Heips,
Olen rv 16 5 ja nyt tuntuu esim. kävelylenkin jälkeen vihlaisuja alamahassa. Eli voiko nämä olla jotain supistuksia? Vai pitäiskö pelästyä? Onko kellään kokemuksia? Olen saanut ennen tätä raskautta kaksi keskenmenoa, tosin jo alkuviikoilla, mutta pelottaahan tää ihan perkuleesti.
Voiko nyt jo supistella?
3
445
Vastaukset
- d:)
Voi supistella, itsellä alkoi supistelut noilla samoilla viikoilla. Supistukset tosin eivät tunnu vihlaisuina vaan vatsan kovettumisena ja se menee ohi hetken kuluttua. Mutta oli niitä vihlaisujakin, ne käsittääkseni liittyvät kohdun kasvamiseen. Joten en sinuna niin kovasti olisi huolissani niistä vihlomisista. Supisteluista ja vihlomisista huolimatta olen itse menossa viikolla 25 ja vauva liikkuu mahdottomasti.
Onnellista odotusta Sinulle. - äiti&3 muksua
Vastaan samaan tyyliin kuin tuo toinen vastaaja .
Vihlaisut ja muut vastaavat hyvin mahdollisesti ovat ihan normaaleita raskauden etenemiseen littyviä juttuja.
Mutta jos tunnet selviä supistuksia(kipeitä ,useintoistuvia) niin pika,pikaa lääkäriin tarkistamaan tilanne ja lepoa ,lepoa ,lepoa. - minä
aika pitkä sana..mut mulla ainakin ekat supparit oli lähinnä painontunnetta alavatsalla, ja supparit ei sais sattua viel tossa vaiheessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760