultaessa valtavasti... Olen omaksnut sen täysin ja olen ulkoiselta
habitukseltani häntä paljon enemmän '' presidentin näköinen'' mies.
Sopiva ikä, sopiva koulutus, laajat tukijoukot. Luotan itseeni koska
tunnen mytologiaa ja olen itse muinaissuomalaista , jumalallista perua..
Tulen ottamaan Suomessa taloudellisen ja polittiisen vallan , erotan
kaikki turhat jäsenet hallinnosta, lasken vero- astetta dramaattisesti ,
panen talous ja työllisyysasiat moitteetomaan kuntoon..
Suomen tulevaisuus
24
418
Vastaukset
- mikko
Ei ainakaan itseluottamus lopu sinulta.Vaikka eiköhän kyseinen ohjelma hautautunut hiekkaan -45 Berliinissä..
- vastaus tykalle
lisäksi paljastan sulle mistä raju itseluottamus tulee ?
Ymmärrän mikä voima voidaan saada aikaan, jos suomalainen yhteistyö saadaan aikaan.
kansallisuuden todellinen ymmärtäminen , demokraattisuuden todellinen ymmärtäminen,
niistä aineksista lähtee uudelleen matkaan sampo plussummapelin kehä, joka ruokkii kaikkien tarpeet yltäkylläisesti.
Siis ymmärstikö, Mikko, MINÄ en ole se sampo, se olemme me kaikki yhdessä.
Jos olet se mikko joka haaveilee vallankumouksesta, liittymällä yhteistyöhön minun kanssani näet sen tapahtuvan.
Emme ''kumoa '' mitään kovalla metelillä, teemme järkeviä analyyseja parhaiden asiantuntijoiden voimin ja katsomme mitä tämä maa tarvitsee , mitä ei..
Mikä on sen kultuurille ja taloudelle parasta ottaa, mikä tulee panna uudelleenkoulutettavaksi muihin tehtäviin... - Pekka K
tiedätkös mikko mistä itse- luottamuksesta on kyse ? Kyse ei ole minusta itsenä, persoonana , muutoin kuin että tiedän omaavani kyvyt järjestää sammoksi nimitetyn plussummapelin
elementit oikealla tavalla.. Tiedän mikä voima liittyy siihen kun suomalaiset alkavat tehdä rakentavaa yhteistyötä , siihen itseen, siihen luotan voimana.
Mitä muuten tulee tähän ohjelmaan joka hautautui hiekkaan, pyydän lukemaan vastaukseni tykalle..
ymmärrät ehkä paremmin mitä tarkoitan.
Se että sanon olevani Siitoimen hengenperillinen, siltä osin tullaan aikanaan näkemään toiminnassani pientä vitsailun makua,
en ole aivan kokonaan kaimani kopio, syy siihen miksi lähden tästä liikkeelle, liittyy paremminkin siihen
että Suomen mahtavien itsevarmojen Lipposten ja Niinistöjen joukossa, Siitoin edustaa melko mitätöntä NOLLAA..
Lähden alhaalta päätyäkseni ylhäälle ja koko ajan kerron avoimesti ''juonittelujeni'' kuviot ja tarkoituksen.
En tule tekemään mitään salassa ..Vastaan kaikkiin kysymyksiin , ellei kyseessä ole pelkää pilkkairvistely
- TYKA
Kuinka teet nämä ilmoittamasi asiat? Siis miten lasket veroastetta, esitä matetaattisesti keneltä pois vai miten asia hoituu?
Miten laitat talousasiat kuntooon? Palkat, verot, työt? Entä mistä järjestät työtä kaikille, vai aiotko kaasuttaa kaikki työttömät jolloin asia on kunnossa?
Pelkäätkö haastajaa? Ehkä haastan sinut kisaan. Minulla on selvä ohjelma, TYKA malli, jossa ei pitäisi olla yhtään ryhmää joka jäisi vähälle. Hyvä sosiaaliturva, hyvät eläkkeet, kaikille hyväpalkkaista työtä, elintason paraneminen, viennin ylijäämä, ei valtion velkaa, ei väkivaltaa.
En erota ketään hallinnosta, mutta muutan työttömyysturvalain sellaiseksi että tuottavia työpaikkoja syntyy riittävästi ja hallinnossa olevat siirtyvät paremmin palkattuihin tuottaviin työpaikoihin. Tarpeelliseen hallintoon palkataan sitten riittävän hyvällä palkalla riittävä määrä tekijöitä.
Minä en laske veroastetta dramaattisesti, vain puolitan verot ja tuplaan nettotulot. Siinä en siis pärjää sinulle, mutta ehkä lupaamani sosiaaliturva korvaa tämän puutteen.
Minä olen nähnyt kuvan Presidentti Kekkosesta, vaikken häntä muistutakkaan, joten minustakin kyllä löytyy ainesta presidentiksi. Lisäksi olen tavannut muutamia kaljupäisiä ihmisiä.
Kannatusta minulla ei valitettavasti ole. Ihmiset eivät halua mitään hyvää, enkä ole oppinut viemään mitään toisilta, joten en osaa olla paha.
Missä on sinun yksityiskohtainen ohjelmasi? Minun löytyy tästä:
TYKA: http://www.geocities.com/kansantuote/- PK..
Nyt taäytyy kyllä huomauttaa, että minun ohjelmaani eivät kuulu sellaiset saksan natsismin piirteet, jotka vaativat joidenkin tuhoamista, kaasuttamista.
Haluan kaasuttaa ja tuhota vain TYPERYYDEN ja yhteistyökyvyttömyyden..
Katos, Saksan natsien ohjelma ei ollut kokonaan paska, siihen tuli sairaita piirteitä Hitlerin henkilökohtaisen mielisairauden takia, mutta puolueessa oli eräitä vaikuttajia jotka korostivat sosiaalisuuden ja kansallisuuden terveitä piirteitä..
Valitettavasti monet järkevät jäsenet puolueesta ja maan johdosta tuhottiin, mm.Edwin Rommel..( jonka poika muuten toimii nykyään Stutgartin pormestarina, tunnen hänet erittäin hyvin ja olen kuullut paljon mitä siellä todellisuudessa silloin tapahtui )
Niin sitten Herra Tyka, jos sulla on hyviä talousmalleja, en minä lähde niistä sun kanssa kisaamaan.
Iske pöytään mitä sulla on annettavaa, ja se kaikki otetaan, mikä on hyvää.
Minun metodini ei ole olla joka alan besser wisser, olen enemminkin ''plussummapelikehän '' järjestäjä.
Kaikesta otetaan se mikä niissä on hyvää, ja maalle arvokasta.. Muu jätetään pois.
Hallinnosta otetaan pois se mikä on turhaa , negatiivista miinussummapeliä tuottavaa.. - tykalle
ei ole oleva kaksinkamppailua, ei vastustajaa.. On oleva yksinkamppailu..
jokainen meistä kamppailee kemppaisen johdolla parhaansa mukaan sillä sektorilla jonka parhaiten taitaa---
yhteisen päämäärän hyväksi..
Kuka tietää tuon yhteisen päämäärän.
Se joka on käynyt '' puun latvassa''
Näin se oli muinaissuomalaisessa kultuurissa. Shamaanit olivat pappeja, lääkäreitä, opettajia, kunnanjohtajia..
Vaikkein kukaan tiedä varmasti kuka tämä kemppainen on ,
epäilen tavanneeni hänet..
Ja jos on sama mies, teen kaikkeni että hän voittaisi 2006 :n vaalit.
Kuulin jokin aika sitten erään pekka kemppaisen luennoivan suomalaisesta mytologiasta, osittain nykypäivän politiikkaa sivuten.. Hänellä tuntui olevan todella valtava tietämys suomalaisen alitajunnan ja muinaiskultuurin nyansseista ja JOS kyseessä on se mies, en jumalauta ihmettele miksi se luottaa itseensä ja että se ukko voi tehdä aivan mitä haluaa..
Hän puhui mm. siitä miten hän kykenee menemään sisäiseen transsiin ja kiipeämään seitsenoksaiseen shamaanipuuhun ...Hän nimenomaan aloittaa sieltä mikä on kaikkein alhaisinta, kaikkein likaisinta kuten jonkun puolihullun natsijohtajan ''ideologiat''...Mutta sitten hän kiipeää, kapuaa yhä ylöspäin, ohittaa roimasti ja komeasti sen tason jossa ovat Halosen, Lipposen, Niinistön tai Halmeen kaltaiset , ohittaa arkkipiispan ja uskovaisten tasot ja päätyy suureen kirkkauteen, joka edustaa jumalallisia sfäärejä. ( tästä syystä sama mies joka toisaalla sanoo olevansa Siitoimen hengenperillinen, sama mies väittää olevansa ''jumala'' )
Minusta alkaa tuntua siltä että tästä asiasta kehkeytyy vielä jotain hyvin rajua ennen vuotta 2006 !
