NOjakeliat, MULLA ON EHDOTUS!!!

Jakelia

Liityitkö natures owniin PG Onen vuoksi???
Tämän hetkinen tilanne näyttää siltä että meitä on kusetettu PG One:lla ankarasti.

Minulla on ehdotus (liittymä VM-yritys) johon voit liittyä jopa ilmaiseksi!!!

Kysele: [email protected]

3

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen jakelija

Kyllä mua on ainakin kusetettu ja ankarasti. Koska olen lähtenyt mukaan vain pgonen takia ja nyt sanotaan et se on ihan eri juttu. Menihän 450 euroa melkeinpä hyvään tarkotukseen. Sitten oli vielä kerrottu et se olis soneran verkossa vaikkei näin edes ollu.

• Mza

Viel kesään asti olin täysillä mukana pelkästään pgonen takia ja organisaatiokin kasvoi ihan hyvin, mut kun pgonea ei alkanut näkyyn itseltä sekä organisaatiolta loppui innostus. Nyt sitten tuli viimeinen tikki kun selvis että tässä on kusetettu täysin. 700e että voi alkaa jakaan pgonea ja hinta täysin ilmaa, osakkeet on kuin ostais sikaa säkissä ja palkkakatto vaikuttaa siltä että korkeimmalla olevan "keräävät" viimeistä eläketiliään ja myyvät sen jälkeen firman. Uusintaostot 200e/6kk, eikä tietoo mitä niillä saa. Myös NO saa unohtaa kokonaan. 700e muutenkin niin suuri summa että uusia tulokkaita on ERITTÄIN vaikea saada. Eniten harmittaa niitten puolesta jotka vasta tilasivat NO paketin ja meni aivan turhaan rahat. Nyt vielä ilmoitettiin että hintatiedot saadaan tänään ja huomenna(torstaina) voidaan alkaa jakaan liittymää, aika hiljaista.. Muitakin turhia lupauksi on tullut niin paljon eetä luottamus TGE:hen on mennyt täysin.
        P.S olisi pitänyt kuunnella silloin kun NO paketin tilas viisaampia ihmisiä.

• Niki
        Mza kirjoitti:

Viel kesään asti olin täysillä mukana pelkästään pgonen takia ja organisaatiokin kasvoi ihan hyvin, mut kun pgonea ei alkanut näkyyn itseltä sekä organisaatiolta loppui innostus. Nyt sitten tuli viimeinen tikki kun selvis että tässä on kusetettu täysin. 700e että voi alkaa jakaan pgonea ja hinta täysin ilmaa, osakkeet on kuin ostais sikaa säkissä ja palkkakatto vaikuttaa siltä että korkeimmalla olevan "keräävät" viimeistä eläketiliään ja myyvät sen jälkeen firman. Uusintaostot 200e/6kk, eikä tietoo mitä niillä saa. Myös NO saa unohtaa kokonaan. 700e muutenkin niin suuri summa että uusia tulokkaita on ERITTÄIN vaikea saada. Eniten harmittaa niitten puolesta jotka vasta tilasivat NO paketin ja meni aivan turhaan rahat. Nyt vielä ilmoitettiin että hintatiedot saadaan tänään ja huomenna(torstaina) voidaan alkaa jakaan liittymää, aika hiljaista.. Muitakin turhia lupauksi on tullut niin paljon eetä luottamus TGE:hen on mennyt täysin.
        P.S olisi pitänyt kuunnella silloin kun NO paketin tilas viisaampia ihmisiä.

En tiedä mitä sanoisin mutta hukkaa paljon rahaa!Oon itte vm. mukana mutta aivan erilaisessa.Yrityksellä 50vuotta takana ja itelläni 3v. ja ei yhtään valehtelua ollu ja tulojakin on mut jos jaksat ja haluat edes kuulla enem.tästä mailaile..tämä perustuu rehellisyyteen!!Mukaan kun lähtee murtoosa noista summista!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe