Skorpioninainen

ei ole tämän

ajan ihminen vahvuudesta huolimatta- ainakin itse koen näin. Tämä aika on kovin pinnallista, hypitään kumppanista toiseen. Ja skorpioninainen taas on yhden miehen nainen. Kun skorpioni rakastuu, se tarkoittaa koko loppuelämää. Valitettavasti nykyään ihmiset eivät halua/uskalla ryhtyä niin syvällisiin suhteisiin kuin mitä skorpioni tarvitsisi.

Siksi niin moni skorpioni muusta menestyksestä huolimatta masentuu. Ja monilla tulee ongelmia riippuvuuksien kanssa, mikä on tyypillistä tälle merkille jos asiat eivät suju hyvin.

11

3307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryby

      Tuo on aika lailla oikein.
      Rakastuminen on kyllä elämän kantavimpia voimia, ainakin minulle, jotain muusa innoittajaa tarvitsisikin..
      Mutta tuota masennusta ja ylilyöntejä en allekirjoita.

    • jos joku ei

      rakastu minuun tai en voi luottaa häneen pinnalliseen ihmiseen, ei sellaisten ihmisten takia kantsi menettää hermojaa, se pinnallisuus on heidän häpeä.

    • olla noin oikeassa

      Itsekään en ymmärrä tämän ajan ihmisiä ja heidän tekojaan. Maailma pyörii kylmän seksin ympärillä ja media tyrkyttää sitä jatkuvasti, ihmiset vaihtaa kumppania useammin kuin kalsareitaan ja uskollisuushan on nössöyden ja tylsän elämän tae monen mielestä.
      Eli ei todellakaan ole minua varten ole tämä aika ja nämä ihmiset. Haluaisin elää ikuisesti nykyisen rakkaani kanssa (olen elänyt 15-vuotiaasta asti ja nyt olemme kolmekymppisiä) ja se on elämäni tärkein ja suurin tavoite. Olen kyllä ihan uskomaton ja vanhanaikainen romantikko, eikä minulle tulisi mieleenkään pettää kumppaniani.
      Maailmasta löytyy kevytkenkäisiä hutsunaikkosia jotka vikittelevät ukkomiehiä ja pettävät kumppaneitaan minkä kerkiävät, ei kunnioitusta toisten suhdetta tai avioliittoa kohtaan, vaan ajatellaan kuinka itse ollaa niin kuumia ja haluttavampia kuin se kotona odottava vaimo, ja sehän on se keino millä moni nainen kohottaa itsetuntoaan nykypäivänä...puhumattakaan niistä miehistä, jotka seuraa penistään minne se sitte meneekin...

      onneksi löytyy vielä syvällisiä ja uskollisiakin ihmisiä:)

      • totta:)

        oikein osuvaa tekstiä :)


      • naulan kantaan

        kaikista kiihottavinta on juuri rakastella oman kullan eikö kenenkään muun kanssa!! yksikin syrjähyppy vie pohjan kaikelta, ainakin tulee sellainen olo ettei toinen arvosta tai rakasta. itse en ainakaan voisi jatkaa sen jälkeen.


    • Nimetön

      Itse olen skopu ja vaimonikin oli skopu. Hyvä yhdistelmä kun muisti ettei pistä toista kuoliaaksi. Tosi on et vain yhden miehen /tai naisen oma, ainaskin meillä. Hulluksi tehtiin toisemme rakkaudesta ja paljosta muustakin. Luonnetta löytyy, mut sitä pitää olla. Moni naureskelee näille horoskooppi hommille, mut mulla on toisenlaisia kokemuksia. Kyl itsesä horoskooppikirjasta löysin, mukavassa mielessä. Valitettavasti elämäni rakkaus ja lasteni äiti kuoli hoitovirheeseen jo vuosia sitten. Uuden skopu naisen kun löytäisin elämääni.

    • nimim...

      allekirjoitan myös tuon että ahdistaa pahasti tuo seksin korostaminen ja tuputtaminen joka paikassa. Onhan se itsellekin tärkeä asia, mutta myös hyvin yksityinen... Voi kun tosiaan löytäisi sen elämänsä rakkauden, jonka kanssa voisi itseään toteuttaa ;)

      Kovasti kaverit yrittävät tyrkyttää milloin mitäkin miestä ja sanovat että anna vaan palaa. Mutta ilman tunteita seksi on itselle vain niin kovin.. tyhjää?

      • myös-

        skorpionimiehiin, vai ovatko skorpionimiehet monen naisen miehiä? Mistä sen erottaa, tuskin itse tulevat kertomaan että hei juu, tapailen kymmentä muutakin naista yhtä intiimisti kuin sinua, siksi minulla on usein "muuta menoa"?


      • kldgdsf

        Itsekkin skorppari ja yhden illan jutut eivät ole se juttu.
        Oman rakkaan kanssa kaikki tuntuu paljon paremmalta,
        harmi vaan että jotkut eivät tempperamenttiä tajua.


    • olen...
      Tunnistan kyllä itseni tästä lähes täysin...riippuvuuksia tosin ei ole vaikka masennusta on tässä elämässä ollutkin...siinä mielessä olen siis vahva ihminen!!

      Siitä olen onnellinen että osaan rakastaa koko sydämeni pohjasta enkä anna helposti periksi suhteessa...mutta tämä aika tosiaan ahdistaa kun uskollista miestä saa hakea!! Liian moni mies lankeaa helppoon naiseen...ei tässä enää tiedä uskaltaako rakastuakkaan ettei sitten lopulta satuttaisi siinä itseään :)

      • uskollinen mies

        Täällä olisi yksi uskollinen sinkkumies, joka kaipaisi rinnalleen myös uskollisen ihmisen, naisen. Kaksinaamaisia pettäjiä en voi sietää. Ei tarvitse pelästyä, sillä mielestäni tärkeintä on tutustua toiseen ihmiseen kunnolla ennen mahdollista tapaamista. En hakemalla siis hae ketään, mutta uusiin ihmisiin on mielestäni aina mukava tutustua, eikä ole pahitteeksi, jos tuttavapiiri laajenee :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe