Anustappi miehellä

Nimetön

Kertokaapas, kun itse olen käyttänyt meidän leikeissämme anustappia, ja olen sanonut miehellenikin, että voisiko hän kokeilla sitä kans, mutta sanoo, että se on liian suuri vaikkei se ole kun 4.5cm. Kuinka suuria pepputappeja miehet käytätte ja millaisella aloititte? Venyykö anus kuinka suureksi? Itselläni se tuntuu ettei tee yhtään hankalaa enää laittaa peppuun.

30

19758

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxzman

      käytettyä anustappeja , me heteromiehet yleensä ne homojen touhuksi .
      Mutta kyllä ehkä voi harkita mikäli akka sitä pyytää.

      Kyllä sinne miehen anukseen vaikka akan molemmat nyrkit , ettei se koko ole ongelma , vaan se tuntuu normaalista heteromiehestä vastenmieliseltä touhulta.

      • me heterot...

        Just...mä luulen kyl kans et se nyrkki vois tuntua tukalalta mut sepä ei tän kommentoinnin pointti ollutkaan.

        Eikö heteron tee se että nainen on kiihottava ja haluaa naisten kanssa seksiä sen moninaisisssa muodoissa harrastaa ja homoksi se että taas miehenä miesten suhteen on tilanne sama ja bi jos kaikki käy?

        Eli miten musta tekee silloin homon se etten havaitse miehiä millaanlailla houkutteleviksi siinä mielessä mutta silti kykenen nauttimaan naisen kanssa telmiessä sormesta sisälläni, siis naisen sormesta näin vielä painottaakseni?

        Noita sun linjauksia seuratan tarkottais siis se, että miehen kanssa tykkää peuhata muuten, suudella, hyväillä, imeä munaa, sitä että on edelleen hetero kun ei munaa, tai mitään, peppuunsa sisään saa...eikö?

        Heh, täähän meni taas paasaamiseksi. :D Laittakaa nyt hitto asiat mielessänne järjestykseen ettei tarvii tälläsen normiheterokaverin hullaantua välistä. Älkääkä yleistäkö omia mielipiteitänne kaikkien mielipiteiksi. Hitto, jos ei vaan kiinnosta niin ei vaan kiinnosta. Jos kiinnostaa niin kiinnostaa ja koittamaan vaan. Ei se kestään homoa tee jos nainen jotain miehen peppuun työntää. :)


    • tappifani

      Ilman muuta käytetään. Vaimoni tapittaa minut aina silloin tällöin. Anustappi sopii varsinkin miehelle. Meillä on pari tappia halkaisija 35 mm ja pituus noin 12 cm, joissa on kapeampi kohta jonka ympärille peppulihas kivasti sulkeutuu. Lisäksi isohko dildo, noin 20 cm. Hankintalistalla terästappi. Pepputappi on fantastisen tuntuinen lelu kunhan malttaa harjoitella sisäänvientiä tarpeeksi varovasti. Kokeile ihmeesssä mieheesi!

    • Hyvä rakastaja

      Kyllä se 4,5 senttiä on varmasti monelle liian paksu.
      Itse tykkään käyttää tappeja ja on ihan ohut pehmeä, joka on paras. Lisäksi hankin sen paljon puhutun Aneros-tapin, joka on ehdottomasti hintansa väärtti.
      Kummatkin on ohuita ja silti erittäin toimivia.

      Monet miehet vierastaa kaikkea, mitä työnnetään pyllyyn, joko se sattuu tai sitten se on homomaista.
      Pitääkö se silloin olla paksuin mahdollinen? Aloittaa ohuemmalla ensin.

    • hernekeittoa....

      .... ja ruisleipää sekä juokaa piimää, niin tiedätte mitä perseellä tehdään..

    • vaimoni komentaa laitamaan pylly reikääni usein n.3cm vahvan kynttilä,joa olen ollut totelematon orjana koska se on hyvin epä mielytävä siellä.joskus vaimoni myös hinkaa sillä reikääni koska hän haluaa nöyryytää orjaansa ja saa orjansa pylly reijän araksi ja haluaa katsella kun orja kulkee seuravana päivänä hyvin nyrän näköisena ja palvelu altiina hänelle.jos en ole tarpeeksi nöyrän näköinen hän komentaa orjansa hakemaa kynttilän ja komentaa orjansa mahaleen ja hinkaa uudeleen vielä pisempään kuin edellisenä päivänä että on varmasti arka pylly reikä.laitaa vielä tekemään sellaisia töitä että varmaan tuntuu arkuutta pylyssä.joskus orja joutuu pitämään kyntilää parikin päivää pyllyssä,sekin on hyvin epä mielytävää mutta eipäs parane valitaa voi joutua pitämään pidempäänkin että parempi kestää vaan.

      • ...mahotonta!

        Kaikkee sitä tulee luettuakin.


    • Anonyymi

      Aloitin saman suuruisilla tapeilla , nykyään menee jo anaaliin doc Johnson valmistama ass master tappi josta poistin ulko kuoren , noin 10,5 cm halkaisija . Minulla on myös muita ihania anaali tappeja . Monesti esim kaupassa käydessä tappi anaalissa , kyllä tuntuu hyvältä.
      Nimi. Mies 61 v🙂

      • Anonyymi

        Taitaa tämä sinuakin kiinnostaa kun tulit tänne kommenttia antamaan , kyllä tappi anaalissa tuntuu hyvältä . Jos ei ole itse kokeillut niin miksi haukut muita jotka tästä pitää ?
        M 61


      • Anonyymi

        Kiitos samoin . Tuollaiset kommentit tuskin kaivataan tällä kekustelupalstalla missä ihmiset haluaa jakaa kokemuksia , asiatonta käytöstä mikä kertoo ihmisestä paljon.
        M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin . Tuollaiset kommentit tuskin kaivataan tällä kekustelupalstalla missä ihmiset haluaa jakaa kokemuksia , asiatonta käytöstä mikä kertoo ihmisestä paljon.
        M 61

        Haluan Kiittää keskustelu palstan ylläpito
        kun reagoitte näihin asiattomuuksiin mitkä jotkut tänne kirjoittavat. Jatkakamme hyvässä ja asiallisessa hengessä .
        Kiitos. M 61 🙂


      • Anonyymi

        tappi on helppo pysyy paikallaan ohennuksen ansiosta vaimo laittaa minulle aina kun kauppaan lähdetään tykkää katsella kun kiihotun kotona aloitetaan heti touhut kyllä ihanaa olla valmiina vaimolle jatketaan mies 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tämä sinuakin kiinnostaa kun tulit tänne kommenttia antamaan , kyllä tappi anaalissa tuntuu hyvältä . Jos ei ole itse kokeillut niin miksi haukut muita jotka tästä pitää ?
        M 61

        vaimo sanoi että minun pitää ensin kokeilla miltä naisesta tuntuu kun peppuun pannaan kokeilin mukavaa sitten hidas anaali vaimon kanssa ihanaa molemmille


    • Anonyymi

      Kai sen pitäs olla edes vibra sitten vai saako siitä tapista juurikaan iloa muuten kun ehkä tuhmempi olo miehenä?

      • Anonyymi

        Naisena värisevä tappi antaa kyllä ihan eri tuntemukset, varmasti toimisi myös miehelle.
        Oliskohan mukavan tuhmaa jos nainen tuuppisi sellaista tappia sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena värisevä tappi antaa kyllä ihan eri tuntemukset, varmasti toimisi myös miehelle.
        Oliskohan mukavan tuhmaa jos nainen tuuppisi sellaista tappia sisään?

        Joo no naiselle muutenkin eri juttu kun normaalitappiki tuntuu perusyhdynnässä seinän läpi mutta miehen tapauksessa on aika meh? ellei oo just vibra.

        Kyllä mää ainakin kokeilisin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena värisevä tappi antaa kyllä ihan eri tuntemukset, varmasti toimisi myös miehelle.
        Oliskohan mukavan tuhmaa jos nainen tuuppisi sellaista tappia sisään?

        HUARAN PERSEEESEE KERKOAKO OKALAITOIN KOEGOJ 48CM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena värisevä tappi antaa kyllä ihan eri tuntemukset, varmasti toimisi myös miehelle.
        Oliskohan mukavan tuhmaa jos nainen tuuppisi sellaista tappia sisään?

        ottaisin peppuuni mielelläni vibra nainen käyttäjänä on ihanan tuhmaa ja kiihottavaa


    • Anonyymi

      Mulla 3 tappia. Erilaisia kaikki.

    • Anonyymi

      Ajatus kiehtonut pitkän aikaa kunnes eilen rohkenin kokeilla tappia minkä aikaisemmin tilasin mutta säikähdin juurikin kokoa...yllätyin kuinka helposti sain tapin sisäänin ja kuinka miellyttävältä värisevä tappi tuntui...jatkoin

      • Anonyymi

        Kiinnostava kokemus, mutta hyödylliseltä info-puolelta kaikki oleellinen puuttui, eli mikä malli ja koko, sekä miten pysyy paikallaan.

        Näkee tappeja, jotka ovat melkoisen leveän / paksun oloisia ohuella kaulalla. Paikalleen ne saanee liukkarilla ja rauhallisuudella, mutta miten ne saa pois, luulisi istuvan aikan tiukassa ... tuon tyyppisiä;

        - https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/diagol-pepputappi-swarovski

        Jossakin näin 'kaksi-palloisen' tapin jossa kuulat sisällä, joiden pitäisi antaa kivoja fiiliksiä liikkuessa, vaikka peuhatessa naisensa kanssa, mutta liekö ovat mainostekstiensä veroisia.

        Yhdestä sellaiseta kommenttiosuudessa joku kertoi sen ulko-osuuden painavan / hankaavan ikävästi ja ettei se puuhaillessa tahdo pysyä kunnolla paikallaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisen sormi tuntuu pepussa todella hyvältä mutta mitään paksumpaa sinne ei saa uppoamaan.

    • Anonyymi

      Olen mies. Mulla nyt kaksi tappia, toinen lyhyt ja toinen ohuempi pidempi. Perustappi. Mitä hyötyä, onko haittaa pitää sitä?
      Mistä sää edullisia värinällä varustettuja, joita voi pitää vaikka keskellä päivää?

      • Anonyymi

        huoran pILLUUN TUOOLLAASEE PERUSTAPPEJA LEITELLAA NII KYÄ LÄHTEE VIOTTU - MIIKA TOIVO


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin aikanaan naisystävälleni imukupilla varustetun 25/5dildon.erottuamme dildo jäi minulle ja kiinnostus tuohon isoon heräsi.pikkuhiljaa sitä sovittelin ja kerran kuin vahingossa ponnistin vastaan ja samalla iso kanki muljahti sisään.Ensin oli pientä kipua,mutta kun pidin hetken paikallaan liikkumatta alkoi tuntua hyvälle.Hyvin rasvattu a se upposi palleja myöden.Sillointällöin harjoittelen kun nykyinen nainen ei suostu kokeilemaan toisen pillussa ollutta.Tuolla dildolla olen harjoitellut myös syväkurkkua.kuola valuu,kun olen saanut koko vehkeen kurkkuun asti.Silloin kun ei muuta ole tarjolla olen hakenut kaupasta sopivan kurkun.kortsu päälle jja sisään.voi jälkeenpäin syödä kun kortsu ollu

      • Anonyymi

        Munakoiso on myös ihan hyvän tuntuinen anaalissa , viimeksi oli aika iso mulla käytössä
        noin 10 cm halkaisija , hyvin rasvattuna tuntui hyvältä .
        M 63 🙂


    • Anonyymi

      just tollasella pienellä vaimo alotti mutta kysyin eikö mitään suurempaa laittoi oman sauvansa johan tuntui pyysin aina vaan isompaa nyt käytössä vaimon tilaama 32cm paksu vibralla kyllä käsittelyssä taju lähtee vaimo on tilannut myös straponin saan kuulemma sitten koko illan käsittelyn vuoro illoin käsittely yhteistä kivaa molemmille

    • Anonyymi

      aloteltiin pinellä tapilla nykyään iso strapon vaimo saa ja haluaa tupla panoja puen siis itselleni strapin ihanaa antaa vaimolle nautinto yhteisiä ihania hetkiä

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe