kauris ja leijona?

kaurisneiti

Miten muilla kauriilla on sujunut leijonan kanssa?

13

6414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuun Tarzan

      Muutama leijonakaveri löytyy. Leijonat eivät ole niin itsekeskeisiä ja huomionkipeitä, mitä jotkut horoskoopit aina välillä väittävät. Todella mukavaa porukkaa mielestäni. Mutta en ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään leijonasta "siinä mielessä", joten ei vissiin ole parisuhdemielessä kauriille mikään kaikista sopivin merkki.

      • Kauris

        Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.


      • kaurisneiti
        Kauris kirjoitti:

        Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.

        no kiva kuulla!! Itse kans just tutustuin leijonamieheen ja vaikuttaa erittäin mukavalta.


      • in löööv <3
        kaurisneiti kirjoitti:

        no kiva kuulla!! Itse kans just tutustuin leijonamieheen ja vaikuttaa erittäin mukavalta.

        Mä,kaurisnainen, olen naimisissa leijonamiehen kanssa ja hyvin menee:).Välillä taistellaan johtajan pallista, mutta ei me oteta sitä niin vakavasti;)


      • Matias-50
        Kauris kirjoitti:

        Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.

        Ilkka ainakin leijona.Pulskiin rintoihin rakastunut poikanen.Jotenkin hellyyttävä.Vain urosleijonan ote puuttuu.


      • Ettei vaan olis...
        Matias-50 kirjoitti:

        Ilkka ainakin leijona.Pulskiin rintoihin rakastunut poikanen.Jotenkin hellyyttävä.Vain urosleijonan ote puuttuu.

        Mikä Ilkka? Jos Kanervasta puhut on mies vesimies....tammikuun lopulla syntynyt.


      • leijonan kanssa naimisissa
        Kauris kirjoitti:

        Minulla muutaman kuukauden kestänyt suhde leijonan kanssa ja menee erittäin hyvin kaikin puolin.Ihmeellistä mutta ajattelemme monista asioista samalla tavalla suhde on hyvin iloinen ja luulen että leijona on kauriille erittäin hyvä niinkuin aurinko elämässä.

        itse uskon horoskooppeihin , olen aina uskonut ja mielestäni kauris on synkkämielinen puurtaja ja tarkka rahoistaan . Leijona puolestaan on valoisa ihmisiä ja elämää rakastava nautiskelija . Tässäpä mielenkiintoiset avioliiton ainekset . Rohkea rokan syö . Yli 20 vuotta on menty ala - ja ylämäkiä enkä toiseen vaihtaisi - elämä on yllätyksiä täynnä leijonamiehen tassujan suojissa .


    • Lettipää

      Mulla yli 20v. kokemus parisuhteesta leijonan kans ja muuten ihan hyvin menny, mut ei ole kaikista romanttisin ja hellivin mies. Hälle tuntuu riittävän normaali arki päivästä toiseen ja jos halia kaipaan se on kyllä väkisin otettava.Ja erotiikassa vähän sama juttu.Ahkeralle kauriille mukavuutta rakastava jellona voi olla katkera pettymys, mut iloa ja huumoria riittää kyllä.

      • kohdallani paikkaansa

        Minulla on leijonamies. Hän osaa hemmotella ja tehdä jos minkälaisia yllätyksiä. Sain synttärilahjaksi matkan, milloin hän varaa hotellihuoneen ja siellä on kuoharit odottamassa. Koruja saan lahjaksi mutta hän pitää niitä niin tavallisina. Helliäkin osaa ja ottaa tyynesti vastaan kiukutteluni. Mutta kun hän karjaisee, olen hiljaa.

        Mutta johtaja hän on luonteeltaan ja työssäkin hän on johtamassa.


    • Mies ja iskä 35v

      No just joo, kyllä asia on niin että Horoskoopit on täyttä hölynpölyä, olipa joskus aikoinaan työkaverina yksi vanhempi nainen joka olevinaan tiesi kaiken, varsinkin horoskoopeista, sitten se arveli mun horoskoopin joksikin, kun sanoin et olen Kauris, niin se sano, eii voi olla totta, sinä olet ihan erilainen kuin kauriit yleensä, kuulemma positiivisessa merkissä.
      Ihmisiä nyt vaan sattuu olemaan erilaisia, siis kaikki ovat erilaisia, aivan sama mikä on horoskooppi.
      Ette kai te naiset sen perusteella valitse miestä?
      Entä jos on joku mukava mies ja tuleekin ilmi että hän on joku "kauhea" horoskoopiltaan? Loppuuko suhde siihen paikkaan?

      Kaiken maailman hömpötyksiä, järki käteen ihmiset, varsinkin naiset, jotka näitä asioita yleensä tulkitsee.

      Kevättä rintoihin !

    • Kauriinmerkeissä

      Olen kaurisnainen ja mieheni on leijona. Ollaan sielunkumppaneita. Suhde kestää varmasti koko iän jossain muodossa. Ei ole klikannut kenenkään kanssa näin pelottavan hyvin :). Vuosia yhdessä jo 13.

    • heleskettana

      kohta kolkytä vuotta oltu naimisissa.Menohan on jo rauhottunu tuntuvasti mutta hyvin on pärjäilty vaikka vastamäkiäki tietenki on ollu, niinku varmasti monella muullakin parilla.(kaurisnainen ja leijonamies)

      • kettana

        kova se tuo mies on härnäämään ja huumoria viljeleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe