nuoletteko anaalia?

minä nuolen

Minusta ainakin tuntuu hyvältä, kun mieheni kutittaa kielellään anaaliani. Laukean aika nopeasti sen jälkeen. Olen myös pyöritellyt omaa kieltäni miehen anaalissa ja hän voihkii enemmän kuin tavallisesti silloin.

27

5999

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vp.neva

      hei minusta myös ihanaa nuolla naiseni analia kun olemme 69 asennossa .analin nuoleminen on todella kiihottavaa jollon naiseni saa melelkein heti jumalattoman pitkän orkun .jatka vain jos se sinustakin on kiihottavaa .minä myös usein ajattelen jotain irstasta ja kiimasta kun nuolemme toisiamme niin silloin saan ihanan pitkän orkun.

      • jormalaisena

        se tuntuu hyvältä. Minä nuolen koska tiedän sen olevan ihanaa...


    • kenties.....

      ...anaalilla peräaukkoa? Miksi nimität peräaukkoa anaaliksi? Peräaukko on itse anus, ei pelkästään peräaukkoon liittyvä asia.

    • Oolofi

      Jos se on puhdas, mutta miehen perse on exit only. Eli mun persettä ei nuole kukaan, muuten tulee ruumiita.

    • kylla

      Tykkaan nuolla peppureikaa siina kuusysin ohessa. Yhdessa vaiheessa 'panin' kielella tyttoystavani anusta, se oli vissiin liikaa, tai ainakin pyysi siirtymaan pillun puolelle. Kuitenkin yllatyksekseni seuraavalla kerralla kohteliaisuuttani samassa ihanassa asennossa en nuollut ja kiusannut pyllykoloa, ja tytto pyysi sita.
      Eli meidan suhteessamme johtopaatoksena; ilman muuta pitaa kaikki kolkat lipoa, siihen toiseen vaan ilmeisesti tulee suhtautua hieman herkemmin ja varovaisemmalla lahestymistavalla.

    • Raija2

      Annan mielelläni suuseksiä miehelleni ja keran yllätyksekseni hän nosti takamustaan hieman ollessani siinä hänen jalkovälissään. Aluksi nuolin vain peräaukon ympäriltä, mutta asiaan siinä piti mennä. Nyt kielen tyäntäminen anukseen on ihan kiva lisä suuseksiin. Mitä olette miehet ovat mieltä siitä, jos alkaisi kÿttämään anustappia siinä nuolemisen lomassa? Naisetkin siitä saattavat pitää, niin miksei miehetkin.

      • Anonyymi

        Molemmin puolinen pyllyn nuoleminen ihanaa,nainen joskus pieree kasvoille kun saa voimakkaan orgasmin,lisää vain kiimaani.


    • Normaali_henkilö

      Voi hyvät naiset ja herrat! Tehkää ja kokeilkaa nauttikaa elämästä joku tykkää toinen ehkä ei mutta kokeilkaa ja nauttikkaa kertokaa toisillenne mikä tuntuu hyvältä ja mikä on parasta. Peräaukon stimulointi on antanut useita orgasmeja niin miehille kuin myös naisille ottakaa lelut mukaan sänkyyn se voi herättää uusia tajunnanräjäyttäviä kokemuksia.

    • Orginaleero-kik

      Mies 20v minua jopa kiihottaa nuolla naisen peppua varsinkin jos nainen on kontillaan ja siitä nuolee

    • Anonyymi

      Kyllä kiitos. Kaikista suunnista. Nainen mahallaan on kivointa, siinä pääsee helpoiten kielellä käsiksi, mutta ihan perus nainen selällään ja jalat pystyssä onnistuu. Sormetan samalla peräaukkoon ja nuolen klittaa ja päinvastoin. Orkku on niin voimakas, että koko alapäää supistelee. Sinne onkin hyvä sitten työntää muna perään. 69 on kiva myös, vaarana on, että ei ehdi edes asiaan, kun tulee itse samoin tein

      • Anonyymi

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Kyllä Satakunnasta löytää juuri sinulle sopiva mies nuoleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Rauman alueella,kirjoita meiliä nimimerkillä tämän firman meiliin....



      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Löytyy.. Valitettavasti nauttivat leidit eivät koskaan uskalla vastata.
        sp. löytyy nimim
        En kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Täällä jätkät vetää meikäläisen nimiin piisamia peiton alle 🤣 hyvä homma 👍

        Olen siis tuon alkuperäisen tekstin kirjoittaja, mutta en ole ollenkaan katkera, hyvä jos homma toimii.

        Meillä rouva saa kyllä täyden palvelun aina halutessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Jos tykkäät pepun nuolennasta, annatko tulla myös kakkoseen? Ensin huolellinen alapään nuolenta ja sormeilu niin, että perse menee rennoksi ja sitten munaa perään? Entä jos 69:ssä mies nuolee sinun persereikää ja miehellä tuleekin, nieletkö lastin? Se on nimittäin aika kuumaa kamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäät pepun nuolennasta, annatko tulla myös kakkoseen? Ensin huolellinen alapään nuolenta ja sormeilu niin, että perse menee rennoksi ja sitten munaa perään? Entä jos 69:ssä mies nuolee sinun persereikää ja miehellä tuleekin, nieletkö lastin? Se on nimittäin aika kuumaa kamaa.

        Kyllähän tuo on puolin ja toisin kuumaa kamaa. Molemmat kuvailemasi hetket siis. No noista on hyvä haaveilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo on puolin ja toisin kuumaa kamaa. Molemmat kuvailemasi hetket siis. No noista on hyvä haaveilla.

        Kai tuolle nyt kysyntää ja tarjontaa luulisi olevan hyvinkin? Toki kaikki ei siitä välttämättä pidä, ellei ole kokeillut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin näin ihania ja kuumia miehiä löytyy? t.N50 Satakunta

        Turun seudulta löytyy kiimakieliä.


    • Kuhan hygieniasta on huolehdittu, niin kyllä kuuluu tapoihin myös anaalia hyväillä.

      • Anonyymi

        Hikinen naisen jalkoväli kiihottavaa nuolla,upea tuoksu,nam.


    • Kyllä nuolen. Ehdottomasti. Moni nainen ei sitä vält-Mänttä ole ennen minun tapaamista kokerit ja ensimmäisellä kerralla sitä vähän häpeilevät, mutta jatkossa ovat sitä pikemminki halunneet. Ovat kokeneet sen nautinnolliseksi.

    • Anonyymi

      kertokaa heti kättelyssä että meisselillä ei anaaliin mennä , niin pienessä punaviinissä selkähieronnan lomassa sitten rouvat antavat lipitellä , kunhan pidätte kielen , menemättä tunneliin asti , ainakin oma emäntä on aivan hiljaa , mutta suonet sykkii verta ja lopuksi vagina on aivan turvoksissa ja todella liukas , eli herrasmies saa tuota herkkua ja muut saa nuolla liikennemerkin varsia pakkohan sen on tuntua upealta kun itsevarma nainen kontallaan avautuu ja kuumalla kielellä nuollaan hitaasti kuin jäätelöä. jos ei lämpene niin netistä video jossa kaunis nainen tekee saman toiselle kaunottarelle.

    • Anonyymi

      Olen todellinen peppufani. Tykkään nuolla miehen peppua ja tuntuu todella ihanalta kun mun mies nuolee mun peppua. Suosittelen kaikkia miehiä kokemaan peppuseksi ihanuuden kilellä ja kullilla.

    • Anonyymi

      Tottelen käskyäsi ja imen kommarin paskaa.

      Vasemmistonaisen orjana minun on tiedettävä,
      miltä vasemmistonaisen perse maistuu.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe