Onko teillä ollut päänsärkyä Sepramista? Ei kivistä joka päivä, mutta paljon useammin kuin ennen. Niskat kyllä jumissa, mutta olleet jo useamman vuoden paniikkihäiriö jännityksestä, eikä päätä näin paljoa ole särkenyt! Neljättä viikkoa viedään lääkkeen aloituksesta. Johtuuko Sepramista ja loppuuko tämä aikanaan?
Sepram ja päänsärky!
3
1011
Vastaukset
- vierailija
Hei! Itse olen syönyt kolme vuotta sepramia ja olen huomannut sen että niskat on jumissa, jotenkin en usko sen olevan sepramista vaan mulla ainakin yläniska tuppaa olemaan jumissa aina.Päänsärkyä melkein joka päivä ja huimaa.Hieroja on jo ihmetellyt että miten on mahdollista että viikossa olen samassa tilanteessa niskojen suhteen. Ainut että olen huomannut sepramista sen, että keskittymiskyky ei ole hyvä kun syön tätä lääkettä mutta kun muut lääkkeet ei käy toisen lääkityksen takia.Pahimmat oireet kuitenkin pitää loitolla.
- miojdmkdme
Mullakin on aivan kamala päänsärky ja niskat jumissa.näin oli kyllä jo ennen lääkkeen aloitusta paniikkihäiriö jännityksen takia. Mutta toivottavasti tämä helpottaa vasta 3 päivä kun lääkettä syön. kannattaisi ehkä kysästä lääkäriltä ku mulle ainakin sanottiin et viikossa pitäis loppua särky ym muut oireet.
- eka
...hänen mielestä kyseessä on jännityspäänsärky, koska jo neljäs viikko menossa. Toisaalta, nämä oireet on niin henkilökohtaisia, että mistäs sitä koskaan tietää. Positiiviset vaikutukset on niin hyvät, että yritän kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954