Valkoiset vai rosteriset koneet?

remppa on edessä

Aiomme uudistaa uuden asuntomme keittiön. Keittiön vanha valkoinen liesi menee joka tapauksessa vaihtoon, mutta astianpesukone ja jääkaappi ovat uudehkot, valkoiset, joiden pois heittäminen tuntuisi tuhlaukselta. Haaveissamme on kuitenkin joku maitokahvin tai harmaan sävyinen ovi yhdistettynä tummaan runkoon - ei siis välttämättä ihan omiaan valkoisten koneiden kanssa?
Itseä miellyttäisi rosteriset koneet mutta sitten pitäisi vaihtaa kaikki sillä silmää häiritsisi koko ajan se, että on erivärisiä koneita...
Toisaalta ovatko rosterikoneet vain muotivillitys jonka kohta joku muu väri lyö laudalta? Nyt etsitään myös kestävää ratkaisua, emme laita keittiötä joka vuosi uusiksi.
Mutta mielipiteitä, sopiiko valkoiset koneet moderniin keittiöön jossa ei ole valkoista ovissa tai rungoissa?

13

2394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkonnäköinen!

Jos haluat metallinväristä, laita alumiinipintaiset kalusteet. Olen käynyt asuntoesittelyissä ja rosterit ovat kuin koulun keittolasta. Niissä näkyy jokaikinen sormenjälki ym.

• suositaan

KODIKASTA.

• ontyylikäs

eikä uusimmissa pinnoissa sormenjäljet näy. tai ota kalusteovi. valkoinen on out.

• alumiinille!
        ontyylikäs kirjoitti:

eikä uusimmissa pinnoissa sormenjäljet näy. tai ota kalusteovi. valkoinen on out.

Niissä ei näy sormenjäljet ja mielestäni ovat jotenkin rauhallisemman näköiset kuin rosteriset.

• no jaa,
        ontyylikäs kirjoitti:

kauneus on katsojan silmässä... Jos haluaa jynssätä roiskeita ja räiskeitä, sormenjälkiä ja muit tahroja alvariinsa niin suosittelen rosteria, mutta jos haluaa päästä hieman helpomalla niin ei muuta kuin sitten valkoiset, oli ne sitten OUT tai ei, ja väliäkö sillä ?? Ihmettelen että ihmiset joidenkin trendien mukaan vouhottaa, sitten revitään pelihousut kun se mikä näytti sisustusohjelmassa tai lehdessä hyvältä, upealta, trendikkäältä, ei sitten arjessa toimikkaan.. Yksi asia mitä itse ihmettelen, on se kun joissain ohjelmissa siustetaan lapsi/koirapereheelle kotia ja olohuoneeseen vedetään valkoiset sohvat!! No eihän ne nämä suunnittelijat ole siellä sitten niitä siivoamassa joten siksi varmaan tekevätkin tämmöisiä "järkeviä" ratkaisuja, kun on niin niin trendikästä ja IN IN IN.. :)

• Myytkö Asianpesukoneen ja jääkaapin onko jää-pakastin kaappi ???

• valkoiselle

minä otin tummat rungot, tummat tasot, valkoiset ovet ja valkoiset koneet, moccamasteria myöten. aivan sama muodille, oman silmän miellyttävyyttä ja kodin mukavuuttahan sitä haetaan. ja minun silmääni miellyttävät valkoiset koneet.

• pian out...

Totuushan on että 5 vuoden sisään rosteri on jo auttamattoman vanhanaikaista.
      Ihan samoin kävi 70-luvun ruskeille kodinkoneille. Jo nyt osa uudisrakentajista, ne edistyksellisimmät, ovat hylänneet rosterin ja alumiinin. Vain enää "Taavi Tavalliset" laittavat rosteria eli ne jotka tulevat paljon jälkijunassa.

Valkeat kodinkoneet ovat aina muodissa. Näin ovat olleet aikojen alusta saakka.

• valkoinen........

keittiö alkaa olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• valkoinen........,,,,

keittiö alkaa olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• ettävalkoinen

• ettävalkoinenalkaa olla

keittiö olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

• ensinei
        ettävalkoinenalkaa olla kirjoitti:

keittiö olla vanhanaikainen. Nyt keittiö alkaa näyttää enemmän huonekalulta. Tummemman värityksen kanssa alkaa tulla keittiön värisiä koneita. Esim. mustat jääkaapit. Uunit ja mikrot ovat olleetkin jo pitkään tummanpuhuvia. Astianpesukone kalusteovella. Tämä on minun arvioni tulevasta. Voit olla oikeassa, että rosteri ja alumiini häviävät, mutta en usko valkoiseen, ellei sitten ole "moderni/murrettu" valkoinen.

ottanut ja sitten tuli monistettuna. sorry en ole ihan näin fanaattinen kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe