Vanhempien auto meni lunastukseen rattijuopon törmättyä siihen ja minä olen nyt joutunut neuvottelemaan korvauksesta. Auto oli Lancer GLXi koukulla, kattoluukulla ja muutenkin siisti, vm. 1989, ajettu 144 tkm. Vakuutusyhtiö tarjoaa lunastushinnaksi 2000 euroa, mikä tuntuu minusta vähältä. Ymmärrän kyllä, että käyttöarvo on käypää arvoa paljon suurempi, mutta kuitenkin. Netissä näyttää hintojen hajonta olevan melkoinen, siinä 1300-4500 euroa. Mikä teidän mielestänne on auton käypä hinta ja miten sen todistaa? Kaikki apu tervetullutta.
Vanhan Lancerin käypä hinta?
7
854
Vastaukset
- Toni80
Minun mielestä 2000 euroa on sopiva hinta mut kyl vakutusyhtiö pitäis ennemmin 3000 euroa maksaa.1000 euroa olisi maksimi hinta mitä minä maksaisin tollaisesta ehjästä yksilöstä.
- Omistaja
Kyllä 2000 euroa on hyvä hinta,jos myisit autoa normaalissa tapauksessa. Hinnat on kyllä n.1300-2500e. Tonnilla et kyllä ehjää kyseistä autoa saa.Huippuyksilöt voi tietenkin olla arvokkaampiakin.
- hmm
yhtiöhän vedättää ja kuulostelee ensin jos vaikka heidän eka tarjous menisikin läpi...sinuna en suostuisi tuohon,koska kilometrit noin vähäisiä,kyllä sä sieltä sen 3000e ainakin saat,kokemusta enemmänkin..:)...siis täällä:)
- hmm
...on että pyydät yhtiötä etsimään samanlaisen tilalle,noilla kilometreillä jne...niin eiköhän siinä vaiheessa ala euroja tulemaan,sillä tuskin löytyy noin vähän ajettuja....se on vaan pysyttävä kovana,ja mitä yhtiö siinä häviää,sehän perii summan oli nyt mikä tahansa niin tältä rattijuopolta loppujen lopuksi,vaikka ehkä ensin sen teille korvaakin..
- evo-03
no itellä meni -88 glx malli lunastukseen ja sain siitä 1950€ ,et kyl toi 2000€ on aika vähä..!!!
- Miki
minullakin meni vähän aikaa sitten auto lunastukseen.minulla oli lanser 1.3 exe -89 169000km.sain siitä 1700€.minusta kohtuu hinta on joku 2000-2500€.sinun autolla on ajettu aika vähän,se nostaa hintaa vähän.
- mitsumies
No kun sulla on toi kattoluukkukin niin kyllä siitä nyt 5000 euroa pitää saada. Vetokoukusta vielä toiset 5000 euroa. Tuohan on melkein uusi auto, vain 14 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862