Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hyvät puolet neitsyt -miehessä

herkkä kauris

Nyt kun täällä on niin asenteella haukuttu Neitsyitä, erityisesti miehiä niin onhan sitä nyt vähän kehuttavakin! Olisi kiva kuulla muiltakin HYVIÄ kommentteja NeitsytM:stä.

Toivon että tähän keskusteluun ei tulisi niitä "Varokaa kaikki neitsyt miestä, satuttaa lopulta ja pettää ja nalkuttaa blaa blaa!" Elikäs, positiivista keskustelua odotellen! :)

Itse voisin ainakin mainita että tälläisen kärttyisen Kauris -naisen mieltä lämmittää kaikki ne pienet teot joilla Neitsyt näyttää välittävänsä. Ei todellakaan sitä, noh, suoraan sanoen paskanjauhantaa jota monelta mieheltä on kuullut. Ei sano "rakastan sinua." jollei tarkoita ja se on upeaa. Sitä lausetta ei mielestäni pitäisi "raiskata" sanomalla sitä esim. heti ensimmäisenä iltana tai sanomalla sitä joka viiden minuutin välein.

Neitsyt mies osaa pitää ulkonäöstään huolta ja mikäpä siinä! Ei se todellakaan ole haittapuoli jos kumppani pitää itsensä komeana, kivahan sitä on katsella!

Todella mukavaa ja asiallista seuraa tuo Neitsyt -mies, aina löytyy jotain hauskaa puhuttavaa ja kun tätä miestä on vielä siunatta julmetun hyvällä huumorin tajulla!

25

2951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvää

      Jos neitsyt tarttuu johonkin, niin se pitää varmasti siitä. Hyvä puoli on myös se että vain parhaat kelpaavat. Me ollaan neitsyitä. Huomasitko NEITSYITÄ!!! Mikään muu merkki ei ole niin kiistelty kuin NEITSYT, Muut solvaavat kateissaan ja huonosta itsetunnosta neitsyttä. Ja vielä. Tiedätkö mikä on ainut merkki joka pystyy skorpioniin? NEITSYT!!! kUKAAN MUU EI SIIHEN PYSTY. On se skope niinkova paikka. Se onkin astrologien KAUHU. Hei kaikkille tiedoksi: Jos tarviitte apua skopen kanssa painiessa, anna tehtävä NEITSYELLE.


      Tässäpä aluksi.
      P.S. Vihatkaa rauhassa neitsyttä, meihin ette pysty!! Ai niin vielä, että härkää ja kaurista tikataan.

      • Neidylmeid

        Mikäs kumma neuroottinen suhtautuminen sulla on skorpiooneihin? Eiväthän he ole sen kummempia kuin muutkaan. Hörhöjä, sanon minä! Taidat itsekkin olla jonkinverran hörhö.
        Neitsyt on ainut merkki mikä pystyy skorpiooniin? Mitä paskaa puhut.Tuosta tulee mieleen, että juuri neitsyt on ainoa, joka on jonkun skorpun tossun alla. Käänteistä psykologiaa. Älä häpäise neitsyitä!


    • kaurisWoman

      sensuelli, seurallinen, flirtti, lämmin neitsyt on aina kolahtanut tähän kauriiseen. On se kumma, että aina ihmisjoukosta ne neitsyet erottuu edukseen:)

      • herkkä kauris

        ..niin että Neitsyt ja Kauris ovat aika mainio pari. Olemme samankaltaisia mutta osaamme pitää oman identiteettimme suhteessa. Emme "sulaudu" toisiimme vaan kunnioitamme ja arvostamme toisiamme joka on minusta todella tärkeää. Monissa suhteissa olen tuntenut sääliä miestä kohtaan koska hän on omalla itsesäälillään yrittänyt saada minua pönkittämään tämän huonoa itsetuntoa. Tapailemani neitsyt -mies on herkkä kylläkin muttei tuo sitä ilmi niin huonolla tavalla kuin jotkut muut, joka saa tämän kauriin pinkomaan karkuun.

        En vaan voi sietää miehiä joiden vakiolauseisiin kuuluu suunnilleen "Rakastatko sinä minua oikeasti? Miksi sinä tälläistä vätystä rakastaisit? Enkö olekin liian lihava ja laiska?" ym. ym.!

        Neitsyt -miehellä on tervettä järkeä joka joskus tuntuu tässä maailmassa olevan aika harvinaisen asia.

        Sitä vain tuntee itsensä niin turvatuksi neitsyt -miehen rinnalla! Kauris ja Neitsyt ovat toistensa tuki ja turva niinä huonoina päivinä. Ymmärtävät toisiaan eivätkä tuomitse toisen toimintapoja suoralta kädeltä. :)


    • valitse neitsytmies

      Jos vaihtelu virkistää, etkä halua sitoutua pitkään suhteeseen, niin valitse neitsytmies!

    • helppo homma

      Se se hyvää on neitsytmiehessä, että hänen hyvien puolien esittelyyn ei aikaa kulu.

    • Gem-86

      Haukkumisista ei pidä välittää. "Koira koiraa syö". Toisaalta myös liika kehuminen aiheuttaa vääriä tulkintoja.

      Jos näistä keskusteluista on mitään hyötyä niin eikö sen pitäisi olla rakentavaa? Harvoin näkee, että kritiikin esittäjä kohdistaisi kritiikkiä myös itseensä.

      Eli lyhyesti: Älkää välittäkö haukkujista, koska heillä on itsellään ongelmia! Ongelmia? Tietenkin heitä tulisi auttaa, mutta ensimmäinen sääntö on kertoa ongelmistaan avoimesti ja tasapuolisesti ennekä voidaan auttaa.

      • näe ongelmaa

        itsessään!

        Kaikki on aina jonkun muun vika taikka seuraus jostakusta muusta!

        Neitsyt itse on täydellinen!


      • Missukka
        näe ongelmaa kirjoitti:

        itsessään!

        Kaikki on aina jonkun muun vika taikka seuraus jostakusta muusta!

        Neitsyt itse on täydellinen!

        Jätä tuo höpöttäminen jo. Älä sijoita neitsyt aurinkomerkille ominaisuuksia, jotka eivät sille kuulu. Itsellesi olisi parempi hyljätä tuo väärä uskomus. Oliko se niin, että alkoholisti miehesi oli tämä itse täydellisyys, jonka vastuu omasta (ja läheisten) elämästä oli luovutettu kemialliselle aineelle? Varmasti tällainen jättää syvät haavat, joista jää näkyvä arpi. Sinulle ei kuitenkaan ole hyväksi silitellä sitä arpea jatkuvasti. Hyväksy, mitä sinulle on tapahtunut, koska menneisyyttäsi et voi muuttaa, ja jatka matkaa!

        Nautinnollista loppuviikkoa toivotellen
        Missukka


      • neitsyt::::M
        näe ongelmaa kirjoitti:

        itsessään!

        Kaikki on aina jonkun muun vika taikka seuraus jostakusta muusta!

        Neitsyt itse on täydellinen!

        Et kyllä ymmärrä yhtään mitään astrologiasta ja se onkin suurin vikasi. Olet luomassa ja luonut jo uuden astrologisen kartan yhden ihmisen perusteella. Jos tuolla rontilla on nuo ominaisuudet niin sen täytyy olla maanantaikappale. Neitsytkö ei näe vikaa itsessään? Varmasti näkee ja ruoskii itseään enemmään kuin mikään muu merkki. Kyllä neitsytkin alkaa puolustamaan itseään siinä missä muutkin, mutta järkisyin (merkurius).
        Lopeta tuo koko neitsytmerkin panettelu ja kerro jotain itsestäsi. Syytön et ole sinäkään. Sinä se vasta et tunnusta omia vikojasi.


    • vaaka nainen

      Neitsyessä ei ole mitään hyvää. Itse hyväinen ja prervo sadisti ainakin. Älkää kukaan alkako mitään neitsyen kanssa. On paljon pahaa siitä sanoa. Ei ole neitsyt edes ihminen eläin se on. Neitsyt pilasi elämäni ja pilaa muiden elämän. Neitsyt on paska. t vaaka nainen

      • herkkä kauris

        ..perusteella voisin sanoa että vaaka -nainen on aina ensin omaa etuaan ajatteleva selkäänpuukottaja.

        Mutten voi sellaista sanoa enkä yleistää koska vain tuntemani vaaka -naiset ovat tälläisiä, eivät kaikki.

        Kaikki arvostavat ihmisissä eri asioita, neitsyt -miehessä on paljon piirteitä joita en voi muuta kuin kunnioittaa!


      • ainakin tosi

        mahtava tyyppi. Yleensä kaikki ihmiset viihtyvät seurassani ja haluavat ystävyystyä kanssani. Minulla on paljon ystäviä.Tunnen erään neitsyt miehenkin ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. Käy töissä, maksaa tyttöystävän juomat baarissa ja on ystävällinen. Vaa'an kanssa ei tosin aina synkkaa, kun vaaka on niin negatiivinen ja kateellinen, ettei sitä jaksa kukaan...lisäksi vaaka tekee itsestään parempaa kuin on ja sitähän ei voi neitsyelle tehdä, koska neitsyt näkee tuon piirteen vaa'assa ja sekö vaakaa vit***aa entistä enenmmän.


      • härkä nainen

        Minulla ei ole mitään valittamista neitsytmiehestä. Omani tekee ruoan koska hän on todella hyvä kokki, parempi kuin minä. Halaa pyytämättä ja osoittaa hellyyttä mihin en ollut tottunut leijonamiehen kanssa. Auttaa pyykin laitossa ja tekee muutenkin pyytämättä. Ei ole silti onneksi täydellinen niinkuin ei kukaan meistä.Menee kaljalle välillä ja saa mennäkin. Rakastan sinua neitsytmieheni.


      • jouskariini
        härkä nainen kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään valittamista neitsytmiehestä. Omani tekee ruoan koska hän on todella hyvä kokki, parempi kuin minä. Halaa pyytämättä ja osoittaa hellyyttä mihin en ollut tottunut leijonamiehen kanssa. Auttaa pyykin laitossa ja tekee muutenkin pyytämättä. Ei ole silti onneksi täydellinen niinkuin ei kukaan meistä.Menee kaljalle välillä ja saa mennäkin. Rakastan sinua neitsytmieheni.

        "Se se hyvää on neitsytmiehessä, että hänen hyvien puolien esittelyyn ei aikaa kulu."

        Sori, mut repesin kun luin tän ;DD

        Kyllähän niitä hyviä puoliakin oikeasti on, ei kai niistä muuten mitään puhuttavaakaan olisi ;)
        Jos ei oteta huomioon itsekkyyttä, omahyväisyyttä, itsekkyyttä, muiden tunteiden väheksymistä, itsekkyyttä, täydellisyydentavoittelua (tämä koskee vain muita, ei itseään) ja itsekkyyttä, niin hienoja (miehiä) nuo ovat!


      • neitsyt hipoo täydellisyyttä
        jouskariini kirjoitti:

        "Se se hyvää on neitsytmiehessä, että hänen hyvien puolien esittelyyn ei aikaa kulu."

        Sori, mut repesin kun luin tän ;DD

        Kyllähän niitä hyviä puoliakin oikeasti on, ei kai niistä muuten mitään puhuttavaakaan olisi ;)
        Jos ei oteta huomioon itsekkyyttä, omahyväisyyttä, itsekkyyttä, muiden tunteiden väheksymistä, itsekkyyttä, täydellisyydentavoittelua (tämä koskee vain muita, ei itseään) ja itsekkyyttä, niin hienoja (miehiä) nuo ovat!

        Ettei vaan meitä molempia olisi neitsytmies päässyt paneemaan halvalla?


    • jään odottelemaan

      Vähän niinkuin

      - ruotsalaisia sotasankareita..

      - Maailman lyhin mies: pussit silmien alla..

      • herkkä kauris

        ..mauton vastaus :D


      • jouskariini
        herkkä kauris kirjoitti:

        ..mauton vastaus :D

        "Ettei vaan meitä molempia olisi neitsytmies päässyt paneemaan halvalla?"

        Sanoisin jopa, että ihan ilmatteeks, vaikka oli se sellaista kyytiä että olisi voinut maksunkin antaa! Ja paljon mahdollista että puhutaan vielä samasta tyypistä, on se sellainen häntäheikki ;D


      • neitsyt pani parastaan..
        jouskariini kirjoitti:

        "Ettei vaan meitä molempia olisi neitsytmies päässyt paneemaan halvalla?"

        Sanoisin jopa, että ihan ilmatteeks, vaikka oli se sellaista kyytiä että olisi voinut maksunkin antaa! Ja paljon mahdollista että puhutaan vielä samasta tyypistä, on se sellainen häntäheikki ;D

        Mitään ei jäänyt jälkeen, ei edes kirppari kamaa, niin nuuka ja tarkka oli nihilisti neitsytmies!


      • pääsee
        neitsyt pani parastaan.. kirjoitti:

        Mitään ei jäänyt jälkeen, ei edes kirppari kamaa, niin nuuka ja tarkka oli nihilisti neitsytmies!

        vähän pidemälle...


      • -n-
        jouskariini kirjoitti:

        "Ettei vaan meitä molempia olisi neitsytmies päässyt paneemaan halvalla?"

        Sanoisin jopa, että ihan ilmatteeks, vaikka oli se sellaista kyytiä että olisi voinut maksunkin antaa! Ja paljon mahdollista että puhutaan vielä samasta tyypistä, on se sellainen häntäheikki ;D

        tosin ei osannut omaa naistansa tyydyttää vaikkakin...


    • jellona..

      Jos tämä nyt sitten on positiivista, kun kerran puhutaan neitsyestä!

      • oikeassa

        Olen neitsytN ja kaikki jättämäni miehet haikailevat vuosien jäkeenkin perääni. Olin v-mäinenkin kun alko tympii koko suhde, mutta ei näytä miehet sellasia muistelevan ja nyt ollaan kavereita keskenämme.


      • neitsyeen ilmiselvää
        oikeassa kirjoitti:

        Olen neitsytN ja kaikki jättämäni miehet haikailevat vuosien jäkeenkin perääni. Olin v-mäinenkin kun alko tympii koko suhde, mutta ei näytä miehet sellasia muistelevan ja nyt ollaan kavereita keskenämme.

        Neitsyt on kumma merkki, kun sen kanssa ei tulla toimeen, mutta kuitenkin sen perään haikaillaan. Itse olen livistänyt alta aina kun tilanne kärjistyy pahaksi. En selittele enkä rukoile. Aikani kuuntelen ja puhun, mutta sitten se on kerrasta poikki ja lopullisesti. Useimmiten käy niin että se tuleekin itse selvittämään asiansa. Poikkeuksena on skorpioni, joka hautoo öpaut 3 v ja sitteen alkaa sylkeä. Kuitenkin silloin on myöhäistä.
        "Hölmöjen kanssa ei kannata kinata, muut eivät ehkä huomaa eroa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe