Olen täyttämässä Nordean pankin sivuilta olevaa hakemusta Visa Electronin saamisesta.
Ongelmana on se,että mitä laitan näihin seuraaviin kohtiin:
-TILILTÄ HETI VELOITETTAVAT MAKSUT JA OSTOT,e/VRK (0-16.820e)
-KORTTIIN LIITETTÄVÄN KUVAN TUNNUS?
Voinko kohtaan SUOMESSA OLEVA TILI,JOLTA KORTTITAPAHTUMAT VELOITETAAN-laittaa siihen jo olemassa olevan tilini numeron? Täytyykö minun avata uusi tili sitä varten?
Mitä laitan?
4
1924
Vastaukset
- niin laitat siihen
hakemukseen tosiaan kohdat joissa kysytään niitä
-TILILTÄ HETI VELOITETTAVAT MAKSUT JA OSTOT,e/VRK (0-16.820e)
osto ym. rajoja ja laitat siihen oman arviosi paljonko sä luulet tarvitsevas rahaa, se toinen tais olla nettiostoille vai oliko joku muu. Mä laitoin siihen rajaksi 1500 euroa kumpaankin ja hyvin meni läpi.
-KORTTIIN LIITETTÄVÄN KUVAN TUNNUS?
Tohon voit laittaa jonkun kuvan, jos sä teet sen netin kautta niin voit laittaa vaikka oman kuvan tai jotain, tai sitten voit valita siihen jonkun valmiista kuvista joita löytää Nordean Kortit-sivulta ja siitä klikkaat Suunnittele oma kortti.
"Voinko kohtaan SUOMESSA OLEVA TILI,JOLTA KORTTITAPAHTUMAT VELOITETAAN-laittaa siihen jo olemassa olevan tilini numeron? Täytyykö minun avata uusi tili sitä varten?"
Ei tarvitse avata uutta tiliä, voit laittaa siihen jo sen olemassa olevan tilin mutta sen pitää olla käyttötili. Esimerkiks etutili ei käy tuohon koska etutiliin ei kai edes saa mitään kortteja.- misukisu84
Oliko se nyt niin,että tuo oman kuvan suunnitteleminen maksaa jonkin verran? Siis jos on Check-in asiakas? Kun sanot,että laitan siihen oman arvion,paljonko mä luulen tarvitsevani rahaa niin ei kai se ole mikään lainanotto juttu? Onko se niin,että jätän sen toisen kpl:n itselleni ja toisen lähetän postissa? Käsitin ainakin itse,ettei tuohon tarvitsisi laittaa ollenkaan postimerkkiä?!
- hetkisen niin
misukisu84 kirjoitti:
Oliko se nyt niin,että tuo oman kuvan suunnitteleminen maksaa jonkin verran? Siis jos on Check-in asiakas? Kun sanot,että laitan siihen oman arvion,paljonko mä luulen tarvitsevani rahaa niin ei kai se ole mikään lainanotto juttu? Onko se niin,että jätän sen toisen kpl:n itselleni ja toisen lähetän postissa? Käsitin ainakin itse,ettei tuohon tarvitsisi laittaa ollenkaan postimerkkiä?!
katson asiaa.. palaan hetken päästä astialle.
- nyt tietoa tulee
hetkisen niin kirjoitti:
katson asiaa.. palaan hetken päästä astialle.
Joo elikkä Check-in asiakkaalle itse kortti ei maksa mitään mutta kyllä siitä omasta kuvasta tai valmiista kuvasta menee se 12 euroa kuitenkin.
Voit harjoitella sitä kortin suunnittelua etukäteen tässä osoitteessa:
https://www.cardlikeme.fi/card/A_ORyarcxNNnzQ
Mutta huomioi että sitten kun tilaa sen kortin niin se pitää tehdä verkkopankin kautta ja sieltä sitten oma linkkinsä löytyy kyllä suunnittelusivulle, tuo mikä on yllä, on vaan pelkkä demo eli esittely vaikka onkin ihan samanlainen kuin se varsinainen suunnittelusivu, erona on se että siihen mennään verkkopankin kautta jolloin voidaan myös palata kortin tilaussivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723