Parin käyntikerran kokemuksella ks. neste/hese on kyl yksi epäsiisteimpiä mihin itse olen tässä lähialueilla törmännyt... Tarkoitan tuolla epäsiisteydellä sitä et esim. heti aamulla avaamisen jälkeenkin lojuu lattialla edellisen iltaisia ranskiksia/salaattia... Onkos muilla samanlaisia kokemuksia ko. paikasta?
Neste/Hesburger Harjavalta
15
3865
Vastaukset
- en tiedä
mutta yksi turhan kovaääninen naisihminen siellä tiskin takana välillä touhuaa..omistaja??
- himp-pu
niillä tarkoilla pikku silmillänne hieman alalspäin niin voitte nähdä jo k.o.paikasta aloitetun keskustelun...
- zz-top
mutta viestit kannattanee aloittaa asiaa koskevan tahon/yrityksen nimellä eikä vaan "mitä mieltä" otsikolla. Löydettävyys paranee heti 100% jos otsikko on tällainen minkä ketjun aloittaja on laatinut.
- siirtyi huoltoasemalta
zz-top kirjoitti:
mutta viestit kannattanee aloittaa asiaa koskevan tahon/yrityksen nimellä eikä vaan "mitä mieltä" otsikolla. Löydettävyys paranee heti 100% jos otsikko on tällainen minkä ketjun aloittaja on laatinut.
harjavallan heseen ja koko nakkila huokas....
- BMW 69
Todella hidasta palvelua, autokaistalla menee aina vähintään 15min!!
- legalzedwriter
..ja mihin sinulla kaiken maailman ajan omistajana on kiire..?
- nänänänänänä
Myyjät on naama norsunvitulla...
- taanemi
Myyjät on kyl umpirumia, mut syömäänhän sinne mennään.
- Höyrymakkara
Onko kellään myyjistä höyryävän kuumat tissit?!
- kisumisu6565
Lautoja ja lattaper seitä. Ja sit ku isot rinnat löytyy niin naama o kuin kotkalla.
- Beast!
Tärkeempää tuntuu olevan juoruuminen tiskin takana, kuin asiakkaitten palveleminen....
- kuissit
Hautalaan mun matka käy ei muita näy?
- hautalala
Ei varmaan näy jos hautala on suljettu.
Vai onks se TAAS avattu lähiaikoina?
- 3+14
Sekin ihmetyttää että autokaistalla ei pysty kortilla maksamaan. On kuulemma kortin lukija rikki. Sen kyllä ymmärrän että sellainen voi mennä rikki, mutta miten ihmeessä laitteen korjaaminen voi kestää kuukausi kaupalla...
- tämmöne
Joo ja se megafooni ulkona huutaa nii et korvat halkee? Vois vähä säätää pienemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235903- 602027
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691128Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995