Minusta ainakin tuntuu hyvältä, kun mieheni kutittaa kielellään anaaliani. Laukean aika nopeasti sen jälkeen. Olen myös pyöritellyt omaa kieltäni miehen anaalissa ja hän voihkii enemmän kuin tavallisesti silloin.
nuoletteko anaalia?
27
6509
Vastaukset
- vp.neva
hei minusta myös ihanaa nuolla naiseni analia kun olemme 69 asennossa .analin nuoleminen on todella kiihottavaa jollon naiseni saa melelkein heti jumalattoman pitkän orkun .jatka vain jos se sinustakin on kiihottavaa .minä myös usein ajattelen jotain irstasta ja kiimasta kun nuolemme toisiamme niin silloin saan ihanan pitkän orkun.
- jormalaisena
se tuntuu hyvältä. Minä nuolen koska tiedän sen olevan ihanaa...
- kenties.....
...anaalilla peräaukkoa? Miksi nimität peräaukkoa anaaliksi? Peräaukko on itse anus, ei pelkästään peräaukkoon liittyvä asia.
- Oolofi
Jos se on puhdas, mutta miehen perse on exit only. Eli mun persettä ei nuole kukaan, muuten tulee ruumiita.
- kylla
Tykkaan nuolla peppureikaa siina kuusysin ohessa. Yhdessa vaiheessa 'panin' kielella tyttoystavani anusta, se oli vissiin liikaa, tai ainakin pyysi siirtymaan pillun puolelle. Kuitenkin yllatyksekseni seuraavalla kerralla kohteliaisuuttani samassa ihanassa asennossa en nuollut ja kiusannut pyllykoloa, ja tytto pyysi sita.
Eli meidan suhteessamme johtopaatoksena; ilman muuta pitaa kaikki kolkat lipoa, siihen toiseen vaan ilmeisesti tulee suhtautua hieman herkemmin ja varovaisemmalla lahestymistavalla. - Raija2
Annan mielelläni suuseksiä miehelleni ja keran yllätyksekseni hän nosti takamustaan hieman ollessani siinä hänen jalkovälissään. Aluksi nuolin vain peräaukon ympäriltä, mutta asiaan siinä piti mennä. Nyt kielen tyäntäminen anukseen on ihan kiva lisä suuseksiin. Mitä olette miehet ovat mieltä siitä, jos alkaisi kÿttämään anustappia siinä nuolemisen lomassa? Naisetkin siitä saattavat pitää, niin miksei miehetkin.
- Anonyymi
Molemmin puolinen pyllyn nuoleminen ihanaa,nainen joskus pieree kasvoille kun saa voimakkaan orgasmin,lisää vain kiimaani.
- Normaali_henkilö
Voi hyvät naiset ja herrat! Tehkää ja kokeilkaa nauttikaa elämästä joku tykkää toinen ehkä ei mutta kokeilkaa ja nauttikkaa kertokaa toisillenne mikä tuntuu hyvältä ja mikä on parasta. Peräaukon stimulointi on antanut useita orgasmeja niin miehille kuin myös naisille ottakaa lelut mukaan sänkyyn se voi herättää uusia tajunnanräjäyttäviä kokemuksia.
- Orginaleero-kik
Mies 20v minua jopa kiihottaa nuolla naisen peppua varsinkin jos nainen on kontillaan ja siitä nuolee
- Anonyymi
Kyllä kiitos. Kaikista suunnista. Nainen mahallaan on kivointa, siinä pääsee helpoiten kielellä käsiksi, mutta ihan perus nainen selällään ja jalat pystyssä onnistuu. Sormetan samalla peräaukkoon ja nuolen klittaa ja päinvastoin. Orkku on niin voimakas, että koko alapäää supistelee. Sinne onkin hyvä sitten työntää muna perään. 69 on kiva myös, vaarana on, että ei ehdi edes asiaan, kun tulee itse samoin tein
- Anonyymi
Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Satakunnasta löytää juuri sinulle sopiva mies nuoleen
Anonyymi kirjoitti:
Rauman alueella,kirjoita meiliä nimimerkillä tämän firman meiliin....
Anonyymi kirjoitti:
https://xhamster.com/videos/facesitting-nude-832059
.
N.50.... vastattu.... Hmmmm.Anonyymi kirjoitti:
Löytyy.. Valitettavasti nauttivat leidit eivät koskaan uskalla vastata.
sp. löytyy nimim
En kaukana.Anonyymi kirjoitti:
Täällä jätkät vetää meikäläisen nimiin piisamia peiton alle 🤣 hyvä homma 👍
Olen siis tuon alkuperäisen tekstin kirjoittaja, mutta en ole ollenkaan katkera, hyvä jos homma toimii.
Meillä rouva saa kyllä täyden palvelun aina halutessaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkäät pepun nuolennasta, annatko tulla myös kakkoseen? Ensin huolellinen alapään nuolenta ja sormeilu niin, että perse menee rennoksi ja sitten munaa perään? Entä jos 69:ssä mies nuolee sinun persereikää ja miehellä tuleekin, nieletkö lastin? Se on nimittäin aika kuumaa kamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkäät pepun nuolennasta, annatko tulla myös kakkoseen? Ensin huolellinen alapään nuolenta ja sormeilu niin, että perse menee rennoksi ja sitten munaa perään? Entä jos 69:ssä mies nuolee sinun persereikää ja miehellä tuleekin, nieletkö lastin? Se on nimittäin aika kuumaa kamaa.
Kyllähän tuo on puolin ja toisin kuumaa kamaa. Molemmat kuvailemasi hetket siis. No noista on hyvä haaveilla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuo on puolin ja toisin kuumaa kamaa. Molemmat kuvailemasi hetket siis. No noista on hyvä haaveilla.
Kai tuolle nyt kysyntää ja tarjontaa luulisi olevan hyvinkin? Toki kaikki ei siitä välttämättä pidä, ellei ole kokeillut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun seudulta löytyy kiimakieliä.
Kuhan hygieniasta on huolehdittu, niin kyllä kuuluu tapoihin myös anaalia hyväillä.
- Anonyymi
Hikinen naisen jalkoväli kiihottavaa nuolla,upea tuoksu,nam.
Kyllä nuolen. Ehdottomasti. Moni nainen ei sitä vält-Mänttä ole ennen minun tapaamista kokerit ja ensimmäisellä kerralla sitä vähän häpeilevät, mutta jatkossa ovat sitä pikemminki halunneet. Ovat kokeneet sen nautinnolliseksi.
- Anonyymi
kertokaa heti kättelyssä että meisselillä ei anaaliin mennä , niin pienessä punaviinissä selkähieronnan lomassa sitten rouvat antavat lipitellä , kunhan pidätte kielen , menemättä tunneliin asti , ainakin oma emäntä on aivan hiljaa , mutta suonet sykkii verta ja lopuksi vagina on aivan turvoksissa ja todella liukas , eli herrasmies saa tuota herkkua ja muut saa nuolla liikennemerkin varsia pakkohan sen on tuntua upealta kun itsevarma nainen kontallaan avautuu ja kuumalla kielellä nuollaan hitaasti kuin jäätelöä. jos ei lämpene niin netistä video jossa kaunis nainen tekee saman toiselle kaunottarelle.
- Anonyymi
Olen todellinen peppufani. Tykkään nuolla miehen peppua ja tuntuu todella ihanalta kun mun mies nuolee mun peppua. Suosittelen kaikkia miehiä kokemaan peppuseksi ihanuuden kilellä ja kullilla.
- Anonyymi
Tottelen käskyäsi ja imen kommarin paskaa.
Vasemmistonaisen orjana minun on tiedettävä,
miltä vasemmistonaisen perse maistuu.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784