SONERA ON PERSEESTÄ.

HUIJARIEN 1.

Sanon kuten Herkko Päätalo uunintekijästään, että tuo saatanan satusetä vie minulta viimesetkin hermonkipeneet...Jos os ottoa jostahin toinen uunintekijä jne...
Sonera kusettaa ja pakkolaskuttaa olemattomista "pakkonopeuksien" lisäämisetä. Asiakaspalvelua ei todellisuudessa ole olemassakaan. Rahastusautomatiikan naurettavuuden huippu on tämä imelä ympäristöystävällisyyden nimissä tehty paperilaskutuksen maksatusidea. Kun persereiästä kotoisin olevat markkinointihuijjarit sanoisivat edes suoraan, että olemme rahanahneita ja pakotamme sinut taas uudella konstilla maksamaan lisää, jotta saamme saksaan syydetyt neljäkymmentämiljardiamme olemattoman pierunkuoren mielikuvitusostot kuitattua ja johtajiemme miljoonan euron palkat ja lahjusrahat maksettua, niin yrittäisin sietää. Mutta ei---Nyt on heittäydytty niin saatanan ympäristöystävällisiksi, että hiilidioksidipäästöjä, mikä vastaa 5,5 miljoonaa autolla ajettua kilometriä. Heti, kun sonera lakkauttaa kaiken mainonnan lehdissä, ym muissa paperimainonnassaan, se osoittaisi edes näennäestä uskottavuutta. Odotan suurella mielenkiinnolla vielä viikon. Senjälkeen kirjoitutan asiantuntevalla politikoksi pyrkivällä henkilöllä ison jutun kaikkiin pääuutislehtiin. Otsikko voisi olla vaikkapa SONERAN KAKSINAISMORAALIN TAUSTAT. Eiköhän tuolla eduskuntapaikan petaaminen ala aivan mukavasti.
Odottelen ja mietin tässä silläaikaa uutta "uunintekijää". Enemmänkin olen valmis maksamaan, jos löytysi etes likipittäin rehellinen.

20

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllystä..

      hanurista, haitarista, anaalista, suolesta, takapuolesta, rektumista, tuhkaluukusta, suklaareiästä...

      Sieltä se Sonera on. Syvältä ja poikittain.

      • NCC

        Oon ihan samaa mieltä. sais pyyhkiä sian perseeen tuolla firmalla


    • uutinen

      sanomalehdessä. Soneran aikomus lakkauttaa lankaliittymät. On pannut vauhtia puhelinyhtiöihin kehittää ja rakentaa nopeampia langattomia yhteyksiä. Valmistuneen tämän vuoden loppuun mennessä. Heh heh sonera kaivaa omaa hautaansa.

    • anaaliossi

      vittu sonera on ihan anuksesta vitttu ku ei voi ees ilmottaa netin nopeuksia paskaa

    • Tosi inhottava jätkä

      Joku pelle Soneralta soitti mulle ja alotti kysymällä kuinka paljon mun kännylasku on. No mähän soitan just sen minkä tarvis on enkä edes kato mitä se tekee, no vastasin et siin 10 ekee kuussa. No pikku partiolainen siin totesi että Soneralla olis tällänen edullinen paketti et laitettaisko ni mä siihen et jos mul menee 10 ekee kuussa, niin meniskö mul Soneralla sitten ehkä seittemän ekee kuus? Kandee siis vaihtaa, eh? No ei se tästä lannistunu vaan rupes utelee et miten mä käytän nettii et jos mokkula sitten laitettas kännykkäliittymän kaverkiksi, juu ei, sen verran olen Suoli24:n juttuja lukenu etten mä ollu vietävissä. No eikun laajakaistaa sitten! Vitut! Soneran kaistaa ei ota kukaan.

      Siis kuka olisi edes niin typerys että kaiken varottelun ja ihmisten vittuuntumisen ja paskan asiakaspalvelun jälkeen ottaisi mitään Soneran palveluja. Jätkät ryssi veronmaksajien omaisuudet taivaan tuuliin, veti putiikin melkein konkkaan ja lopulta koko paska myytiin ruotsalaisille. Nyt svenssonit kuppaa Suomen maaseudun ihmisiä, onneksi täällä ruuhkaseuduilla on muun värisiä operaattoreita.

      • sonerahater

        that's simply all i can say!! iha persuuksista koko helahoito. en suosittele kenellekään.


    • Soneraperseest
      • Kappas vaan

        Myykö Sonera friteerauskeittimiä?


    • perkele69

      netti on paskinta mitä saa. perseestä koko sonera

    • Never say never...?

      En suosittele Soneraa kenellekään. Firma vedättää ja huijaa laskutuksessaan minkä kerkeää. Puolenkymmentä hutilaskua tullut muutaman vuoden aikana, eikä kalliiden ja aikaa vievien selvittelypuheluiden jälkeen pahoittelua, vaan nonsenseä 'tyyliin tarjoushinta ei päivittynyt laskutukseen asti'. Virhelaskut eivät ole olleet euromääräisesti suuria, mutta henkisesti sieppaa senkin edestä. Soneran netti irtisanottu muuton vuoksi jo keväällä, ja laskua pukkaa yhä, vaikka Soneran nettiroinat on kiikutettu jo aikapäivää sitten postiin firman ohjeistuksen mukaisesti. Tunne sanoinkuvaamaton -.

    • "Never say never"

      Taisin sinulle vastatakin juuri toisessa ketjussa olleeseen postaukseen?
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11317816#comment-69218723

      Mainitsin siinä kaksi vaihtoehtoista tapaa olla meihin yhteydessä soittamisen sijaan. Onnistuisiko näin?

      "Nettiroinien" palautus ei automaattisesti lakkauta liittymää ja liittymän laskutusta, joten syy on jossain järjestelmässä kaiketi ettei liittymä ole irtisanoutunut. Tämä on vain veikkaukseni ja sen varmistamiseksi olisi hienoa, jos pystyisit olemaan vielä yhteyksissä meihin.
      Olen pahoillani tästä aiheutuneesta mielipahasta ja asia tulisi hoitaa minunkin mielestäni päiväjärjestyksestä pian kuntoon.

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • kyllästynyt

      Yli 10vuotta Soneralla, perheessä 7 matkapuhelinliittymää ja laskut olivat 300e luokkaa päälle nettimaksut firman. Ei siinä mitään, maksankin hyvästä palvelusta mielelläni!!

      Mutta nyt minulle riitti ja vaihdoin operaattoria kun alkoi olemaan niin hankalaa liittymien muutokset yms. Vain asiakaspalvelun kautta tai Sonera Kauppaan jonne 200km matkaa. ei enää paikallisella onnistunut kuin uuden liittymän teko. minä ainakin haluan palvelua niin omissa kuin yrityksenikin asioissa.

      Nyt uudella operaattorilla saan palvelua ja voin hoitaa vanhojen liittymienikin muutoksia.

      • Huomenta "kyllästynyt"

        Ymmärrän pointtisi ja kiitän arvokkaasta palautteestasi. Tämä kertoo minulle nyt, että olemme kulkeneet ja kuljemme edelleen oikeaan suuntaan: Asioinnin helppouteen:

        Olemme petranneet ja petraamme koko ajan lisää itsepalvelukanavia - Esimerkiksi Soneran Omilla Sivuilla, jossa kellonajasta ja päivästä riippumatta pystyy liittymiään hallitsemaan itse sekä Verkkoasioinnin (http://bit.ly/1io8woK) ja Chatin olemme tuoneet lisäkanaviksi asiakkaillemme liittymäasioiden hoitoon.

        Jatkuvasti kehitystä siis tapahtuu ja valinnanvara laajenee kun kyse on omien liittymien hallinnasta sekä itselleen sopivan palvelukanavan valitsemisesta.

        Kiitos vielä kerran palautteestasi ja aurinkoista kesän jatkoa Sinulle. Kenties polkumme vielä joskus yhtenevät, toivon sitä lämpimästi :)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • Nuhatikku

      Sonera liikkuva laajakaista on hidas paskaläjä. Siinä alkuillasta alkaa hidastumaan ja illalla ei toimi enää ollenkaan, landella kyllä toimii iltaisin ja viikonloppuisinkin.

      Miksi sonera silti haalii jatkuvasti vain lisää asiakkaita ja valehtelee yhteysnopeudesta?

      Sonera on KÄYTTÖKELVOTON iltaisin ja viikonloppuisin kun kaista menee tukkoon, kaistan käyttöaste silloin n. 0,02%.

      Hoitakaa sontayhteytenne kuntoon ennen kuin kehutte enempää itseänne!!

    • Caljuri

      Perrrrkele!! Saatanan satusetä!!

    • umpitukossa.

      Soneran langattomalla laajakaistalla voi kaupunkialueella pyyhkiä persereikänsä, muuta sillä ei tee.

      • Moro!

        Missäpäin pääkaupunkiseutua tämä liikkuva laajakaista tökkii? Tiettyyn kellonaikaan vai jatkuvasti? Minkälainen laite on kyseessä?
        Miltä peittoaluekartta näyttää osoitteen kohdalla? http://bit.ly/1nuYVs9
        Oletteko tehneet vikailmoitusta jossain vaiheessa tästä tökkimisestä?

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • terveisiävaansonera

      Täytyy sanoo et itse vaihdoin Saunalahden netin Soneran kodin nettiin muuton yhteydessä. Ja kadun syvästi. Ajattelin aluksi et netti vain hidas, sitten nostin nopeutta. Mutta ihan yhtälailla pätkii videot ja netti pätkäsee tunnin sisällä väh 3 kertaa. Saunalahdella ei ikinä ollut ko ongelmaa. Mutta määräaikainen sopimus niin minkäs varmaan teet. Huoh. Ei ikinä enään soneraa.

    • lisäysedelliseen

      Nykyään meillä käytetään puhelimen nettiä ja maksetaan helvetisti kuukaudessa käyttämättömästä netistä kun ei irtisanominen onnistu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Perserejäg

      Soneran netillä pingi SUOMALAISILLE servuille on välillä n.500ms

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe