jakamaan kanssani arkielämän pienet ilot ja surut sekä juhlan tunnelman? Etsin 25 - 35 vuoden välissä olevaa, koulutettua ja avaramielistä (uskon, että sellaisiakin on), hauskannäköistä,
seksistä sen eri muodoissaan kiinnostunutta naista. Mielellään pääkaupunkiseudulta.
Olen 33 v. ja vielä sinkku. Kohtuudella uskossa.
Akateemisesti koulutettu. Muutan ensi vuonna työni johdosta kolmeksi vuodeksi Chileen - mikset Sinäkin lähtisi mukaan? Harrastan kaikkea kivaa,
matkustelua, kirjallisuutta, kävelyretkiä ja musiikkia sekä hiljaisuutta.
Kiinnostuitko? Vastaa aluksi tähän!
Löydänkö kivan uskonsisaren
7
560
Vastaukset
- ~~~
Seuraa löytyy luultavasti paremmin vaikkapa ylläolevasta osoitteesta (tai jostain muusta aiheeseen keskittyneestä palvelusta). Tämän palstan lukijoita naismieltymyksesi eivät ehkä kovinkaan paljoa kiinnosta.
Juu, mutta eikun hyvää Chilen-matkaa :) - LESSU
Tuo ei kuulosta uskovaisen tekstiltä.
"Kohtuudella uskomassa"...
Mietipä, kummasta olet kiinnostuneempi: uskosta, vai siitä että pääsisit tekemisiin naisen kanssa...
Mutta rukoiltakoon, että ymmärrät uskonasiat oikein ja Jumala sen uskovaisen aviopuolison sen jälkeen sinullekin siunaisi. - Leena
ja ehdotan, että toimisit deitti.netin kautta.
Siellä ei ole "silmiä ja korvia" - you know!- vakas@M
Laihtuuhan tässä jo muutenkin , ei mitään akkaa tartte sen tähden lähtee etsimään.
- Jeremias
vakas@M kirjoitti:
Laihtuuhan tässä jo muutenkin , ei mitään akkaa tartte sen tähden lähtee etsimään.
... seksillä laihtuminenkin onnistuu ilolla. Kokeile vaikka!
- Roope mökiltä
Jeremias kirjoitti:
... seksillä laihtuminenkin onnistuu ilolla. Kokeile vaikka!
mökille nimittäin. Pidetään päivät luentoa jehovalaisuudesta ja yöt harjoitellaan perheliikkeitä. Uskon että saat paljon vastauksia halukkailta, joten pistä pari joutavaa tännekin
- vakas@M
29. Ottakaat minun ikeeni teidän päällenne, ja oppikaat minusta, että minä olen siviä ja nöyrä sydämestä: ja te löydätte levon teidän sieluillenne;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869