ensimmäinen suihinotto?

tyttönen, 20v

millainen oli teidän ensimmäinen suihinotto? mulla se tapahtui eilen:) ei ollut yhtään niin hirveää kuin kuvittelin sen olevan. mulla pelot on liittyneet siihen, etten saa miestä laukeamaan, teen jotain tosi väärää jne, joten se oli aika kynnys ottaa suihin. mutta olin miehen mielestä ensikertalaiseksi hyvä. (niin miehet varmaan aina sanoo..)

mutta kuitenkin koko jutusta on hyvä mieli ja voishan sitä toistekin kokeilla;) sain poikakaverini laukeamaan, mutta hän ei yhtään varoittanut ja niinpä jouduin nielemään satsin.. oli aika yllätys. ei mitään maailman parasta ainetta nieltäväksi, mutta menihän se alas, kun en viitsinyt vessaankaan rynnätä..

okei, ehkä vauhkoan asiasta liikaa, mutta en tiedä.. nyt kun on siirtynyt suihinottajiin, on sellainen fiilis, että ois jees tietää muidenkin mielipiteitä asiasta ja millaisia ensimmäisiä suihinottoja naisilla on ollut. oon vain jotenkin niin iloinen asiasta. turhaan mä pelkäsin. kivaahan se oli nähdä, kun mies kiemurtelee nautinnosta:)

56

28824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the Boy

      Olen mies, mutta pari vinkkiä kuitenkin. Niellä ei ole todellakaan mikään pakko. Mutta se vaan tuntuu kaikista parhaalta, kun vie homman ihan loppuun. Siis jatkaa suikkiin ottamista finaaliin asti ja myös pitää peniksen suussa laukeamiseen asti. Ihan vapaasti saa sen jälkeen käydä sylkemässä mällit veke. Jos siis haluat parhaan hoidon miehellesi, älä ota suustas kesken kaiken.

      • toinen tyttönen

        Otin itse suihin vajaa viikko sitten ensimmäistä kertaa.. Olen oikeestaan aina kammonnut ajatusta suihinotosta..Mutta yhtäkkiä vaan rakastelun jälkeen "panokaveri" sano että ota suihin ja mitä siinä oli sitten sanomaan..
        Ei tuntunu yhtään pahalta eikä oksettanu tai mitään,tuli vaan itellekkin hyvä olo kun mies siinä ähki ja voihki hiki päässä..Ja hoki koko ajan ku tuntu niin hyvältä.. Et en kai mä kovin huono ollut.. Mutta,mies ei lauennut kuitenkaan..en tiedä mikä siihen voisi olla syynä eikä hän itsekkään puhunut mitään..
        Mutta siis toisaaltra se tuntu tosi hyvältä ja taidan itsekkin jatkaa tota hommaa ihan mielellään..:)


      • tyttönen, 20v
        toinen tyttönen kirjoitti:

        Otin itse suihin vajaa viikko sitten ensimmäistä kertaa.. Olen oikeestaan aina kammonnut ajatusta suihinotosta..Mutta yhtäkkiä vaan rakastelun jälkeen "panokaveri" sano että ota suihin ja mitä siinä oli sitten sanomaan..
        Ei tuntunu yhtään pahalta eikä oksettanu tai mitään,tuli vaan itellekkin hyvä olo kun mies siinä ähki ja voihki hiki päässä..Ja hoki koko ajan ku tuntu niin hyvältä.. Et en kai mä kovin huono ollut.. Mutta,mies ei lauennut kuitenkaan..en tiedä mikä siihen voisi olla syynä eikä hän itsekkään puhunut mitään..
        Mutta siis toisaaltra se tuntu tosi hyvältä ja taidan itsekkin jatkaa tota hommaa ihan mielellään..:)

        me käytiin kyllä keskustelu ensin, kun kerroin etten ole moista harrastanut.. tuntui jotenkin paremmalta puhua ensin ja tehdä sitten, ettei tule pahempia pettymyksiä. en tiedä oliko oikein, mutta kuiteskin kun toi sekstailu on aika niin uutta ja jännää uuden ihmisen kanssa.