Ehdotan tukijoukkojen perustamista.. Niiden teema ja ideologia on suomalaisen ajattelun ja voiman yhdistäminen.. Se että kemppainen väittää KAIKESSA olevan jotain hyvää, joka voidaan ottaa uuden plussummapelin kehällä, ja aloittaa nöyrästi tonkimalla paskaläjiä, ( natseja )
etsien NIISTÄKIN jotain hyvää , jotain otettavaa, tämä osoitta valtavaa viisautta.. - TYKA
PK.. kirjoitti:
Nyt taäytyy kyllä huomauttaa, että minun ohjelmaani eivät kuulu sellaiset saksan natsismin piirteet, jotka vaativat joidenkin tuhoamista, kaasuttamista.
Haluan kaasuttaa ja tuhota vain TYPERYYDEN ja yhteistyökyvyttömyyden..
Katos, Saksan natsien ohjelma ei ollut kokonaan paska, siihen tuli sairaita piirteitä Hitlerin henkilökohtaisen mielisairauden takia, mutta puolueessa oli eräitä vaikuttajia jotka korostivat sosiaalisuuden ja kansallisuuden terveitä piirteitä..
Valitettavasti monet järkevät jäsenet puolueesta ja maan johdosta tuhottiin, mm.Edwin Rommel..( jonka poika muuten toimii nykyään Stutgartin pormestarina, tunnen hänet erittäin hyvin ja olen kuullut paljon mitä siellä todellisuudessa silloin tapahtui )
Niin sitten Herra Tyka, jos sulla on hyviä talousmalleja, en minä lähde niistä sun kanssa kisaamaan.
Iske pöytään mitä sulla on annettavaa, ja se kaikki otetaan, mikä on hyvää.
Minun metodini ei ole olla joka alan besser wisser, olen enemminkin ''plussummapelikehän '' järjestäjä.
Kaikesta otetaan se mikä niissä on hyvää, ja maalle arvokasta.. Muu jätetään pois.
Hallinnosta otetaan pois se mikä on turhaa , negatiivista miinussummapeliä tuottavaa..Tuo Herra Tyka ei nyt niin pidä paikkansa mutta minua ei haittaa vaikka sanot minua herraksi. Joku toinen voi sitten sanoa Rouvaksi tai jopa Neidiksi. Kuka mitenkin tykaa.
TYKA ohjelman löydät TYKA sivuilta, http://www.geocities.com/kansantuote/ . Sieltä voit katsoa miten TYKA hoitaa asiat ja kaikki ovat vapaasti käytettävissä ja levitettävissä. Mitä enemmän TYKA malli tulee tunnetuksi, sen paremmat mahdollisuudet sillä on saada kansan tuki.
Tuo sinä esille sivusi johon kokoat oman mallin ja mitkä asiat ovat maalle arvokkaita. Tai kirjoita niitä tänne. Mitä aiot turhana poistaa? Käytännön esimerkkejä kiitos. - johannes
TYKA kirjoitti:
Tuo Herra Tyka ei nyt niin pidä paikkansa mutta minua ei haittaa vaikka sanot minua herraksi. Joku toinen voi sitten sanoa Rouvaksi tai jopa Neidiksi. Kuka mitenkin tykaa.
TYKA ohjelman löydät TYKA sivuilta, http://www.geocities.com/kansantuote/ . Sieltä voit katsoa miten TYKA hoitaa asiat ja kaikki ovat vapaasti käytettävissä ja levitettävissä. Mitä enemmän TYKA malli tulee tunnetuksi, sen paremmat mahdollisuudet sillä on saada kansan tuki.
Tuo sinä esille sivusi johon kokoat oman mallin ja mitkä asiat ovat maalle arvokkaita. Tai kirjoita niitä tänne. Mitä aiot turhana poistaa? Käytännön esimerkkejä kiitos.Pekka Kemppainen on valtuuttanut minut toimimaan toistaiseksi SAMPO- liikkeen tiedottajana.
Olen osoittanut ymmärtäväni mitä Suomen kansan talouden ja kulttuurin yhdistysmisasia tarkoittaa .
Kemppainen itse sanoo vetäytyvänsä nyt joksinkin aikaa taka-alalle , erämaahan ja kommunikoivansa enemmän sisäisen todellisuuden kanssa.
Hän sanoo, että se työ, se kamppailu mikä on tehty sisäisessä, kun se on voitettu, mikään mahti maailmassa ei voi estää etteikö se toteutuisi myös ulkoisessa maailmassa.
Kemppainen ei ole mikään yhden asian natsijohtaja, hän on mystikko joka liikkuu KAIKILLA TASOILLA.
Vastauksena kysymykseesi TYKA sanon tässä vaiheessa, että meitä ei ole vielä kovin monta jotka olemme alkaneet tätä Kemppaista seurata. Tuskin teemme sinulle mitään yksityiskohtaisia sivuja mistään.
Taistelu tapahtuu sisäisellä tasolla, ja hedelmät korjataan aikanaan vuonna 2006 ulkoisella..
Jokainen joka ymmärtää mitä koko kansan plussummapeli tarkoittaa, jokainen joka tietää että minulla olisi jotain siihen pantavaa, tekee sen työn ITSE, TYKA.
Perustele nyt sinä tarkemmin ja ymmärrettävästi millä keinoin sinä panisit Suomen työministerinä työllisyysasiat kuntoon, tee hyvää ja huolellista työtä niin huomaat muutaman vuoden kuluttua olevasi työministeri, tai valtiovarainministeri.
Kirjoita sinä tälle palstalle avoin hakemus Suomen kansalle, millä perusteilla haluat päästä tuohon virkaan uudessa asiainjärjestelmässä.
Jos kuka haluaa saada jonkun viran tai tärkeän paikan, tehkää sama.
Yleistä politiikka osastolle, nimimerkillä SAMPO.. Kertokaa ketä olette ja mitä teillä on annettavaa . - - - -
tykalle kirjoitti:
jokainen meistä kamppailee kemppaisen johdolla parhaansa mukaan sillä sektorilla jonka parhaiten taitaa---
Näin se oli muinaissuomalaisessa kultuurissa. Shamaanit olivat pappeja, lääkäreitä, opettajia, kunnanjohtajia..
Kuulin jokin aika sitten erään pekka kemppaisen luennoivan suomalaisesta mytologiasta, osittain nykypäivän politiikkaa sivuten.. Hänellä tuntui olevan todella valtava tietämys suomalaisen alitajunnan ja muinaiskultuurin nyansseista ja JOS kyseessä on se mies, en jumalauta ihmettele miksi se luottaa itseensä ja että se ukko voi tehdä aivan mitä haluaa..
Hän puhui mm. siitä miten hän kykenee menemään sisäiseen transsiin ja kiipeämään seitsenoksaiseen shamaanipuuhun ...Hän nimenomaan aloittaa sieltä mikä on kaikkein alhaisinta, kaikkein likaisinta kuten jonkun puolihullun natsijohtajan ''ideologiat''...Mutta sitten hän kiipeää, kapuaa yhä ylöspäin, ohittaa roimasti ja komeasti sen tason jossa ovat Halosen, Lipposen, Niinistön tai Halmeen kaltaiset , ohittaa arkkipiispan ja uskovaisten tasot ja päätyy suureen kirkkauteen, joka edustaa jumalallisia sfäärejä. ( tästä syystä sama mies joka toisaalla sanoo olevansa Siitoimen hengenperillinen, sama mies väittää olevansa ''jumala'' )
Minusta alkaa tuntua siltä että tästä asiasta kehkeytyy vielä jotain hyvin rajua ennen vuotta 2006 !
Ehdotan tukijoukkojen perustamista.. Niiden teema ja ideologia on suomalaisen ajattelun ja voiman yhdistäminen.. Se että kemppainen väittää KAIKESSA olevan jotain hyvää, joka voidaan ottaa uuden plussummapelin kehällä, ja aloittaa nöyrästi tonkimalla paskaläjiä, ( natseja )
etsien NIISTÄKIN jotain hyvää , jotain otettavaa, tämä osoitta valtavaa viisautta..K A U H I S T U S !
- johannes
- - - kirjoitti:
K A U H I S T U S !
mikä sua pelottaa , kauhistuksen kanahäkkikö ? Ota ihan rennosti kuule, paremmat ajat on tulossa.
Kerro ihan tarkkaan , mitä tarkoittaa viestisi KAUHISTUS - xxxxxx
- - - kirjoitti:
K A U H I S T U S !
kauhistus on eessä kun tajunnan on laajettava, niinkö ?
- TYKA
johannes kirjoitti:
Pekka Kemppainen on valtuuttanut minut toimimaan toistaiseksi SAMPO- liikkeen tiedottajana.
Olen osoittanut ymmärtäväni mitä Suomen kansan talouden ja kulttuurin yhdistysmisasia tarkoittaa .
Kemppainen itse sanoo vetäytyvänsä nyt joksinkin aikaa taka-alalle , erämaahan ja kommunikoivansa enemmän sisäisen todellisuuden kanssa.
Hän sanoo, että se työ, se kamppailu mikä on tehty sisäisessä, kun se on voitettu, mikään mahti maailmassa ei voi estää etteikö se toteutuisi myös ulkoisessa maailmassa.
Kemppainen ei ole mikään yhden asian natsijohtaja, hän on mystikko joka liikkuu KAIKILLA TASOILLA.
Vastauksena kysymykseesi TYKA sanon tässä vaiheessa, että meitä ei ole vielä kovin monta jotka olemme alkaneet tätä Kemppaista seurata. Tuskin teemme sinulle mitään yksityiskohtaisia sivuja mistään.
Taistelu tapahtuu sisäisellä tasolla, ja hedelmät korjataan aikanaan vuonna 2006 ulkoisella..
Jokainen joka ymmärtää mitä koko kansan plussummapeli tarkoittaa, jokainen joka tietää että minulla olisi jotain siihen pantavaa, tekee sen työn ITSE, TYKA.
Perustele nyt sinä tarkemmin ja ymmärrettävästi millä keinoin sinä panisit Suomen työministerinä työllisyysasiat kuntoon, tee hyvää ja huolellista työtä niin huomaat muutaman vuoden kuluttua olevasi työministeri, tai valtiovarainministeri.
Kirjoita sinä tälle palstalle avoin hakemus Suomen kansalle, millä perusteilla haluat päästä tuohon virkaan uudessa asiainjärjestelmässä.
Yleistä politiikka osastolle, nimimerkillä SAMPO.. Kertokaa ketä olette ja mitä teillä on annettavaa .Vähän on teillä kiinnostusta seurata reaalimaailmaa. TYKA sivuilta löytyy 15-kohtainen ohjelma jonka toteuttamalla työttömyys poistuu nopeasti. Olisi luullut että aloittamassa oleva järjestö osaisi tutustua siihen itsenäisesti. Aloituksenne ei vaikuta kovin hyvältä.
Työttömyyden poistamiseen ei tarvita edes kaikkia kohtia. Työttömyydenn poistamiseen riittää yhden ainoa lain muuttaminen, työttömyysturvalain. Kun se muutetaan koskemaan kaikkia työttömiä, työttömyys poistuu.
Tätä te ette olleet jaksaneet lukea. Onko teillä siis mahdollisuuksia hallita talouselämää jos toisten kuunteleminen tai seuraaminen jää noin vähälle?
TYKA ei halua mitään valtaa, olen aivan vallaton ja tahdon sellaisena pysyä. Ainoa mitä haluan, on työttömyysturvalain muuttaminen koskemaan kaikkia työttömiä. Se on meillä este, joka estää lähes kaiken toiminnan. Näillä palstoilla valitetaan monesta asiasta. Jos tuo työttömyysturvalaki koskisi kaikkia työttömiä, meillä olisi näitä ongelmia joista täällä yhtenään valitetaan.
Jos saisimme tuon lain muutettua, ei teidänkään tarvitsi tehdä enää mitään muuta politiikan kanssa. Voisitte tehdä työtä ja saada siitä hyvän toimeentulon kuten kaikki muutkin kansalaiset. - TYKA
tykalle kirjoitti:
etsien NIISTÄKIN jotain hyvää , jotain otettavaa, tämä osoitta valtavaa viisautta..Eipä tämä nyt näytä kovin etevältä. TYKA ei ole uskovainen eikä siis usko myöskään mystologiaan. TYKA näkee Suomen teknologisesti kehittyneenä kansakuntana eikä siihen kuulu uskonnolliset historiat. Korkean teknologian taitajina me pärjäämme globaalissa maailmassa. Nämä mystologiat voivat tietenkin olla yksi Suomen vientituotteista, joita tullaan katsomaan ja kuuntelemaan Japanista saakka. Kalevalaahan ei olla vielä kovinkaan paljon hyödynnetty, muinaissuomalaisista puhumattakaan.
Nykyaikana politiikkaan eivät enää kuulu jumalat eikä muut henkiset tilat. Ne kannattaa erottaa omiksi harrastuspiireiksi, aivan kuten meillä kirkollinen toiminta on tehty. Valtio ja kirkko erillään. Myöskään nämä huumeiden käyttöön liittyvät kirkastukset eivät kuulu politiikkaan. Kerran täällä eräs ehdotti kirkastukseen pyrkiville omia, mitä ne nyt olivatkaan, niin, reservaatteja. Nämä sopivat hyvin kirkastusjuhlimiseen.
Vaikuttaa siis siltä että kaksinkamppailu tulee, haluaako suomalaiset tuplata nettopalkkansa vai haluaako se kuunnella mystologisia puheita männynjuurella. Voihan olla, että suomalainen ei halua kumpaakaan, vaan se jatkaa tätä nykyistä köyhtymistään tyytyväisenä. - Pekka Kemppainen
johannes kirjoitti:
Pekka Kemppainen on valtuuttanut minut toimimaan toistaiseksi SAMPO- liikkeen tiedottajana.
Yleistä politiikka osastolle, nimimerkillä SAMPO.. Kertokaa ketä olette ja mitä teillä on annettavaa ....hyppäämään Stadionin tornista ilman laskuvarjoa. Mielellään asfaltille, koska nurmmikko on vaikeamopi siivota
- oli ...
Pekka Kemppainen kirjoitti:
...hyppäämään Stadionin tornista ilman laskuvarjoa. Mielellään asfaltille, koska nurmmikko on vaikeamopi siivota
väkivaltaa yllyttämistä, sinä väärä kemppainen, joka luulet olevasi ainoa ja oikea..anna meidän uskoa kemppaiseen , pliis... älä sotkeennu tähän vaan pysy siellä omassa ahtaassa maailmassasi , sairaalassa , kuten sanoit olevasi
- Pekka Kemppainen
...minun nimissäni.
Ylläpito poistakoon nämä herjaukset ja solvaukset!- johannes
Jaa että joku Suomen mnista pekka Kemppaisista on siis sairaalassa ? Sepä ikävää , toivon pikaista paranemista..
Oletko ehkä mielisairaalassa, päätellen siitä että vaadit ylläpitoa poistamaan kaiken sen hienon pohdiskelun , jota tässä on syntynyt kansan kokoamisesta ja sammon sytyttämisestä..
Siitä eivät tosiaan kaikki pidä, se on havaittu, mutta jollakulla kemppaisella on nyt vähän ylipaisunut ego
luullessaan voivansa tällaista vaatia. Ei ole loukattu yhtään ketään, ei rikottu mitään lakia.
Se että sinä sairaalassa oleva kemppainen et ymmärrä tai tykkää mystikko kemppaisen ajatuksista, se on kokonaan kuule sun ongelmasi.
kaikkea hyvää sulle , mutta älä ole typerä - Pekka Kemppainen
johannes kirjoitti:
Jaa että joku Suomen mnista pekka Kemppaisista on siis sairaalassa ? Sepä ikävää , toivon pikaista paranemista..
Oletko ehkä mielisairaalassa, päätellen siitä että vaadit ylläpitoa poistamaan kaiken sen hienon pohdiskelun , jota tässä on syntynyt kansan kokoamisesta ja sammon sytyttämisestä..
Siitä eivät tosiaan kaikki pidä, se on havaittu, mutta jollakulla kemppaisella on nyt vähän ylipaisunut ego
luullessaan voivansa tällaista vaatia. Ei ole loukattu yhtään ketään, ei rikottu mitään lakia.
Se että sinä sairaalassa oleva kemppainen et ymmärrä tai tykkää mystikko kemppaisen ajatuksista, se on kokonaan kuule sun ongelmasi.
kaikkea hyvää sulle , mutta älä ole typerä..........yrittävät jopa solvata minun nimissäni lähettämissään viesteissä T.Halmetta, mikä osoittaa heidän sivistymättömyytensä.
Jos on jotain kritiikkiä Halmetta kohtaan, sen voi esittää kunhan mies pääsee letkuista irti, ja mielellään omalla nimellään. - sustakin
Pekka Kemppainen kirjoitti:
..........yrittävät jopa solvata minun nimissäni lähettämissään viesteissä T.Halmetta, mikä osoittaa heidän sivistymättömyytensä.
Jos on jotain kritiikkiä Halmetta kohtaan, sen voi esittää kunhan mies pääsee letkuista irti, ja mielellään omalla nimellään.tästäkin versiosta peklka kemppainen kyllä huomaa että halmetta sympatiseerataan ... kukahan tässä leikissä nyt on kuka.
- Pekka Kemppainen
sustakin kirjoitti:
tästäkin versiosta peklka kemppainen kyllä huomaa että halmetta sympatiseerataan ... kukahan tässä leikissä nyt on kuka.
....en ole kovin ilahtunut siitä, että joku parjaa täällä Halmetta minun nimissäni. Varsinkin juuri nyt sellainen on sopimatonta ja halpamaista.
- Hertta
Luuletko, että perustuslakia muutetaan pikapuoliin, vai oletko aikonut tehdä vallankaappauksen?
- kannattajista
kun asioista alkaa päättää kansalaisten verkostot, silloin havaitaan mikä on maalle ja sen taloudelle parasta. Kun 200 000 päinen turha poliitikko ja virkamieselättilauma karsitaan kaikista turhista ( 85 % ulos ) , silloin '' yhteiskuntakone ei enää takkuile '', silloin alkaa kuulua järjen ääni .
Jos ihmiset, kansalaiset päättävät enemmistönä omasta edustaan, ei siihen perustuslakien muutoksia tarvita . Jos perustuslait estävät että valta maassa EI KUULU kansalle, sellainen perustulaki pitää uusia..
Mutta tiettävästi laki sanoo että kansalle se valta kuuluu...Tänäpäivänä se vaan ei käytännössä tapahdu joten kyse olisi lain palauttamisesta voimaan ..Onko sulla hertta jotain sitä vastaan ? - kuuluu
kannattajista kirjoitti:
kun asioista alkaa päättää kansalaisten verkostot, silloin havaitaan mikä on maalle ja sen taloudelle parasta. Kun 200 000 päinen turha poliitikko ja virkamieselättilauma karsitaan kaikista turhista ( 85 % ulos ) , silloin '' yhteiskuntakone ei enää takkuile '', silloin alkaa kuulua järjen ääni .
Jos ihmiset, kansalaiset päättävät enemmistönä omasta edustaan, ei siihen perustuslakien muutoksia tarvita . Jos perustuslait estävät että valta maassa EI KUULU kansalle, sellainen perustulaki pitää uusia..
Mutta tiettävästi laki sanoo että kansalle se valta kuuluu...Tänäpäivänä se vaan ei käytännössä tapahdu joten kyse olisi lain palauttamisesta voimaan ..Onko sulla hertta jotain sitä vastaan ?nykyään markkinavoimille ja sitä edustavalle eliitille, globaaleille kapitalisteille, kansalta ei enään kysytä mitään, päätokset tehdään WTO:ssa IMF:ssä ja kaikkialla muualla kuin eduskunnassa, joka on vain todellisten päättäjien kumileimasin.
- Pekka Kemppainen
Skeidan levittely netissä on kansainvälinen ilmiö, mutta Suomessa sillä on tietty erityispiirre, johtuen 1970-luvun historiastamme.
Kun 60-lukulainen 'radikalismi' kesytettiin ja kuohittiin, se tapahtui verovaroin: Radikaalit paimennettiin puolueiden kontrolloitaviksi lupaamalla politrukki-komentoon alistuneille virkoja. Kun juoksit piirisihteerien ym. läski-laurikaisten asioilla tunnollisesti, pääsit virkaan vaikka Helsingin kaupungille, taistolaisten kiintiöön. Näin se kävi.
Kun kaikkien puolueiden piti saada oma siivunsa kakusta, radikaalien korruptoiminen tuli veronmaksajille kalliiksi. Muutenkin kaksinkertainen julkinen hallinto paisui näistä poliittisista suojatyöpaikoista nelinkertaiseksi, ja kansa maksoi.
Äskettäin Euroopan Keskuspankki totesi Suomen julkisen sektorin suhdeluvuksi 61%. Näin paljon palveluihin tarkoitetusta verokertymästä menee tarkoitukseena. Lopulla hallinnoidaan, eli vietetään aikaa virkahuoneessa rupatellen, seurustellen ja erilaisten yhdistysten asioita ajaen. Mm. Alan Greenspaniakin paremmin palkatun M.Louvekosken virka-auton loki paljasti lähinnä järjestörientoja.
Kun taistolais-sukupolvi oli istutettu virkoihinsa, he alkoivat lisääntymään, siis biologisesti. Heidän sikiöilleen ja muille äpärilleen ei toki kaikille voitu keksiä virkaa, vaikka perustettiin aivan uusi lajike (ympäristöhallinto), joten heitä istutettiin vihreille kyldyyri-oksille, jne..
Osa taistolaisten jälkeisistä peri vanhempien rähjäämis-taipumuksen. Heistä tuli kettutyttöjä ja 'kansan kuokkavieraita'. Mutta yhä jäi jakojäännös, ne jotka olivat liian lahjattomia edes arvostelumenestyksen saattamaan kulttuuri- ym. 'mediahenkilön' uraan, liian toheloita kettu-terroristeiksi, liian nynnyjä ammattimellakoitsijoiksi. Mihin he?
Nämä privilegio-taistolaisten ja kehitysapudemareiden perheenhäpeät jäivät sitten nettiin, 'freestyylaamaan' ja räksyttämään. He käyttävät kovaa kieltä ja kakaramaista haukkumista, koska he mielessään samaistuvat kaduilla kiviäheitteleviin ja hampurilaisbaareja rikkoviin aateveljiinsä, vaikka tietävät ettei heistä sellaiseen ole.
Voit joskus nähdä jonkun heistä, jos katsot trendiperse-toimittajan (äitin aate-veli/sisko) kuvaruutuun keräämiä 'aktivisteja'. Po. hyypiö on se 'netti-aktivisti'.
Miksi sitten 'Johanneksen' tänne minun nimissäni postaamat litaniat vaikuttavat niin sairailta ja sekavilta? Syy on hänen metodissaan.
Nämä 'johannekset' lukevat minun tai jonkun muun viestejä ja kirjoituksia netistä ja lehdistä, ja toistavat ne heikon ymmärryksensä mukaisesti, lisäten myös tietoisesti sontaa sekaan.
Tämäkin riittäisi ko. viestien tekemiseen lukijalle vastenmielisiksi, mutta on eräs lisämauste sopassa:
Näillä netti-'aktivisteilla' on alati kasvava tetrahydrocannabinoli-kertymä keskushermostossaan. THC on kannabiksen l. 'pilven' l. 'marin' vaikuttava aine, jonka vaarallisuutta ei vieläkään täysin ymmärretä.
Toisin kuin alkoholi, THC ei vaikuta kovin rajusti käyttöhetkellä, ja siksi monet luulevat kannabista 'misoksi huumeeksi'. Enempää väärässä he eivät voisi olla. Kasautuessaan hermokudoksen rasvaan THC rappeuttaa käyttäjää tasaisesti ja varmasti. Joskus huomaatte sen jopa rasta-tyyliin pukeutuneiden nuorten kasvoista. Ilmeissä on tiettyä velttoutta ja epäluonnollista jännitystä. Kun nämä piirteet oppii tunnistamaan, ne on helppo huomata.
Mielestäni 'johannesten' kirjoittelu ja käyttäytyminen viittaa THC-kertymän arvostelukykyä ja hyvien tapojen noudattamista heikentävään vaikutukseen, yhdistettynä aktiivisen alkoholin käytön akuutimpiin haittoihin.
Täällä esiintyvät spammaajat ovat siis surullinen esimerkki rappiosta, jota nyky-yhteiskunta vieläpä edistää tietoisesti. Se ei tietenkään yllätä, kun jopa johtavat virkamiehet kehuskelevat LSD-kokemuksiin (trippi jäänyt päälle?). Ettei näillä spammaajillakin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754