Turun Toverit - Turun Pallo Seura.
ah ah!
liigakarsinnat kevät 2009
12
655
Vastaukset
SaPKo-TPS
- nnmmm,m,
Liigakarsintoja ei järjestetä koska mestisjoukkueet eivät täytä kriteereitä eivätkä pysty ostamaan liigaosaketta.
- olet taas erehtynyt.
Se on mestiskarsintaa suomisarjaan SaPKo-FPS..hoh hoh luuseri!
- saipu
olet taas erehtynyt. kirjoitti:
Se on mestiskarsintaa suomisarjaan SaPKo-FPS..hoh hoh luuseri!
hermes
- blackmagictiger
saipu kirjoitti:
hermes
Jännittävää riittää..Voisin herkutella Kolmen Joukkueen pääkaupunkiseutujoukkueella Hifk.jokerit.blues ja JoS k-vantaa nousisi olisi niitä 4..Hifk.Jokerit.blues.K-vantaa
blackmagictiger kirjoitti:
Jännittävää riittää..Voisin herkutella Kolmen Joukkueen pääkaupunkiseutujoukkueella Hifk.jokerit.blues ja JoS k-vantaa nousisi olisi niitä 4..Hifk.Jokerit.blues.K-vantaa
SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.
- nmnmmmmmm
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.
Tuskin noita karsintoja edes järjestetään kun kukaan mestisjoukkue ei täytä montaakaan vaatimusta.
Erot on liian karmeat. vaikka kriteerit täyttäisivätkin niin liigajoukkuetta mestisjoukkue ei pysty voittamaan 4 kertaa. - lukiessasi...
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.
vanhoja Jalluja...hoh hoh peräkamarin poika!
- 0LAV-1
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.
Sinun vaivaisen hontelon leveään kuuppaontelo vatsaasi ei mahdu kuin villimieheltä suvullesi peritty hiivapohjainen aamukasteesta ja lokasöiliön pohjalta sekoitettu aamuinen navettajuoma, todellista karjakeittiön aatialia kaltaisellsi metsien mehevälle kaakkurille!!
Olet varmaan taas lainannut naapurinmiehen alkkareita päästäksesi edes juhannuksena ulos(tamaan)ja hakemaan totuudensiemenen kasvamaan puunenääsi homeisten räkäpallojen sekaan, kasvuvoimaa kun on!!
Enempää en viitsi länkisääristä, lamaantumisen astella olevaa navettakarjua kyykyttää, ettei paha mieli vetisty valuvaan pirtelöpäähän ja saa suurempaa tulehdusta aikaan liimakorvien väliin.
Muistatko itse kun häpeällisesti jouduit pakenemaan navetanvintille housut kintuissa, saatuasi luisten lusuhousujesi sisään nautinnollisen lypsykoneen lypsimen ja huusit onnesta "oudosti"
- Vappua odotellessa
Tuto.Jukurit.sport.Kookoo.Jokipojat sakista joku nousee. ehkä Hokki.sport.tuto...
- bnnmmmm
Liian suuret tasoerot.
Sm-liiga ja mestis ovat kuin NHL ja Ahl eli mestis on farmisarja Sm-liigalle ja Ahl Nhl:lle.
Tottukaa ajatukseen mestisfanit.
jokipojat,jukurit,tuto ei ainakaan nouse saati hokki.
vain vaasan sport omaa mahdollisuudet pyörittää liigatoimintaa ja sitten utopistiset mahdollisuudet on jukureilla,tutolla,kookoolla.
Hokki pysyy mestiksessä jo jäähallin takia ja muutenkin.
- 1+2-3
Tuto On Hyvä jengi..Ika lehkonen on Tehnyt Loistavaa työtä ja veljensä timo < vanha molari Hpkoossa..itse Näkisin sm-liigassa Jukurit.tuto.sport Kolmikon...ekana ehkä Jukurit tai Tuto..sportti Jos Tamminen saa Putken käyntiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634