        taidan kyllä jättää nielemiset väliin, kun tuntui aika laattafiilis olevan. mutta hyvältä loppujen lopuksi tuntui. olin aika poikki ja naurettiin, että suihinotto molemmille on aika urheilua;) jatketaan etiäpäin:)


    • narttu30v

      Mä dikkaan ottaa vasta toisenlastin suihin on jotenkin paremman makuista...

      mut ei kaikista sitä ole tekeen heh...

      mut nielen kaiken mitä saan onhan siinä niin monia vitamiinejäkin:)

      • tyttönen, 20v

        saa popsittua purkistakin. jos joku ei tykkää niellä, ei tod. ole pakko! itse halusin kokeilla (tai noh vahingossa, kun suuhun tuli varoittamatta), mutta nytpä tiedän ainakin, että eipä se hääppöisen makuista ole..


      • Mies28-v.

      • Remelli

        >mut nielen kaiken mitä saan onhan siinä niin monia vitamiinejäkin:)

        Olen sitä mieltä, että naisen tulisi rakastaa suihinottoa ja sperman nielemistä (siinä missä miehenkin tulisi rakastaa pimpin nuolemista).

        Varma tieto kertoo, että naisen suun kautta nauttima spermalasti:

        * suojaa kulkutaudeilta
        * parantaa flunssan. Jos ei paranna, toista käsittely
        * sisältää 70% naisen päivittäisestä C- ja B- vitamiinintarpeesta
        * sisältää 20% päivittäisestä proteiinintarpeesta
        * vapauttaa endorfiineja naisen käpylisäkkeessä, tehden naisesta siten hyväntuulisen
        * lisäksi sperma on hyväksi naisen iholle, ehkäisee ryppyjä ja sen semmoista

        Sperman on ihan oikeasti rakkaudella valmistettua ja miehen selkäytimestään ja hyvästä sydämestään antamaa :-)


      • Anonyymi

        Ota mun kyrpä suuhusi se in yli 20 cm pitkä👍😍❤️👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mun kyrpä suuhusi se in yli 20 cm pitkä👍😍❤️👍

        eka nainnin jälkeen on mukava herätellä imulla ja kielellä uusiin koitoksiin sitte voi kestää pano kauanki


      • Anonyymi

        en anna vaimoni ottaa loppuun asti vaan ite saan herkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mun kyrpä suuhusi se in yli 20 cm pitkä👍😍❤️👍

        tuo menis kyllä kurkkuuni syvälle jopa pusseja myöten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eka nainnin jälkeen on mukava herätellä imulla ja kielellä uusiin koitoksiin sitte voi kestää pano kauanki

        hyvä suihinotto ja peppusex pitkän aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mun kyrpä suuhusi se in yli 20 cm pitkä👍😍❤️👍

        onnistuu oon isolla sauvalla harjotellut syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eka nainnin jälkeen on mukava herätellä imulla ja kielellä uusiin koitoksiin sitte voi kestää pano kauanki

        juuri niin voi myös ottaa ensin suihin ja sen jälkeen herätellä kestää pitkään kerkiää ittekin saamaan orkun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota mun kyrpä suuhusi se in yli 20 cm pitkä👍😍❤️👍

        tommosia saa joskus miesten vessan gloryholesta mahtavaa


    • Nainen28

      Joo, kyllä mäkin vielä hämärästi muistan, kuinka silloin nuorena ajatus suihinottamisesta tuntui aluksi aika kamalalta (pelottavalta, vastenmieliseltä?). Mutta onneksi heti ensimmäinen poikaystäväni sattui olemaan sellainen ihana seksihullu, jonka kanssa opin rakastamaan seksiä ja kokeilemaan jos jonkinlaisia juttuja. Suihinotto tulikin mukaan seksielämäämme aika nopeasti ja täytyy sanoa, että kammotus hävisi samantien! Vuosia on vierinyt ja poikaystävät vaihtuneet, mutta esim. nykyisessä suhteessani nautin todella suuseksin antamisesta miehelleni. Yleensä se kuuluu lähes joka rakastelukertaan, ja joskus annan miehelleni "suusession" ihan muuten vaan ilman että se johtaisi muuhun seksiin... Vuosien varrella estot ovat karisseet, ja nykyään voin ihan mielelläni antaa miehen myös laueta suuhuni.
      Ja silloin nielen kaiken huuliani tyytyväisenä nuoleskellen enkä missään nimessä ryntää vessaan sylkemään... Yleensä meillä molemmilla on loppuun asti viedyn suihinoton jälkeen hymy herkässä ja hykerryttävän hyvä olo (:

      • Vinkkejä?

        Jos haluat keskustella aiheesta 28-v. miehen kanssa, niin laitapa postia osoitteeseen: [email protected]


      • Remelli

        Mistä tällaisia naisia löytyy?


      • Anonyymi

        nautit ja miehet nauttii hyvä näin


      • Anonyymi
        Remelli kirjoitti:

        Mistä tällaisia naisia löytyy?

        jokainen nainen osaa ja antaa mutta muista myös nainen haluaa jotain ei pelkkää panoa


    • I_Duncan

      Ensimmäisen kerran otin suihin siltä mieheltä joka sattui olemaan ensimmäinen mies jonka kanssa seksiä harrastin. ehkä seksuaalisesta suuntautumisestani johtuu se, että otan suihin ja teen sen mielelläni, ja yleensä loppuun asti. ainakin kerran, koska jos miehen sperma maistuu todella pahalta, tulee "paha maku suuhun". Heh.
      Ja tähän mainitsen, että tupakoimattoman vegaanimiehen sperma maistuu hyvältä. Ja sitruunan syöminen vaikuttaa myös, mutta sitä pitää syödä aika paljon.

      Mutta kyseisen harrastuksen vasta aloittaneelle voin kertoa että itsekin olen sitä mieltä kovin usein että en tee sitä oikein, vaikka kehuja tulee. Toisaalta olen vittumainen siinä hommassa, koska itse ainakin pidän siitä kun suihinotto kestää pitkään, ja minua kiusataan. Siispä teen sitä miehillekin. jotkut tykkäävät, jotkut eivät. Ja olen luonteeltani sen verran ilkeä, että nautin katsella toisen tuskaista ilmettä kun hetkeksi lopetan imemisen ja siirryn jonkin muun alueen kimppuun.
      Yleensä ottaen kaikki ovat pitäneet käsi-suu tekniikasta, joskin pienimunaisilta on mukava ottaa suihin koska kykenee ottamaan kakomatta syvälle. Ja sekin on harjoittelun tulosta. Kurkunpään saa rennoksi kun jaksaa keskittyä ja mies tajuaa olla lykkimättä sitä munaa suuhun kaiken aikaa. Pieni liike lantiosta on hyvä antamaan rytmiä, mutta itse en ainakaan pidä siitä että äijä survoo munaansa suuhuni. Silloin ei kykene itse nauttimaan tippaakaan.

      Mutta on naisilta kivempi ottaa suihin. ehkä johtuu siitä että kykenee paremmin tietämään kuinka hyvältä se tuntuu.

      • muija

        Kauanko kestää että jätkä laukee, kun siltä ottaa suihin? Edes suunnilleen. Missä vaiheessa kannattaa lopettaa/luovuttaa? Kai se äijää ottaa päähän jos toinen ei osaa ja jatkaa vaan?


      • I_Duncan
        muija kirjoitti:

        Kauanko kestää että jätkä laukee, kun siltä ottaa suihin? Edes suunnilleen. Missä vaiheessa kannattaa lopettaa/luovuttaa? Kai se äijää ottaa päähän jos toinen ei osaa ja jatkaa vaan?

        Että kuinka kauan kestää? voi jeesus mikä kysymys. Sehän riippuu tyypistä ja siitä osaako homman tehdä niin että toinen tulee helposti.
        Joskus menee puoli tuntia, joskus pari minuuttia. Kyllä se toinen todennäköisesti ilmaisee jos ei nauti yhtään. Itseäni ei yleensä haittaa vaikka homma kestää pidempään, jos toinen nauttii.

        Pikku vihjeenä teille lapsille:
        Puhukaa asiasta, kysykää mistä toinen tykkää. Käskekää kommentoimaan. Ei sen pitäisi niin vaikeaa olla. Kun seksiä harrastaa kahdestaan on tietenkin vaikeksia tietää tarkkaan miltä toisesta tuntuu, ja asiaa helpottaa se että sanoo kun tuntuu hyvältä, tai ei tunnu hyvältä.


      • tyttönen, 20v
        I_Duncan kirjoitti:

        Että kuinka kauan kestää? voi jeesus mikä kysymys. Sehän riippuu tyypistä ja siitä osaako homman tehdä niin että toinen tulee helposti.
        Joskus menee puoli tuntia, joskus pari minuuttia. Kyllä se toinen todennäköisesti ilmaisee jos ei nauti yhtään. Itseäni ei yleensä haittaa vaikka homma kestää pidempään, jos toinen nauttii.

        Pikku vihjeenä teille lapsille:
        Puhukaa asiasta, kysykää mistä toinen tykkää. Käskekää kommentoimaan. Ei sen pitäisi niin vaikeaa olla. Kun seksiä harrastaa kahdestaan on tietenkin vaikeksia tietää tarkkaan miltä toisesta tuntuu, ja asiaa helpottaa se että sanoo kun tuntuu hyvältä, tai ei tunnu hyvältä.

        on todellakin hyvä neuvo. mulle jätkä sanoi, että tuntuu hyvälle.. lisää.. jatka.. mutta just se että puhuu siitä, mistä itse pitää on kaiken a ja o. turha sitä on olettaa että tykkääköhän se tästä.. parempi kysyä suoraan tai ainakin kysyä kokeillen;)

        ja kauanko suihinotto kestää? sehän on aika yksilöllistä.. mä oon nyt yhden kerran ottanut suihin, että enpä voi asialla kehuskella. meillä nyt meni joku 10-15min.. en kyllä katsonut kellosta, kun keskityin siihen, että mies saa sitä mitä haluaa..


      • BlowJob
        muija kirjoitti:

        Kauanko kestää että jätkä laukee, kun siltä ottaa suihin? Edes suunnilleen. Missä vaiheessa kannattaa lopettaa/luovuttaa? Kai se äijää ottaa päähän jos toinen ei osaa ja jatkaa vaan?

        tietenkin myös se, että kaunko kundi on ollu laukeamatta. Ex-hoito otti kerran panon jälkeen suihin varmaan yli puoli tuntia enkä lauennut. Joskus taas kun on pussit täynnä jne. saattaa lasti lentää melkein heti, kun molon saa suuhun asti... Ja Ps. Huonoa suihinottoa ei olekaan, kunhan vaan antaa laueta suuhun.


      • tyttönen, 20v
        BlowJob kirjoitti:

        tietenkin myös se, että kaunko kundi on ollu laukeamatta. Ex-hoito otti kerran panon jälkeen suihin varmaan yli puoli tuntia enkä lauennut. Joskus taas kun on pussit täynnä jne. saattaa lasti lentää melkein heti, kun molon saa suuhun asti... Ja Ps. Huonoa suihinottoa ei olekaan, kunhan vaan antaa laueta suuhun.

        toista nielemään satsia. jos nainen ei halua spermaa suuhun, ni ei on ei. voithan sä vaatia, mutta jos naista yököttää ajatus, ni maista omaa tuotettasi ja pyydä sitten naistasi nielemään. mun mielestä, kun saa laueta suuhun- periaate,oli aika loukkaus:( mutta kukin tavallaan..


      • Anonyymi
        I_Duncan kirjoitti:

        Että kuinka kauan kestää? voi jeesus mikä kysymys. Sehän riippuu tyypistä ja siitä osaako homman tehdä niin että toinen tulee helposti.
        Joskus menee puoli tuntia, joskus pari minuuttia. Kyllä se toinen todennäköisesti ilmaisee jos ei nauti yhtään. Itseäni ei yleensä haittaa vaikka homma kestää pidempään, jos toinen nauttii.

        Pikku vihjeenä teille lapsille:
        Puhukaa asiasta, kysykää mistä toinen tykkää. Käskekää kommentoimaan. Ei sen pitäisi niin vaikeaa olla. Kun seksiä harrastaa kahdestaan on tietenkin vaikeksia tietää tarkkaan miltä toisesta tuntuu, ja asiaa helpottaa se että sanoo kun tuntuu hyvältä, tai ei tunnu hyvältä.

        vaimoni yleensä työntää loppuvaiheessa anaali vibran sisääni kyllä tulee ihanasti sitten onkin vaimon vuoro nauttia ja lopuksi rauhallinen hellä rakastelu kyllä on mahtavaa maata sen jälkeen sylikkäin


      • Anonyymi
        muija kirjoitti:

        Kauanko kestää että jätkä laukee, kun siltä ottaa suihin? Edes suunnilleen. Missä vaiheessa kannattaa lopettaa/luovuttaa? Kai se äijää ottaa päähän jos toinen ei osaa ja jatkaa vaan?

        jos hyvä ottaja yleensä 5min.


      • Anonyymi
        tyttönen, 20v kirjoitti:

        toista nielemään satsia. jos nainen ei halua spermaa suuhun, ni ei on ei. voithan sä vaatia, mutta jos naista yököttää ajatus, ni maista omaa tuotettasi ja pyydä sitten naistasi nielemään. mun mielestä, kun saa laueta suuhun- periaate,oli aika loukkaus:( mutta kukin tavallaan..

        tää on sama kun anaali seksissä vamoni sanoi heti kokeile ite ensin siis miehet kokeileen miltä maistuu tai tuntuu pepussa ennenkuin naiselta aletaan vaatiin mitään


    • Enormous

      Noo suihin en oo ottanu kyl keltään mieheltä(ku ei oma ihan yllä ;)
      Mut joo ei se satsi ny niin pahalle maistu.
      Muistuttaa lähinnä aikas pirun suolasta vettä.
      Juu tarvihan se ny itekkin tarkistaa mitä sitä naisten suuhun yrittää tunkee.
      Ihan omaa tuotantoo on pervoo tai ei. No vähemmän ainaki ku jonku toisen. HJYYYYÄÄÄK enkai mää ny kenenkään ukon munii lutkuta ees kokeilumielessä :(
      Ohan siit sanottu et ruokavalio vaikuttaa makuun.
      Ite syön ihan normaali kotiruokaa. Ryyppään suht vähän enkä polta(ees kännis)

      T:Enormous
      [email protected]

    • tyttö 16 vee

      ensimmäisen kerran kun harrastin suuseksiä, ni olin 14 vuotta! mulla oli kanssa pelko että en osaa sitä..ja että jos en saakkaan kundia laukeemaan. mutta hyvinhän toi onnistui..kuulema :). siitälähtien suuseksiä on tullu harrastettua monien kanssa, koska aina vaan saan kehuja mun taidoistani :). sillon ekalla kerralla kundi laukes mun naamalle. mutta kyllä mä nykyään nielen joittenkin mällit....se todellakin riippuu kundista :)..

    • Anonyymi

      Ite otin suihin ekaa kertaa viim la. Ja jännitin sitä tosi paljon et osaanko ja miten se tehdään. Ja näytänkö rumalta kun kulli on suussa. Mutta poikakaveri oli mukava monta kertaa sanoi kuinka kaunis olen, no voihan se vaan sanoa et miellytti. Mut ei se niin kamalaa ollutkaan vaikka sitä sperman nielemistä jännitin mitä jos oksennan. Se maistuikin ihan hyvälle ja poikakaveri kannusti että pitää niellä kaikki. N18v

      • Anonyymi

        Se on kiihottavaa kun nainen vielä lopuksi nuolee kaiken puhtaaksi


    • Anonyymi

      No huh en ole ikään suostunut nielemään. Nyt uus poikaystävä vaati et on pakko niellä. Arvasin et laatta lensi vähänkö hävetti kun kaikki lensi kullin päälle. Mikä oudointa poikaystävä innostui siitä lisää. Yök miten voi kiihottua kun toinen laattaa. Mimmi 20

      • Anonyymi

        Ei haittaa vaikka vähän kakistelee niellessä, mutta kyllä se miehenä mulle merkkaa paljon että nainen on valmis nielemään mun mällit. Ja kakominen kiihottaa itseä suuresti, nykyinen on eka joka kakoo ihan mielellään kun panen kurkkuun


      • Kukaan ei voi vaatia nielemään tietenkään, mutta itse olen onnekseni saanut sellaistakin palvelusta osakseni. En nykyään paljon varoittele, vaan kyllä jos on tulossa sinne sen kuuluu mennä koko lastin ja loppuun saakka, viimeiseen pisaraan. Kakominen ei haittaa, jos on sovittu, että saa kakoa, mutta pitää tuntea toisensa hyvin siinä asiassa. Otan tietenkin heti ulos jos alkaa kuullostaan pahalta. Oikeasti sellainen kunnon junttaaminen vaatii treeniä, mutta on kyllä kiihottavaa. Itse nautin suunnattomasti siitä, kun katson naisen nielevän lasteja alas.

        Niin se eka kerta. Olin 19v ja tyttö 16v. Hän meni alas imuttelemaan ja äkkiä siinä laukesinkin, ei todellakaan kestänyt kauaa. Tuntui taivaalliselta. Kuului vaan slurps slurps ja sinne meni kaikki. Imi kullin puhtaaksi ja veti boxerit takaisn päälle. Suutelin häntä sen jälkeen ja olin täysin myyty, molemmille asioille. Oli hänellekin silloin ensimmäinen kerta.


    • Anonyymi

      olen mies nuoruudessa kaverit oli puutteessa runkkailtiin toisiamme yheltä kaverilta ei meinannu millään tulla minä kumarruin ja otin suihin niin hyvin kun silloin osasin kyllä tuli spermaa ja paljon ei hassumman makusta muutkin 5 kaveria halus kokeilla imin heidät kaikki silloin oltiin 15-16v

    • Anonyymi

      olen mies eka kerta sattui vahingossa kun oli apumies nai vaimoo ja lopuksi ruiskutti naamaani lykkäs suuhun hyvää imin uudelleen kovaks

    • Anonyymi

      minä mies joka juuri otin suihin vaimoni pillussa käyneen miehen nam

    • Anonyymi

      Eilen otin suihin uudelta poikakaverilta, En ole edes kuin kerran aiemmin ottanut suuhun. Mut mä en osaa oikeesti, itkin yöllä ja vielä aamulla kun se sano mulle ethän sä ees osaa kullia imeä ja mun ois pitäny ottaa koko mitalta sesuuhun mut en pysty.
      Se vaan sano et kyllä ex otti ja se on paljon parempi ettet ees saa mua tulemaan.
      En tiiä mut osaako kaikki heti kaikkea ja miks on pakko ottaa jos ei vaan pysty.
      Typy17

      • Anonyymi

        No ei kukaan osaa kaikkea heti,ei ole oikea poikaystävä tuommoinen joka moisesta valittaa pitäs opettaa eikä moittia!
        itse opetin vaimoni joka ei koskaa ollut ottanut ja oppihan tuo kun aikaa antoi,ei niele mutta minulle se ei tärkeää.
        Ei se mikään pakko ole posket lommolla imeä kuin tupakkaa,iselle ainakin riittää se että terskan paksunnos menee huulien välissä ees taas niin jopas laukean!
        Se oikea kun löytyy niin siinä ei paljoa sanoja tarvita kun kaikki toimii yhteen!


      • Anonyymi

        typerä mies jos ei osaa sanoa mikä tuntuu hyvältä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­­ts­­umme sinu­­­t kä­­ymään u­udess­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://6811222.com/H/7dKZ 👈

    • Anonyymi

      ihanaa imeä ja kielellä pyöritellä terskaa seurata kaverin kasvoja suu aukenee silmät menee kiinni puristan huulet tiukasti ympärille tiedän että lasti tulee yhtään en päästä hukkaan nielen ja nuolen puhtaaks kaverin ilme raukee tiedän tehneeni jotain oikein

    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo vain sen vuoksi kun asia oli tuore. Vuodesta 2003 on melkein 20v aikaan!

      Mutta kannattaa muistaa että aika monessa jutussa eka kerta on sellainen joka todellakaan ole muuta kuin pakko kokea ja vasta viidenkymmen jälkeen se alkaa toimia. Suihinotto taitaa olla helpon!

    • Anonyymi

      Mä muistat ekat kerrat kun pyytämällä sain nuolla pillua. Se oli voimakkaan makuinen ja tuoksuinen. Aiemmin olin jo kokeillut naisen käytettyjä pikkuhousuja ja niissä oli sama! Sain ruinaamalla nuolla useamman vuoden ajan kunnes tilanne loppui. Meni muutamia vuosia ja sain uuden tilaisuuden aikuisen naisen kanssa ja hänen karvainen pillu oli aivan erillainen. Ehkä vähän petyin kun se ei maistunut millekkään. Hänenkin pillua sain nuolla useamman kerran hänen aloitteestaan.

      • Anonyymi

        kiva löytää semmonen nainen joka tietää ja kertoo mitä hsluaa


    • Anonyymi

      Itse otin ekan kerran suihin n 20v silloiselta poikaystävältä. Kyrpä ei ollut mitenkään suuri ja sain otettua sen kokonaan suuhuni. Pojan siemensyöksy tuli nopeasti enkä ehtinyt ottaa kyrpää pois suustani. Lasti lensi suoraan kurkkuun ja sitä sitten kakistelin.

      Sen jälkeen oon ottanut suihin yhdeltä jos toiselta mieheltä. Kiihottavinta on kun miehellä on kunnon kokoinen kyrpä. Niin että juuri ja juuri suu mahtuu sen ympärille.

      Imuttelen nykyään miestäni ja vanhaa ukkoa mökillä.

      N54

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­­umme sinu­­­t käymään uude­ssa cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://4900049.com/H/B6iF 👈

    • Anonyymi

      Olisipa somaa tietää ketjun aloittajan ja tuon kaksikymmentä vuotta sitten 30v (saman ikäinen kuin minä ) ajatukset asioista nyt.

      Jotenkin olen ymmärtänyt että on asioita jotka jää kertaan tai kahteen ja ne koetaan vain kokemuksen vuoksi tai jotta toinen nauttii ja se tuntuu hyvälle.

      Ymmärrän tuon kokemusjutun, mutta toisen nauttimista en.

    • Anonyymi

      Olin 15-vuotias, jätkä 19-vuotias. Touhuiltiin sängyllä, jätkä ehdotti seksiä, sanoin etten halua (olin vielä neitsyt), jätkä pyysi että otan suihin. Muistan että jännitti, osaanko tehdä sen oikein vai miettiikö jätkä, että olen ihan surkea. Otin kalun suuhun, pidin toisella kädellä kiinni ja aloin liikuttaa edestakas. Jätkä otti päästä kiinni, muistan että hänen hengityksensä kiihtyi, hän laukesi suuhuni, nielin spermat sen enempää miettimättä.

    • Anonyymi

      nuorena poikana saimme toisemme helposti laukeamaan olimme katsoneet salaa isoveljen porno filmiä kaverit tykkäs olin kuulemma hyvä

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe