Miten muilla kauriilla on sujunut leijonan kanssa?
kauris ja leijona?
13
6675
Vastaukset
- Tammikuun Tarzan
Muutama leijonakaveri löytyy. Leijonat eivät ole niin itsekeskeisiä ja huomionkipeitä, mitä jotkut horoskoopit aina välillä väittävät. Todella mukavaa porukkaa mielestäni. Mutta en ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään leijonasta "siinä mielessä", joten ei vissiin ole parisuhdemielessä kauriille mikään kaikista sopivin merkki.
- Kauris
Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.
- kaurisneiti
Kauris kirjoitti:
Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.
no kiva kuulla!! Itse kans just tutustuin leijonamieheen ja vaikuttaa erittäin mukavalta.
- in löööv <3
kaurisneiti kirjoitti:
no kiva kuulla!! Itse kans just tutustuin leijonamieheen ja vaikuttaa erittäin mukavalta.
Mä,kaurisnainen, olen naimisissa leijonamiehen kanssa ja hyvin menee:).Välillä taistellaan johtajan pallista, mutta ei me oteta sitä niin vakavasti;)
- Matias-50
Kauris kirjoitti:
Ilkka ainakin leijona.Pulskiin rintoihin rakastunut poikanen.Jotenkin hellyyttävä.Vain urosleijonan ote puuttuu.
- Ettei vaan olis...
Matias-50 kirjoitti:
Ilkka ainakin leijona.Pulskiin rintoihin rakastunut poikanen.Jotenkin hellyyttävä.Vain urosleijonan ote puuttuu.
Mikä Ilkka? Jos Kanervasta puhut on mies vesimies....tammikuun lopulla syntynyt.
- leijonan kanssa naimisissa
Kauris kirjoitti:
itse uskon horoskooppeihin , olen aina uskonut ja mielestäni kauris on synkkämielinen puurtaja ja tarkka rahoistaan . Leijona puolestaan on valoisa ihmisiä ja elämää rakastava nautiskelija . Tässäpä mielenkiintoiset avioliiton ainekset . Rohkea rokan syö . Yli 20 vuotta on menty ala - ja ylämäkiä enkä toiseen vaihtaisi - elämä on yllätyksiä täynnä leijonamiehen tassujan suojissa .
- Lettipää
Mulla yli 20v. kokemus parisuhteesta leijonan kans ja muuten ihan hyvin menny, mut ei ole kaikista romanttisin ja hellivin mies. Hälle tuntuu riittävän normaali arki päivästä toiseen ja jos halia kaipaan se on kyllä väkisin otettava.Ja erotiikassa vähän sama juttu.Ahkeralle kauriille mukavuutta rakastava jellona voi olla katkera pettymys, mut iloa ja huumoria riittää kyllä.
- kohdallani paikkaansa
Minulla on leijonamies. Hän osaa hemmotella ja tehdä jos minkälaisia yllätyksiä. Sain synttärilahjaksi matkan, milloin hän varaa hotellihuoneen ja siellä on kuoharit odottamassa. Koruja saan lahjaksi mutta hän pitää niitä niin tavallisina. Helliäkin osaa ja ottaa tyynesti vastaan kiukutteluni. Mutta kun hän karjaisee, olen hiljaa.
Mutta johtaja hän on luonteeltaan ja työssäkin hän on johtamassa.
- Mies ja iskä 35v
No just joo, kyllä asia on niin että Horoskoopit on täyttä hölynpölyä, olipa joskus aikoinaan työkaverina yksi vanhempi nainen joka olevinaan tiesi kaiken, varsinkin horoskoopeista, sitten se arveli mun horoskoopin joksikin, kun sanoin et olen Kauris, niin se sano, eii voi olla totta, sinä olet ihan erilainen kuin kauriit yleensä, kuulemma positiivisessa merkissä.
Ihmisiä nyt vaan sattuu olemaan erilaisia, siis kaikki ovat erilaisia, aivan sama mikä on horoskooppi.
Ette kai te naiset sen perusteella valitse miestä?
Entä jos on joku mukava mies ja tuleekin ilmi että hän on joku "kauhea" horoskoopiltaan? Loppuuko suhde siihen paikkaan?
Kaiken maailman hömpötyksiä, järki käteen ihmiset, varsinkin naiset, jotka näitä asioita yleensä tulkitsee.
Kevättä rintoihin ! - Kauriinmerkeissä
Olen kaurisnainen ja mieheni on leijona. Ollaan sielunkumppaneita. Suhde kestää varmasti koko iän jossain muodossa. Ei ole klikannut kenenkään kanssa näin pelottavan hyvin :). Vuosia yhdessä jo 13.
- heleskettana
kohta kolkytä vuotta oltu naimisissa.Menohan on jo rauhottunu tuntuvasti mutta hyvin on pärjäilty vaikka vastamäkiäki tietenki on ollu, niinku varmasti monella muullakin parilla.(kaurisnainen ja leijonamies)
- kettana
kova se tuo mies on härnäämään ja huumoria viljeleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728