Onko simputusta?
10
2084
Vastaukset
- Sivarimajuri
Tuo ei liity mitenkään sotaharjoituksiin taikka armeijan muuhun ohjelmaan, joten se on simputusta. Tosin jos kahvinkeitintä valvomalla pääsee luistamaan muista hommista niin en ainakaan minä valittaisi.
- ResVän
Tuon kuvan perusteella en menisi hirveesti sanomaan, kyseessähän voi olla (luultavasti onkin) esim, että kyseinen kaveri vaan halus keittää kahvit ja käytti luovaa tapaa hankkia sähköä. Simputusta se olisi jos hänet olisi käsketty kyseiseen toimeen ja muut nauraa ringissä ympärillä, ja tätä minun on erittäin vaikea uskoo.
- Sivarimajuri
ResVän kirjoitti:
Tuon kuvan perusteella en menisi hirveesti sanomaan, kyseessähän voi olla (luultavasti onkin) esim, että kyseinen kaveri vaan halus keittää kahvit ja käytti luovaa tapaa hankkia sähköä. Simputusta se olisi jos hänet olisi käsketty kyseiseen toimeen ja muut nauraa ringissä ympärillä, ja tätä minun on erittäin vaikea uskoo.
Luonnollisesti aloittaja tarkoitti sitä että jos hänet on käsketty pitämään kahvinkeitintä tuossa. Ei kai kukaan kysy että onko tällainen simputusta jos se on tehty vapaasta tahdosta.
- ResVän
Sivarimajuri kirjoitti:
Luonnollisesti aloittaja tarkoitti sitä että jos hänet on käsketty pitämään kahvinkeitintä tuossa. Ei kai kukaan kysy että onko tällainen simputusta jos se on tehty vapaasta tahdosta.
Tätä pitää kysyä varmaan alottajalta, mutta vaikka tuossa oltaisiinki käsketty piteleen keitintä, niin ei se kyl mun mielestä kenenkään ihmisarvoo loukkaa, olen itsekin keitelly kahvia käskystä leirillä, sain toki itsekin sitä juoda.
- Sivarimajuri
ResVän kirjoitti:
Tätä pitää kysyä varmaan alottajalta, mutta vaikka tuossa oltaisiinki käsketty piteleen keitintä, niin ei se kyl mun mielestä kenenkään ihmisarvoo loukkaa, olen itsekin keitelly kahvia käskystä leirillä, sain toki itsekin sitä juoda.
Kahvinkeitolla ei ole mitään tekemistä sotilasharjoitteiden kanssa, eikä se edistä mitenkään armeijan toimintaa, joten et ole velvollinen keittämään kahvia vaikka sinun käsketään tehdä niin. Varsinkaan tuollaisella menetelmällä. Tottakai on ihan eri asia jos itse haluat tehdä tämän. Onko sinun vaikea käsittää pakon ja vapaaehtoisuuden eroa?
Onko sinun vaikea käsittää, että alottajan oli pakko tarkoittaa sitä että tämä kyseinen henkilö oli käsketty pitelemään tuota, koska miten muuten hän olisi ottanut simputuksen esiin. Voiko itseä simputtaa?
- lkjlkjl
lkjlkj
Eli tolla perusteella mie taisin olla pahimman laatunen simputtaja ku käskin ampumaleireillä aamun viimesen kipinävahin laittaa kahvit tulelle ku tais kahvinjuojia kumminki munki teltassa olla reippaasti yli puolet ja se armeijan tarjooma kahvi...jos sitä ees kahviks voi kuhtua ei oikeen maittanu mulle, tai muillekaan...
Onkohan tää simputtamis juttu karannu jo pikkuhiljaa lapasesta.- Sivarimajuri
Kun nyt siinä ollaan pikkuhiljaa pääsemässä jossain määrin järjelliseen tilanteeseen. Kaikki koulutukseen kuulumaton työnteko on turhaa. Poikkeuksena nämä toimet jotka pitää hoitaa, jotta kasarmi ylipäänsä pysyy pystössä.
Sivarimajuri kirjoitti:
Kun nyt siinä ollaan pikkuhiljaa pääsemässä jossain määrin järjelliseen tilanteeseen. Kaikki koulutukseen kuulumaton työnteko on turhaa. Poikkeuksena nämä toimet jotka pitää hoitaa, jotta kasarmi ylipäänsä pysyy pystössä.
simputuksen poistuminen lisäis koulutuksen tehokkuutta...
Onks siun mielestä sitten kurinpalauttaminen juoksemalla simputtamista? Sehän palvelee sotilaan fyysisten ominaisuuksia parantumista...
- meteme
Todennäköisesti kaveri saa juoda itsekin kahvit samalla. Eli vapaaehtoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605727- 1064884
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3982900Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951391Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65961
- 29948
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839