liigakarsinnat kevät 2009

TTTTTTatti

Turun Toverit - Turun Pallo Seura.

ah ah!

12

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaPKo-TPS

      • nnmmm,m,

        Liigakarsintoja ei järjestetä koska mestisjoukkueet eivät täytä kriteereitä eivätkä pysty ostamaan liigaosaketta.


      • olet taas erehtynyt.

        Se on mestiskarsintaa suomisarjaan SaPKo-FPS..hoh hoh luuseri!


      • saipu
        olet taas erehtynyt. kirjoitti:

        Se on mestiskarsintaa suomisarjaan SaPKo-FPS..hoh hoh luuseri!

        hermes


      • blackmagictiger
        saipu kirjoitti:

        hermes

        Jännittävää riittää..Voisin herkutella Kolmen Joukkueen pääkaupunkiseutujoukkueella Hifk.jokerit.blues ja JoS k-vantaa nousisi olisi niitä 4..Hifk.Jokerit.blues.K-vantaa


      • blackmagictiger kirjoitti:

        Jännittävää riittää..Voisin herkutella Kolmen Joukkueen pääkaupunkiseutujoukkueella Hifk.jokerit.blues ja JoS k-vantaa nousisi olisi niitä 4..Hifk.Jokerit.blues.K-vantaa

        SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.


      • nmnmmmmmm
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.

        Tuskin noita karsintoja edes järjestetään kun kukaan mestisjoukkue ei täytä montaakaan vaatimusta.

        Erot on liian karmeat. vaikka kriteerit täyttäisivätkin niin liigajoukkuetta mestisjoukkue ei pysty voittamaan 4 kertaa.


      • lukiessasi...
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.

        vanhoja Jalluja...hoh hoh peräkamarin poika!


      • 0LAV-1
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo tulee ja Jokerit on köntöllään.

        Sinun vaivaisen hontelon leveään kuuppaontelo vatsaasi ei mahdu kuin villimieheltä suvullesi peritty hiivapohjainen aamukasteesta ja lokasöiliön pohjalta sekoitettu aamuinen navettajuoma, todellista karjakeittiön aatialia kaltaisellsi metsien mehevälle kaakkurille!!

        Olet varmaan taas lainannut naapurinmiehen alkkareita päästäksesi edes juhannuksena ulos(tamaan)ja hakemaan totuudensiemenen kasvamaan puunenääsi homeisten räkäpallojen sekaan, kasvuvoimaa kun on!!


        Enempää en viitsi länkisääristä, lamaantumisen astella olevaa navettakarjua kyykyttää, ettei paha mieli vetisty valuvaan pirtelöpäähän ja saa suurempaa tulehdusta aikaan liimakorvien väliin.

        Muistatko itse kun häpeällisesti jouduit pakenemaan navetanvintille housut kintuissa, saatuasi luisten lusuhousujesi sisään nautinnollisen lypsykoneen lypsimen ja huusit onnesta "oudosti"


    • Vappua odotellessa

      Tuto.Jukurit.sport.Kookoo.Jokipojat sakista joku nousee. ehkä Hokki.sport.tuto...

      • bnnmmmm

        Liian suuret tasoerot.

        Sm-liiga ja mestis ovat kuin NHL ja Ahl eli mestis on farmisarja Sm-liigalle ja Ahl Nhl:lle.

        Tottukaa ajatukseen mestisfanit.

        jokipojat,jukurit,tuto ei ainakaan nouse saati hokki.

        vain vaasan sport omaa mahdollisuudet pyörittää liigatoimintaa ja sitten utopistiset mahdollisuudet on jukureilla,tutolla,kookoolla.

        Hokki pysyy mestiksessä jo jäähallin takia ja muutenkin.


    • 1+2-3

      Tuto On Hyvä jengi..Ika lehkonen on Tehnyt Loistavaa työtä ja veljensä timo < vanha molari Hpkoossa..itse Näkisin sm-liigassa Jukurit.tuto.sport Kolmikon...ekana ehkä Jukurit tai Tuto..sportti Jos Tamminen saa Putken käyntiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe