Kärry on -00 9-3t 154 hv eli ei mag.venaa vakiona. Mites inssi suhtautuu asiaan vai onko parempi ottaa pois katsastuksen ajaksi?
Mag.vena ja katsastus
2
294
Vastaukset
- röyhkä
Kyllä mulla ainaskin oli mag.vena vakiona. Kun tilasin BSR:ltä steg1 sarjan, siinä tulii uusi vena mukana. Ei mulla ainaskaan katsastuksessa mitään sanottu.
- Eski
Jos olet pelkän magneettiventtiilin matalapaineturboon lisännyt, niin tuskin siitä mitään ongelmia katsatuksessa tulee ;-) Jos olet vaihtanut autoosi myös täyspaineturbon moottorinohjausyksikön (boksin), niin ei ole mitään ongelmaa, kunhan tehonlisäys ei ylitä 20% suurimmasta tehosta, joka 9-3 mallistosta löytyy ja kunhan pakokaasupäästöt menee läpi. 9-3:n 2-litraisesta tehokkain versio vuonna 2000 taisi olla 200hv, joten 240hv menee tuon 20% säännön sisään... Jos 2.3-litrainen Viggen kelpaa myös AKE:lle, niin sitten 230hv 20% = 276hv.
Jos tehonlisäys on yli 20% suurimmasta tehosta, tarvitsee anoa AKE:sta poikkeuslupa. Käytännössä tuollaisia poikkeuslupia ei saa.
Eski & 9-3TSport
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251