Oletteko nähneet kyseisen leffan? Mitä mieltä olette siitä? Minusta se on paras elokuva ikinä(itse rakastan psykologisia trillereitä ja ihmismielen koukeroita). Hannibal Lecter on aivan ihana! Tämä on mielestäni paras kohtaus Uhrilampaissa, tosi sulosta kun Claricen ja tohtori Lecterin sormet koskettaa toisiaan
Uhrilampaat
3
418
Vastaukset
- Max T W
Sen verran täytyy korjata tuota "viimeisen osan" juttua, että kirjassa heistä tulee pari, mutta Hollywoodille se oli liikaa, niinpä Lecter tappaa Krendlerin (C.S:än vastusteluista huolimatta), mutta hirviö ei saa kaunotartaan, vaan Clarice Starling jää FBI:hin.
Harrishän kirjoitti vielä , ilmeisesti puhtaasti rahasta, hieman hengettömän Hannibal Rising-kirjan josta tehtiin myös elokuva, joka ei ole ollenkaan niin huono kuin väitetään. Ainut ongelma on nuoren Hannibalin osaan valittu surkimus...- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...mutta toisaalta eihän siihen NUOREN Hannibalin rooliin voitu Anthony Hopkinsiakaan ottaa... joka mielestäni oli edellisten leffojen sielu.
- W.Petersen
Kukapa ei olisi ko. leffaa nähnyt, isolla kankaalla.
(Well, Clarice - have the lambs stopped screaming?)
C.Starling ei avustanut agentti Krendlerin (aina loistava Liotta) murhaa. Mielestäni Clarice vain jätti Krendlerin, Lecterin kokin taitojen hyppysiin.
Ehdottomasti nuorehko Jodie F.(Oscar voittaja-paras naispääosa-Silence of the lambs) on loistava C.S:in roolissa.
Kun taas Red Dragon yllätti positiivisesti, kun skeptisesti odotin Silence of the lambs elokuvan vertaista. Fiennes, Norton, Hoffman, Keitel ja Hopkins tekee suorituksillaan kelpo elokuvan unohtamatta kaunista Emily Watsonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815