Krooninen ihottumani parani proteiinivalmisteella..

Hei!

Minulla on ollut käsissä vuosikausia krooninen atooppinen ihottuma (iho halkeilee ja hilseilee, siinä on rakkuloita, ja se tulehtuu helposti). Nyt aloitettuani punttisalitreenin ja sitäkautta proteiinivalmisteiden syömisen, ihottuma on melkein poissa!! Miten ihmeessä tää voi olla mahdollista? Olen joutunut käyttämään vahvimpia kortisoneja ja käymään valohoidoissa yms., että olen pärjännyt käsieni kanssa, ja nyt näin. Kuin kertaiskulla oireet helpottivat. Ja sama toisinpäin: kun pidän taukoa ja en juo proteiinivalmisteita, niin ihottuma palaa.

Voisikohan joku puutostila aiheuttaa ihottumaa?
En oikein tiedä uskaltaisinko kysyä ihotautilääkäriltäni asiaa tällä viikolla, kun olen menossa käymään sinne. Kuitenkin tämä asia kummastuttaa minua suuresti :o
pelkään että se nainen nauraa minulle, vaikka tässä voisi olla avain parempaan tulevaisuuteen.

Mielipiteitä kaivataan..
Kellään vastaavaa kokemusta?
3587
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Tuurilla olet saanut oikeaa hivenainetta lisää,normaalin koulutuksen saaneet lääkärit pitävät hivenaineita huuhaana,he parantavat seurauksia ei syytä.

Äänestä
  • No, ei tässä mihinkään teisteihin päästy, lääkäri vaan kohautti olkiaan.. Mutta ainakin nyt on jokin apu tähän kamalaan ihottumaan:S

    Äänestä

  • Tsippaduijjaa kirjoitti:

    No, ei tässä mihinkään teisteihin päästy, lääkäri vaan kohautti olkiaan.. Mutta ainakin nyt on jokin apu tähän kamalaan ihottumaan:S

    mulla taas proteiinivalmiste puhkaisi maitoallergian ja siitä alkoi vuosi kestänyt helvetti ihon kanssa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Tsippaduijjaa kirjoitti:

Hei!

Minulla on ollut käsissä vuosikausia krooninen atooppinen ihottuma (iho halkeilee ja hilseilee, siinä on rakkuloita, ja se tulehtuu helposti). Nyt aloitettuani punttisalitreenin ja sitäkautta proteiinivalmisteiden syömisen, ihottuma on melkein poissa!! Miten ihmeessä tää voi olla mahdollista? Olen joutunut käyttämään vahvimpia kortisoneja ja käymään valohoidoissa yms., että olen pärjännyt käsieni kanssa, ja nyt näin. Kuin kertaiskulla oireet helpottivat. Ja sama toisinpäin: kun pidän taukoa ja en juo proteiinivalmisteita, niin ihottuma palaa.

Voisikohan joku puutostila aiheuttaa ihottumaa?
En oikein tiedä uskaltaisinko kysyä ihotautilääkäriltäni asiaa tällä viikolla, kun olen menossa käymään sinne. Kuitenkin tämä asia kummastuttaa minua suuresti :o
pelkään että se nainen nauraa minulle, vaikka tässä voisi olla avain parempaan tulevaisuuteen.

Mielipiteitä kaivataan..
Kellään vastaavaa kokemusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu