Eläinradan ainoa oikea

Hmm....

Mahtaako skorpioni olla eläinradan ainoa oikea miehinen mies?

Mulla on vesimiesnaisena herännyt voimakas uteliaisuus, olisi mielenkiintoista joskus törmätä skorpionimieheen, niin vetovoimaisesti häntä on täällä kuvattu.
Tunsin kyllä yhden kaksosen jolla oli kuu skorpionissa ja hän muistuttaa aika paljon näitä kuvauksia. Olisiko kuulla niin voimakas vaikutus?

21

3006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiehen

kanssa tule toimeen pitemmän päälle, varsinkin skorpioni kärsii. Mutta vesimiehenä et voi tietenkään tätä uskoa vaan pitää ainakin yhtä skorpionia kiduttaa.
      Sitäpaitsi ei skorpioni ole "voimakas", päinvastoin. Omalaatuinen ja itsepäinen kyllä. Itse olen tullut parhaiten toimeen rapunaisten kanssa parisuhteessa, nytkin ravun kanssa.
      Kerran olin vesimiehen kanssa, lapsetkin tehtiin, huh. olipa tappelua koko aika, ja vesimiehellä yksi lapsi toisen kanssa meidän yhteisenä aikana. Luuli etten huomaa "rakkaudenlastaan", tai etten välitä?

• vesimies Nainen

kärsii, Veskari se miettii tässä keskellä yötä syvällisiä parisuhdeasioita, kun se skorppari kellii sängyssä sikiunessa, eikä tulisi mieleenkään miettiä yhtään mitään. Aamulla sitä ollaan kylmää ja kalseeta, niin että veskarin tekisi mieli tehdä itsari, ettei tarvitsisi kohdata tollasta kylmää töykeyttä ja kalseeta ihmistä. Vesimiestä sanotaan kylmäksi, mutta skorpparia ei siinäkään voita mikään.
        Ei kannata skorpparia lähestyä hellissä ja hyvissä aikeissa, hän kyllä mitätöi sen alta aikayksikön, niin että tunnet olevasi tosi hylkiö maan pinnalla. Skorppari ei sua arvosta, eikä käsitä hyvistä aikeistasi mitään, eikä haluakaan käsitää. Mitä ihanimmissa ja paremmissa aikeissa häntä lähestyt, sen kylmempää vettä saat niskaan. Nämä olivat omia kokemuksiani. Ja vielä sen jälkeen, kun skorppari vielä oli mainostanut, kuinka paljon hän tällaisia lähestymisyrityksiä arvostaa. Aina saa paskaa niskaan. Ei ikinä enää, ja oppi menee perille. Hän saa sitä samaa ja on saanutkin. Ei vaan älykkyys riitä yhdistämään asioita.

• Olen
        vesimies Nainen kirjoitti:

kärsii, Veskari se miettii tässä keskellä yötä syvällisiä parisuhdeasioita, kun se skorppari kellii sängyssä sikiunessa, eikä tulisi mieleenkään miettiä yhtään mitään. Aamulla sitä ollaan kylmää ja kalseeta, niin että veskarin tekisi mieli tehdä itsari, ettei tarvitsisi kohdata tollasta kylmää töykeyttä ja kalseeta ihmistä. Vesimiestä sanotaan kylmäksi, mutta skorpparia ei siinäkään voita mikään.
        Ei kannata skorpparia lähestyä hellissä ja hyvissä aikeissa, hän kyllä mitätöi sen alta aikayksikön, niin että tunnet olevasi tosi hylkiö maan pinnalla. Skorppari ei sua arvosta, eikä käsitä hyvistä aikeistasi mitään, eikä haluakaan käsitää. Mitä ihanimmissa ja paremmissa aikeissa häntä lähestyt, sen kylmempää vettä saat niskaan. Nämä olivat omia kokemuksiani. Ja vielä sen jälkeen, kun skorppari vielä oli mainostanut, kuinka paljon hän tällaisia lähestymisyrityksiä arvostaa. Aina saa paskaa niskaan. Ei ikinä enää, ja oppi menee perille. Hän saa sitä samaa ja on saanutkin. Ei vaan älykkyys riitä yhdistämään asioita.

Juuri kokenut samaa skorpionimieheltä. Osui ja upposi, vaan nyt nukkuu tuokin skorpioni eikä yhtään haittaa untaan mitä on tehnyt, mutta tulee eteen. Sitten ihmettelee ja yrittää olla niin mielinkielin ja luulee että taas menen halpaan ja saa pyörittää miten haluaa. Ei. Nyt loppui, ihan kokonaan. Lopullisesti. Ei enää skorpionia.

• kyllä pakko

sanoa näin vesimisnaisena, että skorpioni haluaa hallita ja rajoittaa kaikkien lähimmäistensä elämää. Olla se kinksi, jonka kaikki huomaa ja määräillä toisten olemisia ja tekemisiä ihan sairaalloisesti.
      Juuri äsken sanoin skorpparimiehelleni, että huomenna hän lähtee tästä suhteesta sillä en kestä yhtään enempää. Kukaan ei saa näkyä ja kuulua muuta kuin hän. vuosikausien takaisista suhteista hän on mustasukkainen, vaikka hänellä on aivan yhtä paljon tai enemmänkin historiaa takana, avosuhteita, avioliitto, ja lapsia, joista hän ei puoleltani kuule mitään, negatiivista eikä positiivista, kun ne eivät kuulu enää tähän päivään, niin itse saan kuulla joka päivä niistä edellisistä suhteista, varsinkin siitä, mistä on lapsi, joka päivä tuntikausia. Nyt sanoin, että se on loppu. Hän lähtee huomenna, en kestä enää yhtään enempää eikä lapsenikaan. Siitä on 14 vuotta kun olin raskaana ja sain lapseni. Nyt hän tuli tuohon ovensuuhun syyllistämään mua, kun oon netissä. Käskin häipyä. En saisi olla netissä, enkä tehdä yhtään mitään. Lapseni on kuullut hänen mollaamistaan, haukkumistaan tuntikausia.Rakastin tätä miestä mutta raja tulee joskus vastaan. Olen mieluummin yksin. Vaikka loppuelämäni.
      En jaksa enää. Yhtään. Pitäisi olla neitsyt ei mitään elämää takana, Hän on jo 47, itse olen43. Molemmat ollaan 10 vuotta nuoremman näköisiä. Ei vaan itsemme mielestä, vaan semmoisten, jotka eivät meitä tunne edes. Ei se kylläkään tähän liity. Pakko lopettaa täma suhde, vaikka en haluaisi, mutta näinkään en halua elää. Joka liikettä vahditaan, kytätään ja analysoidaan skorpionin toimesta. Lapseni ja minun. Kaikki aina väärin. Joko alan ryyppäämään joka päivä salaa, tai kestän tämän ja tulen hulluksi. Myös lapseni joutuu jatkuvan arvostelun ja haukkumisen kohteeksi, murrosikäinen, ilman syytä. Hänen lapsensa ovat tehneet pahempaa, käyttäneet huumeita, yms. Kokeneet pahoja asioita elämässään ex.vaimon uuden aviomiehen taholta, joka on psykopaatti tappaja. Minun elämäni on ollut yksinäistä, mutta lapselleni turvallista. Ei ole hulluja ilmaantunut paitsi nyt.

• hieman tietoa

http://www.uniluoto.com/horoskoopit/22.html
        Joka pitää sata prosenttisesti paikkansa, omien kokemuksieni mukaan. Jos olet Normaali tai hieman herkempi luonne, älä lähde leikkiin mukaan, koska se ei todellakaan ole mitään leikkiä. Tai sitten se on elämän ja kuoleman leikkiä, niin kuin minä sen olen alusta asti kokenut. Joko hän kuolee tai sitten sinä. Mieti kumpi.

• voi surettaa
        hieman tietoa kirjoitti:

Joka pitää sata prosenttisesti paikkansa, omien kokemuksieni mukaan. Jos olet Normaali tai hieman herkempi luonne, älä lähde leikkiin mukaan, koska se ei todellakaan ole mitään leikkiä. Tai sitten se on elämän ja kuoleman leikkiä, niin kuin minä sen olen alusta asti kokenut. Joko hän kuolee tai sitten sinä. Mieti kumpi.

se, että tämä suhde on pakko lopettaa. Pakko sanoa hyvästi. Pakko kun ei muuta voi. Vesimies tietää, koska se oksa on pakko katkaista, että pelastuisi itse. Tuo horoskooppi, mikä skorpionista kertoo on todella totta. Silloin kun olet päässyt sen ihmisen ytimeen, mistä elämästä ja kuolemasta on kysymys. Silloin kun olet saanut selville, mikä ihmistä vie eteenpäin, silloin kun olet selvittänyt hänen sielun salaisuudet, kun hän ei enää pysty niitä peittelemään joltakin ihmiseltä. Vaikka melkein kaikilta pystyy. Minä sanon, että se on joku Pahuus, joka asuu ihmisessä, mitä hän ei itse tiedosta. Hyökkää aina heikomman kimppuun, yms. Todella raskasta

• tuossa

kuvasit oikein hyvin skorpionimiestä. Ja se tylyys ja töykeys on aika uskomatonta.
        Minäkin ajattelin tänään, kun hän jälleen kerran minua tölväisi, ilman mitään järjellistä syytä, oltuaan itse ensin liesussa koko pääsiäisen jokaisena päivänä (yöt oli kotona) kertomatta enää yhtään mitä on puuhaillut, että nyt saa riittää. Ei minun tarvitse tietää mitä kaikkea on tehnyt mutta tätä kohtelua en jaksa enää.
        Ja kuinka hurmaava hän onkaan muille, kuulen myöhemmin. Saa sitten mennä niiden ihmisten tykö esittelemään sen oman Itsensä pimeänkin puolen.
        Nyt loppui, päätin, minun osaltani tämä suhde.
        Mieluummin olen yksin kuin skorpionimiehen kanssa.
        Ja luultavasti kuitenkin löydän ihan kivan miehen, rauhallisemman ja hellän, uskollisen, kun sen aika tulee.

• mitään merkitystä
        hieman tietoa kirjoitti:

mutta itse olen nouseva skorpioni. ja meillä kuumerkki on sama. Härkä.
        Moni ei varmaan usko horoskooppeihin. Mutta kuolen itse mieluummin kuin annan periksi. Mua ei lannisteta eikä alisteta. Kukaan tässä maailmassa. Ei kukaan. Eikä perheenjäseniäni eli lastani. Joku oikeus ja kohtuus sentään.

• kävi, ethän
        voi surettaa kirjoitti:

se, että tämä suhde on pakko lopettaa. Pakko sanoa hyvästi. Pakko kun ei muuta voi. Vesimies tietää, koska se oksa on pakko katkaista, että pelastuisi itse. Tuo horoskooppi, mikä skorpionista kertoo on todella totta. Silloin kun olet päässyt sen ihmisen ytimeen, mistä elämästä ja kuolemasta on kysymys. Silloin kun olet saanut selville, mikä ihmistä vie eteenpäin, silloin kun olet selvittänyt hänen sielun salaisuudet, kun hän ei enää pysty niitä peittelemään joltakin ihmiseltä. Vaikka melkein kaikilta pystyy. Minä sanon, että se on joku Pahuus, joka asuu ihmisessä, mitä hän ei itse tiedosta. Hyökkää aina heikomman kimppuun, yms. Todella raskasta

vaan mennyt mukaan skorpionin takinkääntöön siinä että taas ollaan niin helliä ja pusipusi kun oot lähdössä, ethän? Ansaitset paremman, sellaisen joka arvostaa sinua itseäsi, huonoinakin päivinä. Ja joka kohtelee lastasi edes asiallisesti niin kuin aiukuinen, jos ei osaa rakastaa. Lapset on niin haavoittuvia vielä murrosikäisenäkin.

• oli voimakas uteliaisuus

mutta ei ole enää. Skorpparimies on pelkkä myytti vain. Heikompi kaikin tavoin kuin moni muu mies.
      Todella luulin, ja aluksi olikin, ei enää. Kalseampi ja kylmempi kuin kukaan muu. Ajoittain kuumempi ja lämpöisempi, mutta se kylmyys jota aika ajoin usein kokee, saa sen lämpimyyden ja kuumuuden kylmenemään. Ei se riitä pidemmän päälle. Mieluummin ottaa ihanan ennustettavan lämpimän, kuin ajoittaista jääpuikkoa ja uuninpankoa. Kiitti nyt riitti.

• miehisen miehen

ominaisuuksien lukea romanttisuuden, mutta siinä skorpionimies on kyllä vetänyt alimmat pisteet. Romanttisuudesta ei ole tietoakaan, ei pysty sitä itse järjestämään , eikä myöskään vastaanottamaan.
      Kylmän kalsea äijä kaikin puolin. Huh Huh.

• on kuitenkin käsittääkseni

syvällinen, erittäin herkkätunteinen, syvästi kokeva, järkevä, realisinen ja tunteella elävä.
      Ei vesimiesnainen kestä törkeitä loukkauksia, jatkuvaa arvostelua, vaikkei sitä ilmaisekaan, kun se menee yli, se on peruuttamatonta. Siinä ei ole enää säälin paikkaa eikä millään pysty korjaamaan jo sanottuja asioita, ehkä kuukausia kestäneitä.
      Skorpparimies luulee, että hän saa kaiken anteeksi, muilla avuillaan ja erinomaisuudellaan, ettei siinä muutama (kymmenniä) loukkaus paljon paina.
      Mutta ne painaa. Ne kerääntyy. Kunnes niitä on liikaa ja ne painaa liian paljon.
      Vesimienainen ei ole niitä koskaan antanut anteeksi, ne on menneet toisesta korvasta sisään ja jääneet sinne.
      Seksi, vaikka se olisi miten hyvää ja ennen kokematonta ei korvaa mitään. Vaikka olisi maailman paras rakastaja, (monesti onkin) muttei sillä osteta mitään. Mahtaa olla kova paikka skorpparimiehelle. Totuus punnitaan muulla kuin seksillä, ja nimenomaan sillä muulla.

• tässä..

vaikka rapu olenkin. Minä väsyin ihan täydellisen samoihin asiohin.

• seksikin

Voi olla hyvin rajua ja itsekästä. Silläkin voi loukata toista, myös henkisesti. Tahallaan tai sitten sillä skorpionin kuuluisalla välinpitämättömyydellä, kun oma napa on lähinnä.
        Oma itse.

• Hmm....
        seksikin kirjoitti:

Voi olla hyvin rajua ja itsekästä. Silläkin voi loukata toista, myös henkisesti. Tahallaan tai sitten sillä skorpionin kuuluisalla välinpitämättömyydellä, kun oma napa on lähinnä.
        Oma itse.

Kovastipa tuli "totuutta" skorpionimiehestä eikä kukaan heistä noussut puolustamaan itseään.

No, hyvä kun avasitte silmäni. Tuollainen mies ei todellakaan vesimiesnaista houkuttele.
        Unohdetaan pois.

• Nimetön
        Hmm.... kirjoitti:

Kovastipa tuli "totuutta" skorpionimiehestä eikä kukaan heistä noussut puolustamaan itseään.

No, hyvä kun avasitte silmäni. Tuollainen mies ei todellakaan vesimiesnaista houkuttele.
        Unohdetaan pois.

Kyl skopumieskin osaa olla hellä, huolehtivainen ja muutenkin hyvä puoliso. Mun skopuvaimo oli erinomainen vaimona ja äitinä. Vahva luonne ja tietoisuus perheestään saa miehen tekemään ihmeitä. Uskollisuus on mun hyviä piirteitä ja perheen tärkeys. Riittävällä elämänkokemuksella varsinainen taistelija hyvässä mielessä. Skopun vahvuutta on minunkin naisystävistä muutamat säikähtäny.

• änimöl

Kyllähän sen osasi arvata, että naiset alkaa saada tarpeekseen skorp. miehestä, mutta on jotain tiettyjä aspekteja "horisontin" takana joita ette ole antaneet tulla silmien eteen. Minä uskon, että näinä aikoina ihmistä ei tyydytä enään mikään muu paitsi todellinen rakkauden kiihko. Tulisiko mieleenkään ryhtyä leikkimään kenenkään kanssa jos ei leikissä ole luottamusta. Heikkoja ihmisiä jahtaa
      asioiden uudelleenlaatiminen, kunnes he nousevat tuhkasta. Kyllä, kuu vaikuttaa erityisen paljon tiettyihin merkkeihin, ovathan ne ikivanhoja viisauksia niiden keksittyyn aikaan liittyen myöskin paljon lähempänä luontoa hyvät naiset ja herrat. . .. ... ... .. .. .. ... ... ... ... ... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ... ...
      Aika on suhteellinen.

• Tauno Mato

rationaalista ajattelua!

• Hullu vesimiesnainen

Olen joutunut skorpionimiehen hampaisiin ja pidän hänestä erittäin paljon. Juttelemme paljon ja pidämme samankaltaisista asioista. Ilmeisesti omistautuminen johonkin asiaan (tapauksessamme taiteeseen) yhdistää usein vesimiestä ja skorpioneja, koska molemmat merkit tunnetaan ns. "sivistyneinä älykköinä"

Olen kuitenkin huomannut jo nyt merkkejä hänen mustasukkaisuudestaan. Silmät pullistuvat ja naama punertuu mustasukkaisuudesta ja vihasta jos juttelen kenen tahansa toisen miehen kanssa (ja hänellä itsellään on paljon vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, joita halailee yms). Hänellä siis saa olla ystäviä molemmista sukupuolista, mutta minulla ei. Se on loukkaavaa, koska pidän itseäni luotettava ja uskollisena, enkä koskaan pettäisi parisuhteessa.

Emme siis seurustele, vaan tapailemme.

Omistushalu näkyy kilometrin päähän. Hän käyttäytyy mustasukkaisena erittäin kylmästi ja vihaisesti, esim. ei vastaa halauksiin, eikä hymyile ja antaa yksisanaisia vastauksia.
      Olen monta kertaa purskahtanut itkuun hänen kylmyytensä takia. Hän osaa toki olla myös todella huomioonottava ja ihana. Komeakin on ja harrastaisin mielelläni tulevaisuudessa seksiä hänen kanssaan. Jonkinlainen hiljainen olemus, älykäs katse ja temperamenttisuus hänessä vetää minua puoleensa.

Mietin vaan, että jos juttumme tulee vakavammaksi, niin miten kestän hänen ailahtelevaa ja hallitsevaa luonnettaan, koska en ole tossun alle sopivaa tyyppiä. Aion kumminkin yrittää (koska luonnollisesti työnnän käteni paskaan kerta toisensa jälkeen)

• kestä

sitä, itsekin myönsit. Miksi siis kyselet täällä jos tiedät jo vastauksen etkä aio hyviä neuvoja noudattaa? Turpiin pitää ottaa joka tapauksessa, eikö niin?
        Helpottaisiko ratkaisuasi jos tietäisit että skorpiononisi on yhtä mustasukkainen muistakin naisistaan, kun he ovat kahden? Ja jos muista ei tietäisi, voisi luulla että hän tapailee/seurustelee näiden muidenkin kanssa.
        Miksi sitoutua yhteen kun voi saada kaikki naiset juoksemaan perässään?
        Näin ainakin hän minulle valotti tilannetta, kun ihmettelin monen naisen kanssa kehräämistä, miksi ei ota ja valitse yhtä - ja vain yhtä.
        Se siitä skorpionin "uskollisuudesta".
        Kyseessä on rakas veljeni, joten läheltä olen nähnyt kaikki naiset.

• Hullu vesimiesnainen
        kestä kirjoitti:

sitä, itsekin myönsit. Miksi siis kyselet täällä jos tiedät jo vastauksen etkä aio hyviä neuvoja noudattaa? Turpiin pitää ottaa joka tapauksessa, eikö niin?
        Helpottaisiko ratkaisuasi jos tietäisit että skorpiononisi on yhtä mustasukkainen muistakin naisistaan, kun he ovat kahden? Ja jos muista ei tietäisi, voisi luulla että hän tapailee/seurustelee näiden muidenkin kanssa.
        Miksi sitoutua yhteen kun voi saada kaikki naiset juoksemaan perässään?
        Näin ainakin hän minulle valotti tilannetta, kun ihmettelin monen naisen kanssa kehräämistä, miksi ei ota ja valitse yhtä - ja vain yhtä.
        Se siitä skorpionin "uskollisuudesta".
        Kyseessä on rakas veljeni, joten läheltä olen nähnyt kaikki naiset.

Jep, olit oikeassa. Nyt sekin on sitten todistettu.
        Päätin antaa olla, kun kuulin luotettavalta taholta, että hän on manipuloiva mieshuora.

Eipä jäänyt tuostakaan skorpionista käteen muuta kuin paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe