Oviverhoilun irroitus?

Mike

Miten saisin oikeanpuoleisesta ovesta ovipaneelit pois hajottamatta mitään?
Ovessa kun on pieni painauma, joka voisi korjaantua pelkästään sormella painamalla. Operaatio vaatii kuitenkin ovipaneeleiden irroituksen. Hyviä neuvoja otetaan vastaan.
Ja autohan on 190E -87 2.6

4

6852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepepe

Ne lähtee nostamalla, EI vetämällä. Voi tulla romua. Eli ruuvit vaan irti ja pahvit nostamalla pois.

• 190

ensin ruuvaat irti oven reunasta sen muovin irti (ainoa näkyvä ruuvi ovipahvin etupuolella). irroita sitten ovenkahvan takaa se muovinen suoja pois, ja irroita kahva aukaisumekanismista ja sitten vaan se pultti irti mikä pilkottaa sieltä takaa. ja irroita varovasti paikoiltaan koko kahva kaikkine kilkkeineen. tämän jälkeen vaan nostat koko ovipahvin pois paikoiltaan, huom! älä vedä.

tulipas vähän sekavat ohjeet...toivottavasti sullakin on sähköikkunat...

• Arska

Kirjastosta löydät 190 mallin korjausoppaan,tosin englanninkielisenä.Siellä on kuvitetut ohjeet.Homma on varsin simppeli,mutta en lähde opastamaan tässä,on sen verran aikaa kun olen homman tehnyt että yksityiskohdat hiukan unohtuneet.Tärkeää on ainakin se ettet revi paneelia itseesi päin,vaan se nostetaan pois paikaltaan jahka kahvat on irrotettu.

• mercedes

www.mersuforum.net
      siellä on seikkaperäiset ohjeet ovipahvien irrotukseen, osastoa en muista olisko ollut "tekniikka"
      p.s tiedossa on, että on kinkkinen juttu, ettei kiinnikkeiden väkäset murru,muista nostaa pahvia ylöspäin ja irroita ikkunanveivi,ovenripa ja ovenaukaisusalvan muovit ensin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe