Tuli tässä muuta päivä sitten yllätyspaukku, kun kuulin että olen tulossa isäksi... Ei se isäksi tuleminen oikeastaan "järkyttänyt" vaan se että kyseinen henkilö on meikäläistä 13 vuotta vanhempi. (itse 32v.)!
Raskaus on jo niin pitkällä,ettei voi keskeyttää. onko jollain samantapaisia kokemuksia jos on niin vastailkaa....
vanhempi nainen raskaana
4
1482
Vastaukset
- rv 33+1
...
- vaan
Oletko yhdessä hänen kanssaan, vai onko hän rakastajatar? (Kysyn, koska olisit halunnut naiselle abortin.)
Jos mies on 13 vuotta vanhempi, sitä ei ihmettele kukaan. Mutta toisinpäin, voi kauhistus...
ONNEA TEILLE KAIKILLE!! - Hanna
Kyllä mun tuttavapiirissä on useampikin nelivitosena lapsen saanut, ja mun tieääkseni kaikki on mennyt ihan ok. Ainahan ikä tuo tiettyjä riskejä, mutta on niitä ongelmia nuorilla odottajillakin. Jaksaminen voi tietenkin olla vähän eri luokkaa kuin parikymppisenä. Toivotaan että ei tule koliikkilasta. Meidän vauva huusi vatsavaivoja 7 kk. Se käy kenen vaan voimille! Jos olette yhdessä, ja rakastat naistasi, niin et oikein nyt voi kuin hyväksyä asia, ja olla tukena niin paljon kuin mahdollista.
Ehkä ensijärkytyksen jälkeen alkaa tuntua odotus ihan hyvältäkin. Ethän sentään ole enään parikymppinen teinipoika.. - evita
Ei 45-vuotias ole liian vanha äidiksi, eikä ikäerollakaan pitäisi olla mitään merkitystä. Onhan paljon pareja, joilla on tuollainen ikäero, suuntaan tai toiseen. Mutta onko lapsen tulo muuten ongelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760