... kun kiihdyttää, meneekö yleensä sytytyspuolelta jotain vai oiskohan polttoaineen saannissa vikaa? Kone on 2.0 kaasariversio.
Accord -89 nykii..
6
605
Vastaukset
- Civic
JJS:llä liha nykiä kun
kattelee håndansa pakoputkee.......- Accord
autot sinua seksuaalisesti? Vai mistä keksit tuon, että jotakin voisi kiihottaa?
Itse olen seksuaalisesti aktiivinen, mutta enpä ole koskaan katsonut autoa, merkistä riippumatta, "sillä silmällä" =)) - eihondaa
Accord kirjoitti:
autot sinua seksuaalisesti? Vai mistä keksit tuon, että jotakin voisi kiihottaa?
Itse olen seksuaalisesti aktiivinen, mutta enpä ole koskaan katsonut autoa, merkistä riippumatta, "sillä silmällä" =))luepa teksi uudestaan!
ehkä ymmärrät sen sitten oikein. Tai sitten olet aika yksinkertainen ihminen, mutta niinhän honda kuskit yleensä ovat... - Accord
eihondaa kirjoitti:
luepa teksi uudestaan!
ehkä ymmärrät sen sitten oikein. Tai sitten olet aika yksinkertainen ihminen, mutta niinhän honda kuskit yleensä ovat...Mikä helvetin teksi? Ehkä sinun kannattaisi opetella kielioppia oikeinkirjoitusta ennen kuin sepostelet internettiin mitä sattuu. =)
Minua ei lakkaa hämmästyttämästä sinun kaltaisesi pikku peelot, jotka viitsivät tuhlata aikaansa ja energiaa kirjoittamalla kaikenkaista paskaa eri automerkkien palstoille. Onko elämäsi todellakin noin tyhjää? Tarkoituksetonta? Onko joku kaveri, jolla sattuu olemaan honda, vienyt "naisesi"?
Tutkiskeleppas nyt itseäsi, mikä mättää.
Tämä voi mennä vittuilun puolelle, mutta voithan sinä hankkia jostakin pienoismallin hondasta, vaikka metallisen version, ja lainata isin vasaraa jolla taot kellarissa hondan palasiksi solvauksia huutaen. Se saattaa helpottaa. - sanottu
Accord kirjoitti:
Mikä helvetin teksi? Ehkä sinun kannattaisi opetella kielioppia oikeinkirjoitusta ennen kuin sepostelet internettiin mitä sattuu. =)
Minua ei lakkaa hämmästyttämästä sinun kaltaisesi pikku peelot, jotka viitsivät tuhlata aikaansa ja energiaa kirjoittamalla kaikenkaista paskaa eri automerkkien palstoille. Onko elämäsi todellakin noin tyhjää? Tarkoituksetonta? Onko joku kaveri, jolla sattuu olemaan honda, vienyt "naisesi"?
Tutkiskeleppas nyt itseäsi, mikä mättää.
Tämä voi mennä vittuilun puolelle, mutta voithan sinä hankkia jostakin pienoismallin hondasta, vaikka metallisen version, ja lainata isin vasaraa jolla taot kellarissa hondan palasiksi solvauksia huutaen. Se saattaa helpottaa.Jutu, MIstä kEKSI moinE Tksti?
MitÄ JOS MeNE VEtä IsäSi PYLLLynn, Vai OLeto JuMissss HånTa paKopUTkI?
jA OtTa es i_suKKi VaraSA jA TyÖNtÄ se OmA PeRSLlläpesi!!! - On!
sanottu kirjoitti:
Jutu, MIstä kEKSI moinE Tksti?
MitÄ JOS MeNE VEtä IsäSi PYLLLynn, Vai OLeto JuMissss HånTa paKopUTkI?
jA OtTa es i_suKKi VaraSA jA TyÖNtÄ se OmA PeRSLlläpesi!!!Hehe heh. Asiahan on niin, että kun näillä peeloilla ei ole edes omaa auto saati sitten ikää ajokorttiinkaan. Isot pojat on nyt vaan sattuneet sanomaan että Honda on huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770