Mistä M-realin

nimi?

Mikä yhtiö M-real oli aiemmin tuota nimeä? Mistä yhtiöistä se on kaavittu kokoon?

Eikös Metso ollut Valmet ennen?

7

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.Möttö

      Metsä-Serla, joka aikanaan muodostettiin: Metsäliiton Teollisuus ja Serlachius.
      Metso syntyi fuusioista Valmet ja Rauma.

    • Sulli Kuuhun

      Oli yllättäen saksalainen gay-sivusto josta metsä-serla maksoi itsensä kipeaksi koppalakkiporukalle.Yhtiön viisaat eivät ymmärtäneet tsekata netistä mitä tuollakin nimiehdotelmalla löytyisi.

      Sitä sai mitä tilasi :)

    • Kannattaisko ?

      M-realin B osake on ainut osake joka on noussut viimeisen vuoden aikana yli 600 %, kohtalaisen hyvä korko sijoitukselle, vai mitä mielipuolta olette asiasta ??

      • Metsäliitto ja MReal

        Joo M-Realin snorkkeli jälleen veden päällä eikä enää sakkaa vedessä ja vettä uimarin henkeen. Potilas sai tekohengitystä (teki itsekin oikeita ratkaisuja) ja selvisi ainakin toistaiseksi rannalle vähän aikaa lepäämään.

        Keväällä tätä realia olis kannattunut ostaakin, enpä enää ostais. Nyt se ui siis lähes normaalisti taas veden päällä, nähtäväksi jää tuleeko joku tsunami ja huuhteleeko koko kroolaajan ihan lopullisesti. Voi olla että Stora-Enson ja Upm:n laineet heittää M-Realin taas takaisin realismiin ja tyrskyjen armoille. Upm osti juuri Myllykosken ja nämä kaksi suurta, siis Stora ja UPM ovat isoja laivoja ja real niiden rinnalla korkeintaan Tallinnan ja Helsingin väliä seilaava katamaraani. Ehkä kuitenkin se kalamiehen muutaman hevosvoiman perämoottorillinen vene..

        Metsäliitto ja C-osuudet, toteaa tähän joku pienviljelijä torpassaan... Ei sekään taida pelastaa realia! Voi real silti sinnitellä kymmenenkin vuotta, mutta ei kahtakymmentä, veikkaan minä.


      • puuforest
        Metsäliitto ja MReal kirjoitti:

        Joo M-Realin snorkkeli jälleen veden päällä eikä enää sakkaa vedessä ja vettä uimarin henkeen. Potilas sai tekohengitystä (teki itsekin oikeita ratkaisuja) ja selvisi ainakin toistaiseksi rannalle vähän aikaa lepäämään.

        Keväällä tätä realia olis kannattunut ostaakin, enpä enää ostais. Nyt se ui siis lähes normaalisti taas veden päällä, nähtäväksi jää tuleeko joku tsunami ja huuhteleeko koko kroolaajan ihan lopullisesti. Voi olla että Stora-Enson ja Upm:n laineet heittää M-Realin taas takaisin realismiin ja tyrskyjen armoille. Upm osti juuri Myllykosken ja nämä kaksi suurta, siis Stora ja UPM ovat isoja laivoja ja real niiden rinnalla korkeintaan Tallinnan ja Helsingin väliä seilaava katamaraani. Ehkä kuitenkin se kalamiehen muutaman hevosvoiman perämoottorillinen vene..

        Metsäliitto ja C-osuudet, toteaa tähän joku pienviljelijä torpassaan... Ei sekään taida pelastaa realia! Voi real silti sinnitellä kymmenenkin vuotta, mutta ei kahtakymmentä, veikkaan minä.

        Hyvä olet veikkaamaan!!!!!


    • Anonyymi

      Vanha on ketju mutta kirjoitan silti. Viimeisessä kokouksessa vaikutti niin köyhältä että luulin että kohta loppuu koko toiminta. Osingot vähäiset.
      Muutama päivä sitten myin ja kohta tuli tieto uuden tuotantoyhtiön perustamisesta. Eikä missään mitään tietoa ennen sitä. Miten ne ylipäätään nousivat, jos joku ei tiennyt etukäteen. Vaikka on korona, ei kaikki osakkeet ole nousseet, ainakaan noin rajusti kuin Metsä Board. Olen nyt häviöllä kaikkien korkeimman noteerauksen mukaan 0.75 euroa/osake. Eilen oli korkein, tänään hieman laskenut.

      • Anonyymi

        Ou shit, väärälle palstalle. Pöh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe