short usd yen 99,79

forexgump

sl paikoillaan

6

878

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forexgump

      Köniin tuli

    • USD/JPY tulee yön/aamun aikana todennäköisesti testaamaan 100.00 tason. Jos hinta painuu alle 99.60-50 siinä on short tilaisuus. USD/JPY hidaste/käännepiste on 100-100.50. Tunnin chartilla on nähtävissä kolme peräkkäistä LH/LL muodostelmaa, Elliotwave analyytikot ovat varmaankin shortanneet hyvissä ajoin. Mielestäni hieman aikaista shortata, 100.00 on psykologisesti merkittävä ja molemmin puolin on suuri määrä ostajia ja myyjiä. Tänään julkaistaan yhdysvaltain core durable goods orders sekä new home sales luvut, joten tilaisuus jos toinenkin pitäisi olla luvassa. Lyhytkestoinen long 100.70 yläpuolella ei ole mahdoton ajatus jos dollari positiivisia uutisia tulee.

      • USD/JPY kävi lopulta 98.50 tasolla joten se oli ihan hyvä korvaus päivän työstä. Otin itse tuosta 00.83 eli pipseissä 83. Tämä oli yksi loistava esimerkki miten TA ja fundamentit voi yhdistää. Nyt USD/JPY testaa, korjaan testasi taas 100.00 tasoa ei helpolla anna periksi, tälläisten lukujen ympärillä on aina suuri määrä ostajia ja myyjiä. Myyn toistamiseen. Kurssi käy illan/yön ja aamun mittaan todennäköisesti testaamassa 99.00 tason. Kun mennään alle 99.50 seuraava pysäkki on 99.00. Tunnin chartilla on näkyvissä pari merkkiä tulevasta laskusta, nätin näköinen doji mikä tärkeintä se on oikeassa paikassa. 99.69.. hitaasti.. 99.63..mutta varmasti..Hinta voi tehdä pienen korjausliikkeen ylöspäin 99.50 tasolta jos ei hyvä niin.


      • yrittäjä31 kirjoitti:

        USD/JPY kävi lopulta 98.50 tasolla joten se oli ihan hyvä korvaus päivän työstä. Otin itse tuosta 00.83 eli pipseissä 83. Tämä oli yksi loistava esimerkki miten TA ja fundamentit voi yhdistää. Nyt USD/JPY testaa, korjaan testasi taas 100.00 tasoa ei helpolla anna periksi, tälläisten lukujen ympärillä on aina suuri määrä ostajia ja myyjiä. Myyn toistamiseen. Kurssi käy illan/yön ja aamun mittaan todennäköisesti testaamassa 99.00 tason. Kun mennään alle 99.50 seuraava pysäkki on 99.00. Tunnin chartilla on näkyvissä pari merkkiä tulevasta laskusta, nätin näköinen doji mikä tärkeintä se on oikeassa paikassa. 99.69.. hitaasti.. 99.63..mutta varmasti..Hinta voi tehdä pienen korjausliikkeen ylöspäin 99.50 tasolta jos ei hyvä niin.

        Vaimoni totesi juuri että minun pitäisi olla tarkempi. Totta USD/JPY ei käynyt 98.50 tasolla, tarkka lukema oli 98.57. Laitoin toisen myynnin sisään kurssiin 99.84. En aina käytä stop losseja jos olen päätteen ääressä, se ei suinkaan tarkoita etteikö sitä ole se vain on korvien välissä. Toisinaan aasian ja US loppupäivän aikana markkinat liikkuvat verkkaisesti, tämä on kuitenkin puolitotuus. Aasian aikana tapahtuu hyvin usein stop loss metsästystä jos ei tule mitään merkittäviä JPY pohjaisia uutisia, tämä on enemmänkin sääntö kun poikkeus. Vältän käymästä kauppaa näihin aikoihin jos mahdollista mutta toisinaan tulee tilaisuus. Jos et tiedä mistä puhun...Juuri nyt jos mietit kaikkia niitä jotka ovat shortanneet ja mihin laittavat stop loss tasonsa, se on kutakuinkin 100.00 yläpuolella, 100.20 sieltä niitä myös löytyy. Todennäköisyydet ovat sen puolella että kurssi käy noissa lukemissa. Kurssi on nyt 100.08, moneltako meni rahat? Jos minä tiedän missä mahdolliset stop loss tasot ovat luultavasti myös ne jotka hiljaisina aikoina liikuttavat markkinoita ovat tietoisia, sitä tapahtuu niin usein ettei sattumasta voi puhua.


      • yrittäjä31
        yrittäjä31 kirjoitti:

        Vaimoni totesi juuri että minun pitäisi olla tarkempi. Totta USD/JPY ei käynyt 98.50 tasolla, tarkka lukema oli 98.57. Laitoin toisen myynnin sisään kurssiin 99.84. En aina käytä stop losseja jos olen päätteen ääressä, se ei suinkaan tarkoita etteikö sitä ole se vain on korvien välissä. Toisinaan aasian ja US loppupäivän aikana markkinat liikkuvat verkkaisesti, tämä on kuitenkin puolitotuus. Aasian aikana tapahtuu hyvin usein stop loss metsästystä jos ei tule mitään merkittäviä JPY pohjaisia uutisia, tämä on enemmänkin sääntö kun poikkeus. Vältän käymästä kauppaa näihin aikoihin jos mahdollista mutta toisinaan tulee tilaisuus. Jos et tiedä mistä puhun...Juuri nyt jos mietit kaikkia niitä jotka ovat shortanneet ja mihin laittavat stop loss tasonsa, se on kutakuinkin 100.00 yläpuolella, 100.20 sieltä niitä myös löytyy. Todennäköisyydet ovat sen puolella että kurssi käy noissa lukemissa. Kurssi on nyt 100.08, moneltako meni rahat? Jos minä tiedän missä mahdolliset stop loss tasot ovat luultavasti myös ne jotka hiljaisina aikoina liikuttavat markkinoita ovat tietoisia, sitä tapahtuu niin usein ettei sattumasta voi puhua.

        USD/JPY tavoitehinta on 97.40, se on 17. maaliskuuta saavutetun pohjan yläpuolella. Perjantaina... eli tänään ei julkaista merkittäviä uutisia Yhdysvaltain tai Japanin taholta. Ensiviikolla tiistaina aamutunneilla julkaistaan Tankan indeksi joka on ensimmäinen raportti jolla on merkitystä ei minulle mutta niille jotka määrittävät markkinoiden suunnan. Oma tuntumani on 97.40 saavutetaan vasta maanantaina, perjantait ovat aina hieman arvaamattomia. Tämä asetelma ei ole voimassa jos USD/JPY rikkoo 100.20.


      • yrittäjä31 kirjoitti:

        USD/JPY tavoitehinta on 97.40, se on 17. maaliskuuta saavutetun pohjan yläpuolella. Perjantaina... eli tänään ei julkaista merkittäviä uutisia Yhdysvaltain tai Japanin taholta. Ensiviikolla tiistaina aamutunneilla julkaistaan Tankan indeksi joka on ensimmäinen raportti jolla on merkitystä ei minulle mutta niille jotka määrittävät markkinoiden suunnan. Oma tuntumani on 97.40 saavutetaan vasta maanantaina, perjantait ovat aina hieman arvaamattomia. Tämä asetelma ei ole voimassa jos USD/JPY rikkoo 100.20.

        Treili katkaisi kaupan hintaan 99.63. 5 minuutin chartilla on nähtävissä aamu 2.40-4.00 välillä tuplapohja muistuttaa W-kirjainta, en usko että se olisi vaikuttanut päätökseeni. USD/JPY hidaste/käännepiste on 100.86-100.00. Jos alle mennään etsin tilaisuuksia shortata. Vesiraja menee 100.86 sen jälkeen katson long. Tavoite on edelleenkin 97.40 kunnes markkinat osoittavat minun olevan väärässä. Olen shorttina 99.94 tämä perustuu 5 minuutin charttiin. On perjantai joten haen pientä voittoa 15-20 pip eli 99.75 paikkeilla poistun tai aikasemmin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe